نسخه چاپی

زمان اكران فیلم پنجاه سالگی پرسپولیس

عکس خبري -زمان اکران فيلم پنجاه سالگي پرسپوليس

مدیر اجرایی مراسم اكران فیلم پنجاه سالگی پرسپولیس اعلام كرد این مراسم دوشنبه از ساعت 19 تا 23 در هتل اسپیناس تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از کاپ، در حالی که باشگاه پرسپولیس بارها در هفته های قبل از اکران فیلم 50 سالگی این باشگاه ابراز بی اطلاعی کرده و آن را منوط به داشتن مجوز از سوی باشگاه کرده، به نظر بار دیگر مسئولان اکران این فیلم قصد دارند مراسمی را در این باره برگزار کنند.



عبدالله تفرشی، مدیر اجرایی مراسم اکران فیلم جشن پنجاه سالگی پرسپولیس در این باره به کاپ گفت: ما قرارداد رسمی داریم که وزارت ارشاد صادر کرده و می توانیم اکران فیلم را برگزار کنیم. قرار است 40 درصد سود این برنامه به حساب پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس واریز شود تا دیگر افراد این چنین مشکلی نداشته باشند.



وی ادامه داد: اگر این گونه باشد که یک قرارداد بعد از حضور مدیرعامل جدید فسخ شود پس الان باید قرارداد برانکو با باشگاه فسخ شده باشد. چراکه این قرارداد در زمان نژادفلاح بسته شده است.



تفرشی در پایان گفت: ما در زمان محمد رویانیان تمامی موارد حقوقی و اداری این موضوع را انجام داده ایم و این درست نیست که علی اکبر طاهری بگوید ما اجازه پخش این مستند را نمی دهیم. شرکت رایان راهید ایرانیان تمامی مجوزها را گرفته و مراسم برگزار خواهد شد.

۱۳۹۴/۱۱/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...