نسخه چاپی

وام خرید كالا همچنان در راه است

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با اشاره به اینكه در اجرای طرح وام خرید كالا هنوز اتفاق خاصی رخ نداده گفت: اجرای برجام آرامش را برای بازار به ارمغان آورد.

به گزارش نما به نقل از افکارخبر،محمد طحان‌پور رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با اشاره به اجرای طرح وام خرید کالا گفت: هنوز اتفاق خاصی در رابطه با اجرای این طرح رخ نداده و تأثیر آن در بازار ملموس نیست.

وی با اشاره به تفاوت قیمت برخی کالاها در طرح وام خرید کالا با قیمت بازار گفت: به دلیل اینکه در بازار رقابت زیاد است برخی از کالاها در سطح بازار قیمت پایین‌تری نسبت به کالاهای مشابه موجود در طرح وام خرید کالا دارند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی به افزایش 5 تا 10 درصدی قیمت برخی کالاهای لوازم خانگی اشاره کرد و گفت: در یک ماه اخیر قیمت برخی از اقلام تا 10 درصد افزایش یافت و این کارخانه‌ها ثبات قیمت در دو سال گذشته را به دلیل این افزایش به سازمان حمایت اعلام کردند و قیمت برخی از کالاهای خود را افزایش دادند .

وی تصریح کرد: اجرای برجام آرامش را به بازار برگرداند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان اردیبهشت ماه قیمت لوازم خانگی کاهش چشمگیری نداشته باشد.

۱۳۹۴/۱۱/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...