نسخه چاپی

خبر توكلی درباره شكایت از مرتضوی

عکس خبري -خبر توکلي درباره شکايت از مرتضوي

احمد توكلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از جلسه دادگاه شكایت برخی نمایندگان تهران از مرتضوی در روز دوشنبه همین هفته 91/5/9 در هیات عمومی دیوان كه بالاترین مرجع تصمیم گیری است خبر داد.


به گزارش نما به نقل از مهر ، نماینده مردم تهران از جلسه بررسی شکایت نمایندگان تهران از مرتضوی در دادگاه دیوان عدالت اداری در روز دوشنبه هفته جاری خبر داد.

احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از جلسه دادگاه شکایت برخی نمایندگان تهران از مرتضوی در روز دوشنبه همین هفته 91/5/9 در هیات عمومی دیوان که بالاترین مرجع تصمیم گیری است خبر داد.

وی در پاسخ به نامه اتحادیه انجمن های اسلامی که تعیین تکلیف استیضاح وزیر کار را که در اواخر مجلس هشتم از سوی برخی نمایندگان اصولگرای مجلس پیگیری شده بود خواستار شده بودند، نوشت: از ابتداء سعی ما بر این بود که تا ممکن باشد از طرقی غیر از استیضاح به نجات این سازمان بزرگ اجتماعی-اقتصادی متعلق به قشر زحمتکش کارگر موفق شویم زیرا استیضاح وزیر ضعیف الاراده ضرورتا به معنای خارج شدن کار از دستان فردی بدون صلاحیت نبود.


نماینده مردم تهران در این نامه آورده است: گرچه وقتی راه دیگری نماند گزیری از آن نیست، قبول حکمیت، پذیرش آقای دکتر حداد برای وساطت به امید تامین همان هدف و بالاخره شکایت به دیوان عدالت اداری به عنوان آخرین راه از این دست، به همین دلیل ترجیح داده شد. دیوان با جدیت ودقت در حال بررسی است. تا کنون سه جلسه کمیته تخصصی در حوزه بیمه و روایط کار تشکیل شده است و بنده همراه با آقایان دکتر زاکانی، پرویز سروری، دکتر نجابت و دکتر دهقان در این جلسات شرکت کرده ایم و از مواضع و درخواست قانونی خود دفاع کرده ایم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: روز دوشنبه همین هفته 91/5/9 هیات عمومی دیوان که بالاترین مرجع تصمیم گیری است برای اتخاذ تصمیم برای اتخاذ تصمیم در باره شکایت ما انشاءالله تشکیل جلسه می دهد. ابتداء هیات در باره صلاحیت خود برای رسیدگی تصمیم می گیرد و اگر نتیجه مثبت بود، که امیدواریم چنین باشد، بحث ماهوی را انجام می دهد و رای صادر می کند.

توکلی در پایان نامه پاسخ خود به دانشجویان آورده است: خدا کند این انتصاب منافی مصالح کشور و مردم بدین ترتیب لغو شود. اگر خدای ناخواسته نشد استیضاح را انجام خواهیم داد. تحرک جنبش دانشجویی هر چه بیشتر باشد کار بهتر پیش خواهد رفت.

۱۳۹۱/۵/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...