نسخه چاپی

تجمع بسیجیان در برابر دفتر سازمان ملل

عکس خبري -تجمع بسيجيان در برابر دفتر سازمان ملل

ظهر امروز جمعی از بسیجیان با حضور در برابر دفتر نمایندگی سازمان ملل در تهران، به كشتار مسلمانان در میانمار اعتراض كردند.


به گزارش نما به نقل از ایسنا، در اين تجمع كه از سوي بسيج ادارات و بسيج كارمندان برگزار شده بود، تجمع‌كنندگان شعارهايي نظير «مرگ بر آمريكا»، «مرگ بر اسرائيل»، «سكوت در برابر جنايت، خيانت است، خيانت»، «كشتار وحشيانه مسلمانان اعلام جنگ است به قرآن»، به كشتار مسلمانان در ميانمار اعتراض كردند.


در اين تجمع همچنين، حجت‌الاسلام گواهي ـ نماينده ولي‌فقيه در سپاه محمد رسول‌الله‌(ص) تهران بزرگ ـ طي سخناني، ضمن اعلام انزجار از كشتار مسلمانان در ميانمار و نسل‌كشي در اين كشور، خواستار برخورد نهادهاي حقوق بشري و بين‌المللي با اين مساله شد.


وي همچنين از وزارت امور خارجه كشورمان خواست كه از همه ابزارهاي ديپلماتيك خود براي مقابله با اين مساله استفاده كند.


گواهي با بيان اينكه "دستگاه ديپلماسي كشورمان و همچنين نهادهاي بين‌المللي نبايد اجازه دهند چنين اتفاقاتي دوباره تكرار شود"، افزود: دولتهاي كشورهاي اسلامي نيز بايد براي مقابله با چنين اقداماتي و جلوگيري از تكرار آن، نقش خود را ايفا كنند.


نماينده ولي‌فقيه در سپاه تهران بزرگ همچنين از كوتاهي سازمان ملل و نهادهاي حقوق بشري انتقاد كرد و گفت: چرا بايد اجازه داده شود كه عده‌اي چنين برخوردهايي انجام دهند و دست به چنين جنايتهايي بزنند. مردمي كه چنين اقداماتي عليه آنها انجام شده، سالهاست كه در ميانمار زندگي مي‌كنند و ميانمار وطن آنهاست اما عده‌اي مي‌خواهند اين افراد را از سرزمينشان بيرون كنند؛ مانند آن چيزي كه در فلسطين روي داد و صهيونيست‌ها مردم فلسطين را از سرزمينشان بيرون كردند.


وي اضافه كرد: همه مسلمانان در برابر چنين جنايتهايي مسئولند و وظيفه دارند اعتراض خود را اعلام كنند. شوراي امنيت نيز ديگر نبايد كوتاهي كنند. مگر چه اتفاقي بايد در آنجا بيفتد كه سازمان ملل وارد شود؟


به گزارش ايسنا، در پايان اين مراسم نيز قطعنامه‌اي كه از سوي بسيج ادرات تنظيم شده بود، قرائت شد و پس از قرائت هر بند آن، تجمع‌كنندگان شعارهاي الله‌اكبر سر دادند.

۱۳۹۱/۵/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...