نسخه چاپی

میركاظمی: پرونده مقصر اصلی كرسنت هنوز مفتوح نشده است

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینكه پرونده مقصر اصلی كرسنت هنوز مفتوح نشده است گفت: قرارداد ننگین كرسنت را به هیچ وجه نمی‌توانند تطهیر و پاك كنند.

به گزارش نما، سیدمسعود میرکاظمی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فساد بزرگ اقتصادی در قرارداد کرسنت، اظهار داشت:‌ به نظرم امنیتی کردن مسائلی مانند کرسنت که فساد اقتصادی بسیار بزرگی بوده و هزینه‌های زیادی را به نظام تحمیل کرده است، اصلاً به نفع مصالح ملی کشور نیست.

وی افزود: افرادی که امروز اجازه نمی‌دهند نمایندگان مجلس درباره فساد بزرگ کرسنت صحبت کنند، فردا باید پاسخگوی خسارت‌های کرسنت باشند. نمی‌دانم چه کسی از آقای زاکانی شکایت کرده است، ولی اصولاً اینکه وقتی روزنامه‌ای علیه آل سعود می‌نویسد و آن را دادگاه می‌فرستند یا راجع به کرسنت می‌نویسند دادگاهی می‌کنند یا به دولت انتقاد می‌کنند به دادگاه می‌فرستند، این تفسیر را به ذهن آدمی متبادر می‌کند که اصلاً این دولت تبدیل به «دولت دادگاهی» شده است.

نماینده تهران در مجلس یادآور شد: آقای روحانی باید بداند اینگونه نمی‌شود کشور را اداره کرد، آقایان باید ظرفیت‌شان را بالاتر ببرند و بدانند فساد در کرسنت و قرارداد ننگین کرسنت را تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند پاک و تطهیر کنند، آنقدر مستندات قوی در اختیار نمایندگان مجلس قرار دارد که اگر روزی قرار باشد این اسناد را مطرح کنند، عموم مردم متوجه می‌شوند که چه خیانت‌هایی علیه کشور در حوزه نفت در قرارداد ننگین کرسنت انجام شده است.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه تصریح کرد: عده‌ای برای اینکه خودشان را تطهیر کنند می‌خواهند بگویند که کرسنت مشکلی ندارد در حالی که این قرارداد ننگین دارای مشکلات فراوانی است.

میرکاظمی در پایان خاطرنشان کرد: از حکم دادگاه تشکر می‌کنیم که برخی افراد در قرارداد کرسنت را مشمول ماده 18 کرده است، 4 پرونده در این زمینه وجود دارد که پرونده مقصر اصلی کرسنت هنوز مفتوح نشده است و به نظرم باید قوه قضائیه آن را دنبال کند تا عدالت برقرار شود.
منبع: فارس

۱۳۹۴/۱۱/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...