نسخه چاپی

مسافران پرواز اهواز - مشهد پیاده نمی‌شدند

مسافران پرواز اهواز - مشهد شركت هواپیمایی زاگرس به دلیل تاخیر هشت ساعته و آنچه پاسخگو نبودن مسئولان این شركت خواندند در مقصد به مدت دو ساعت حاضر به پیاده شدن از هواپیما نبودند.

به گزارش نما به نقل از ایرنا: مسافران پرواز اهواز - مشهد شرکت هواپیمایی زاگرس به دلیل تاخیر هشت ساعته و آنچه پاسخگو نبودن مسئولان این شرکت خواندند در مقصد به مدت دو ساعت حاضر به پیاده شدن از هواپیما نبودند.

این پرواز که قرار بود ساعت 22،30 شب گذشته به مقصد مشهد پرواز کند با تاخیر هشت ساعته ساعت ، ساعت پنج صبح امروز انجام شد و مسافران در فرودگاه مشهد در اعتراض به شرایط خود حاضر به پیاده شدن از هواپیما نشدند و به مدت دو ساعت در پرواز ماندند.

این افراد خواستار دریافت خسارت و عذرخواهی مسوولان شرکت بودند که بعد از دوساعت به نتیجه نرسیدند.

یکی از این مسافران این پرواز در تماس با ایرنا گفت : این پرواز در اهواز بیش از هشت ساعت تاخیر داشت و مسافران در فرودگاه تا صبح امروز سرگردان بودند.

رسول شجری افزود : پذیرایی نامناسب و عدم ارایه خدمات لازم به مسافران که در بین آنان زن و کودک و افراد مسن حضور داشتند، موجب شد مسافران از ساعت 6:15 دقیقه صبح امروز که وارد فرودگاه مشهد شدند ، از پیاده شدن خودداری کردند.

وی گفت : ما خواهان عذرخواهی و پرداخت خسارت از سوی این شرکت هواپیمایی هستیم.

رئیس ایستگاه شرکت هواپیمایی زاگرس درفرودگاه مشهد به خبرنگار ایرنا گفت : مسوولان شرکت در اهواز از مسافران عذرخواهی و پذیرایی لازم را انجام دادند ضمن آنکه به دلیل تاخیر طولانی به مسافران باید حق داد.

علیپور افزود : این شرایط دشوار است ضمن آنکه بدی آب و هوا و تاخیرهای ناشی از آن هم در اختیار ما نیست و تلاش می کنیم آنچه در توان است در ارائه خدمات لازم به مسافران انجام شود.

وی اظهار کرد : در این میان قوانین هواپیمایی کشوری مشخص است و مسافران باید فرم های مخصوص را برای تاخیرهای بیش از دوساعت پر کنند تا در تهیه بلیت برای پرواز بعدی خود در همین مسیر 30 درصد خسارت و تخفیف در هزینه بلیت به آنها پرداخت شود.

وی تصریح کرد : با این حال حق با مسافران است و این شرایط برای آنان بویژه افراد مسن و کودکان دشوار است و ما در کنار مسوولان فرودگاه مشهد نهایت تلاش را برای خدمت مناسب به زائران حرم رضوی ارائه می دهیم.

فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد روزانه پذیرای 160 تا 180 پرواز است که در ایام پیک به 220 پرواز ورودی و خروجی در روز می رسد.

۱۳۹۴/۱۱/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...