نسخه چاپی

یكپارچه‌سازی مخابرات تا اسفند تمام می‌شود

سرپرست مخابرات ایران با اشاره به اجرای طرح همگرایی ثابت و سیار گفت: در ساختار جدید، مخابرات می‌بایست سبد محصولی را به مشترك ارائه كند كه تمامی نیازهای ارتباطی او را تامین كند و این تنها با یكپارچه‌سازی و تمركز در ارائه خدمات متنوع امكانپذیر است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، اسدالله دهناد یکپارچه‌سازی در شرکت مخابرات ایران را در راستای اجرای طرح همگرایی ثابت وسیار دانست و گفت: در ساختار جدید، ماموریت‌های شرکت مخابرات ایران تغییر می‌کند و افزایش می‌یابد.

وی اظهار داشت: وضعیت فعلی شرکت حساس است و باید برای حفظ و توسعه آن در چنین شرایطی تحولی در شرکت صورت گیرد؛ تحولی که لازمه ارتقای بهره‌وری در شرکت است و در آن نوعی وحدت سازمانی و یکپارچگی ایجاد می‌کند.

سرپرست مخابرات ایران افزود: بر این اساس و با توجه به نظر مشاوران خارجی و بررسی‌های کارشناسی بر نحوه مدیریت و عملکرد شرکت، هیات مدیره، مدیران ارشد شرکت را مکلف کرد تا یک ساختار یکپارچه کشوری برای مخابرات طراحی و ارایه کنند.

دهناد هدف از اجرای طرح یکپارچه‌سازی در مخابرات را کاهش چشم‌گیر هزینه‌ها، چابک‌سازی سازمان و تقویت انگیزه‌های شغلی و رضایتمندی مشتریان از ارایه خدمات متنوع و متمرکز دانست و گفت: در حال حاضر این طرح با تدوین پیش‌نویس شرح وظایف و تعیین حدود اختیارات مدیران عامل استان‌ها برای دوره بعد از اجرای طرح، تهیه پلان اجرایی و پیشنهاد اجرایی برای سمت سازمانی و میزان حقوق اعضای هیات مدیره شرکت‌های مخابرات استانی در حال پیاده‌سازی است.

وی اظهار امیدواری کرد که پیاده‌سازی این طرح تا اسفند ماه 1394، به پایان برسد.

۱۳۹۴/۱۱/۱۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...