نسخه چاپی

احتمال سفر بازیگر هالیوودی به ایران

عکس خبري -احتمال سفر بازيگر هاليوودي به ايران

بازیگر هالیوودی فیلم «برلین 7-» اظهار امیدواری كرد به ایران بیاید و از نزدیك با تماشاگران ایرانی آشنا شود.


به گزارش نما، توم بيشابز ـ بازيگر هاليوودي كه اخيرا در فيلم ايراني «برلين7-» به عنوان نقش اصلي مقابل دوربين رفته است - در گفت‌وگويي با ايسنا، درباره شناختش از سينماي ايران گفت: چند سالي است كه به خاطر موفقيت‌هاي چشم‌گير سينماي ايران در اقصي نقاط جهان متوجه سينماي كشورتان شدم به خصوص در جشنواره كن و برلين و بعد از موفق شدن در گرفتن جوايز گلدن گلوب و اسكار به هر حال تمركز و حواس خيلي از علاقه‌مندان سينما متوجه ايران شد.

وي با اشاره به سوابق حضورش در هاليوود يادآور شد: من در دانشگاه «نيويورك سي‌تي» درس خواندم و بعد از تحصيل به لس آنجلس رفتم و پس از شش ماه توانستم در كنار رابرت ويليامز در فيلم «فاينال كات» نقش اصلي را داشته باشم و طي اين مدت هم توانستم در حدود هفت فيلم سينمايي و شش سريال و نمايش بازي داشته باشم.



توم بيشابز درباره حضورش در فيلم «برلين7-» گفت: مهم براي من موضوع فيلم است و با كارگردان و تهيه‌كننده هم كه صحبت كردم متوجه ايده خيلي خوبي شدم كه پشت اين فيلم است و بچه‌هاي با استعدادي كه در ساخت آن دخيل هستند و ديگر مشكلي براي تصميم‌گيري نداشتم.

وي درباره كار با عوامل ايراني در اين فيلم اظهار كرد: به عنوان بازيگر بيشتر با مصطفي زماني در ارتباط بودم كه خيلي به او علاقه‌مند شدم و معتقدم او بسيار حرفه‌اي است.

اين بازيگربا بيان اينكه براي حضور در فيلمي استعداد بازيگري و همكاري در سينما برايش مهم است ادامه داد: معتقدم اين اصل كار است و ديگر فرق نمي‌كند كار در هاليوود و يا ايران باشد مهم آن است كه آدم‌هاي پروژه با استعداد هستند و كارشان را جدي مي‌گيرند. در واقع استعداد در عرصه سينما ربطي به مليت ندارد و يك چيز كلي است، تنها تفاوتي كه مي‌شود قائل شد اين است كه افراد با زبان ديگري صحبت مي‌كنند.

توم بيشابز كه يك فلسطيني الاصل است درباره نقش‌اش در اين فيلم ضد جنگ با موضوع عراق خاطر نشان كرد: اتفاقات عراق را مانند ديگر افراد از طريق اخبار مطلع شدم و به نظر من مساله سرنوشت پناهندگان در اقصي نقاط جهان بسيار مهم و تاسف آور است. انسان‌هاي زيادي به عنوان پناهنده به كشورهاي مختلف مي‌روند كه سرنوشت مشخصي ندارند.

وي افزود:‌ در چنين فيلم‌هايي هميشه شاهد بوده‌ايم شخصيت اصلي يك مادر است كه مجبور به مهاجرت شده و بچه‌هايش را با خود مي‌برد. اما ويژگي اين فيلم مرد بودن شخصيت اصلي و حس پدرانه‌اي كه در مقابل بچه‌هايش دارد است و اين شخصيت سختي‌هاي زيادي را در پي آسايش فرزندانش متحمل مي‌شود.

توم بيشابز موضوع اين فيلم را مساله‌اي جهاني خواند و گفت: بايد به آن توجه كرد و از طريق اين فيلم مي‌توان آن را به جهانيان بازگو كرد.

وي با اظهار علاقه براي حضور در ايران بيان كرد: براي من همكاري با پروژه «برلين 7-» افتخار بزرگي بود و اميدوارم اين كار مورد توجه قرار گيرد و در فستيوال فجر بتوانم در كنار ايرانيان تماشاگر اين فيلم باشم.

۱۳۹۱/۵/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...