نسخه چاپی

تیم‌های پایه سپاهان همیشه مدعی قهرمانی هستند

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان سپاهان اصفهان با بیان این كه می‌خواهیم در آخرین مسابقه در اصفهان مقاومت را هم شكست دهیم، گفت: تیم‌های پایه سپاهان همیشه مدعی قهرمانی هستند.

به گزارش نما به نقل از مهر، بابک یاوری شامگاه جمعه پس از پیروزی تیمش برابر صبای قم در لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور اظهار داشت: بازی آسانی برابر صبا در پیش نداشتیم زیرا صبا خطر سقوط را احساس می‌کرد و با تمام وجود برابر ما به میدان آمد و همین مسئله سبب شد بازی دشواری را پشت سر بگذاریم.

وی افزود: در روزهای اخیر با تمرین در زمین چمن مصنوعی، خود را آماده بازی در شرایط خاص ورزشگاه تختی قم کرده بودیم و خوشبختانه در روزی که یک نیمه خوب و یک نیمه نه چندان خوب داشتیم پیروز میدان شدیم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان سپاهان اصفهان گفت: خوشبختانه در نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب کرده‌ایم و حالا با این برد در هر 4 بازی نیم فصل دوم پیروز شده‌ایم و می‌خواهیم در آخرین مسابقه در اصفهان مقاومت را هم شکست دهیم و به عنوان تیم اول گروه صعود کنیم.

یاوری درباره قضاوت داور بازی بیان داشت: قضاوت داور بازی ضعیف بود و بر کار هر دو تیم اثر گذاشت و هیچ یک از دو تیم از شرایط قضاوت داور رضایت نداشتند در حالی که پیش بینی می‌کردم با داوری باتجربه روبرو باشیم.

وی درباره آینده تیمش در مرحله آتی لیگ برتر نوجوانان عنوان کرد: تیم‌های پایه باشگاه سپاهان در مسابقات مختص خود همیشه مدعی قهرمانی هستند و روی سکو قرار داشته‌اند و برای ما مهم است که در لیگ برتر رتبه خوبی کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان سپاهان اصفهان تصریح کرد: در کنار نتیجه، پرورش بازیکنان مستعد و تحویل آن‌ها به تیم‌های بالاتر هدف دیگر ماست و با زحماتی که در باشگاه سپاهان کشیده می‌شود این فرآیند در سال‌های اخیر جریان داشته است.

۱۳۹۴/۱۱/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...