نسخه چاپی

من و مجیدمظفری یك رقیب هستیم

نیكی مظفری گفت: بسیار خوشحالم كه در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر همراه پدرم مجید مظفری هستم و او هم بعد از «سگ كشی» دوباره در یك فیلم سینمایی بازی كرده است هر فردی تشویق را دوست دارد اما گرفتن سیمرغ پایان راه نیست.

به گزارش نما به نقل از فارس نیکی مظفری بازیگر فیلم سینمایی «نقطه کور» به کارگردانی مهدی گلستانه درباره نحوه حضورش در این اثر سینمایی گفت: «نقطه کور» اولین تجربه سینمایی من است به نظرم به عنوان اولین تجربه‌ام در یک فیلم سینمایی می‌تواند برایم رضایت‌بخش باشد، چرا که در کنار افرادی در این فیلم حضور داشتم که سال‌ها در عرصه سینما فعالیت داشتند و دارای تجربه بودند. در واقع از هر کدام از همکارانم در این فیلم سینمایی سعی کردم نکته‌ای را بیاموزم که قطعاً این نکته‌‌ها به مرور زمان می‌تواند در کار یک بازیگر مفید واقع شود. البته این موارد در همین فیلم تأثیرات خودش را گذاشته است.

من و مجیدمظفری یک رقیب هستیم

وی در ادامه افزود:‌ از کارگردان فیلم سینمایی «نقطه کور» ممنونم که به من اعتماد کرد و نقش نرگس را در این اثر سینمایی به من سپرد واقعاً تلاش کردم تا جایی که امکان دارد تمام انرژی خود را برای پرداخت درست این کاراکتر به کار گیرم. دقت داشتم که این نقش برای مخاطب باورپذیر باشد. نرگس زن جوانی است که در سن پایین نیز ازدواج کرده و به دلیل اتفاقاتی که در داستان می‌افتد با خانواده شوهرش همراه می‌شود و شاهد عکس‌العمل‌های او نسبت به مشکلات به وجود آمده هستیم.

*نرگس از نیکی فاصله دارد

مظفری گفت: این کاراکتر به لحاظ خصوصیاتی که دارد از خودم فاصله دارد. چرا که تجربه زندگی زناشویی را ندارم و طبعاً مادر هم نیستم. از نکاتی که در این شخصیت وجود دارد و می‌توانیم شاهد آن باشیم این است که او چگونه می‌تواند زن خانه رابطه خود و شوهرش و آنچه که مربوط به بستر خانواده است را مدیریت کند. از آن جایی که تجربه زندگی مشترک را نداشتم با تجربه دیدن زندگی زناشویی از دور توانستم به نکات مهمی که باید در نقش رعایت شود پی ببرم. به نظرم بازیگر به اندازه اندیشه کارگردان است که عمل می‌کند و می‌تواند در یک نقش آنچنانکه در نظر دارد پیش برود.

من و مجیدمظفری یک رقیب هستیم

*دائم قربان صدقه سوپر استارم می‌روم

نیکی مظفری که فرزند بازیگر سینما مجید مظفری است، در ارتباط با اینکه پدرش نیز با فیلم سینمایی «کفش‌هایم کو»، در جشنواره حضور دارد و حس و حالش درباره حضور مشترکشان در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر گفت: پیش از هر چیز باید اشاره کنم که با پدرم رفیق هستم. در واقع با هم همچون دو دوست هستیم که حرمت و احترام پدر فرزندی بینمان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. اما واقعاً بسیار خوشحال هستم که مجید مظفری بعد از اینکه بیش از یک دهه است که در سینما حضور نداشته دوباره با بازی در یک فیلم سینمایی به پرده سینما برگشته است. شاید باورتان نشود اما به عنوان یک دختر در خانه راه می‌روم و دائم قربان صدقه پدرم که سوپراستار من است می‌روم و می‌گویم تو سوپراستار من هستی.

*من و مجید مظفری یک رقیب هستیم

وی در ادامه افزود: اما گاهی هم به شوخی به او می‌گویم من و تو یک رقیب هستیم که قرار است در این دوره از جشنواره با هم به رقابت بپردازیم اما آرزو می‌کنم برای تمام فیلمسازان در این دوره اتفاق خوبی بیفتند و به آنچه که شایسته‌شان است برسند و مورد قضاوت عادلانه و درست قرار بگیرند.

من و مجیدمظفری یک رقیب هستیم

*گرفتن سیمرغ پایان راه نیست

او در پایان خاطر نشان کرد: سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر برای من بهترین سال کاری‌ام را رقم زده است. هر اتفاقی که بیفتد برای من از حس خوبی که در این دوره دارم کم نخواهد کرد. اما واقعیت این است که هیچکس از تشویق ناراحت نمی‌شود اما این نکته را باید در نظر داشت که گرفتن سیمرغ پایان راه نیست، همیشه باید به روز باشیم و یاد بگیرم.

۱۳۹۴/۱۱/۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...