نسخه چاپی

مگر چه شده كه اینطور شعار می‌دهید؟

عکس خبري -مگر چه شده که اينطور شعار مي‌دهيد؟

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت كه یكی از بازیكنان استقلال با انتقاد نسبت به اعتراضی كه تماشاگران استقلال داشتند به او گفته كه اگر هواداران راضی نیستند به پیشنهاد چهارمیلیون یورویی قطری‌ها پاسخ مثبت می‌دهد.

به گزارش نما، علي فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با ايسنا، درباره مسايل مختلف از جمله عملكرد استقلال، اعتراض هواداران و ... صحبت كرد.

ـ عملكرد استقلال را پس از گذشت دو هفته از ليگ چگونه ارزيابي مي‌كنيد؟

دو هفته فرصت مناسبي براي تحليل عملكرد نيست و نمي‌توانيم اين كار را بكنيم. مسلما تيم ما بسيار قدرتمند و مدعي قهرماني است. بعضي از تيم‌ها ديرتر و بعضي زودتر كارشان را آغاز كرده‌اند اما چيزي كه مسلم است اينكه تيم ما براي قهرماني بسته شده است.

اما به نظر مي‌رسد تماشاگران استقلالي در بازي برابر سايپا كمي زود نسبت به عملكرد تيم اعتراض كردند و مجيدي را صدا زدند.

اين راه خوبي براي تشويق فرهاد نبود، آن هم در دقيقه 63 . همين ديروز بازيكني پيش من آمد و گفت اگر هواداران از شرايط فعلي ناراضي‌اند، او هم پيشنهاد چهارميليون يورويي از قطر دارد و مي‌تواند به ليگ قطر برود. اين بازيكن مي‌گفت كه به خاطر هواداران از استقلال نرفته است و در بازي برابر سايپا از دقيقه 60 به بعد روحيه‌اش را از دست داده بود و نمي‌توانست تمركز كند. من سوالي دارم. مگر ما قهرماني را از دست داده‌ايم؟! بعضي‌ها هنوز صفرامتيازي هستند اما ممكن است جزو تيم‌هاي مدعي باشند. تماشاگران بايد كمي هوشيار باشند و بيشتر توجه كنند تا بازيكنان ضربه نخورند. آنچه مسلم است اين كه جاي ما پر است و نمي‌توانيم مجيدي را اضافه كنيم. اميدواريم هواداران رفتارشان خوب باشند و در بازي‌هاي بعدي جبران كنند. بايد دقت كنيم كه تيم قدرتمندي داريم كه بايد تا قهرماني برسيم. ضمن اينكه خود فرهاد هم راضي نيست اين اتفاقات بيفتد.

ـ با توجه به سابقه‌اي كه اميرقلعه‌نويي دارد معمولا در بازي‌هاي اول، چندان خوب ظاهر نمي‌شود اما در پايان به نتايج خوبي دست پيدا مي‌كند. فكر مي‌كنيد اين اتفاق امسال هم بيفتد؟

استقلال هميشه همين‌طور است. در حال حاضر تيم با قدرت پيش مي‌رود. بازيكنان خوب و تيم قدرتمندي داريم، اما متاسفانه عده‌اي مي‌خواهند حاشيه درست كنند ولي كادر فني، بازيكنان، ما و هواداران هوشيار هستيم. هواداران نيز بايد بيش از اين به تيم كمك كنند.

ـ پيگيري‌هاي شما براي گرفتن اسپانسر به كجا رسيد؟

خدا را شكر جلسه‌اي برگزار كرديم و توانستيم يك اسپانسر جذب كنيم. براي اسپانسر روي پيراهن نيز در حال مذاكره هستيم و انشاءالله اين هفته كار را نهايي مي‌كنيم.

ـ بالاخره توانستيد پولي به بازيكنان پرداخت كنيد؟

خير، هنوز پولي نگرفته‌ايم.

ـ بحث اسپانسر را خود شما پيگيري مي‌كنيد؟

فعلا كه خودم اين كار را انجام مي‌دهم و شديدا درگير اين مساله هستم.

ـ صلاحي كه به عنوان قائم‌مقام اقتصادي باشگاه معرفي شده بود چه وظيفه‌اي به عهده دارد؟ آيا او هم پيگير اسپانسر است؟

او صحبت‌ كرد و چند مصاحبه هم انجام داد ولي خروجي نداشت. من فعلا زمان بررسي اين مسائل را ندارم و به شدت زمان برايمان مهم است. كارهايي كه آنها در دو ماه نتوانستند انجام بدهند را من در يك هفته كردم.

ـ فيفا سال 2013 را به عنوان سال " فوتبال پايه" معرفي كرده است، شما براي اين سال چه برنامه‌اي داريد؟

قبل از اين كه اين سال به عنوان "فوتبال پايه" نام بگيرد ما براي استقلال امسال را سال فوتبال پايه اعلام كرديم و حاجيلو را كه يكي از متعصب‌ترين بازيكنان استقلال است را به عنوان رياست آكادمي استقلال انتخاب كردم تا استقلال به خودكفايي برسد و مطمئن باشيد كه با اين كار نتايج خوبي خواهيم گرفت.

ـ در مجموع چه برنامه‌هايي را براي اين سال بايد مورد توجه قرار دهيم؟

ما بايد براي پايه‌ها زيرساخت آماده كنيم، اگر زير ساخت‌ها آماده باشد تيم‌هاي پايه مي‌توانند نقش موثري داشته باشند. به همين منظور ورزشگاه مرغوبكار را صرفا براي تيم‌هاي پايه قرار داده‌ايم. بايد منتظر بمانيم تا وزير بيايد به ما كمك كند تا آن را بازسازي كنيم. چرا كه حدود 10 ـ 15 سال است كه اين ورزشگاه بازسازي نشده است.

۱۳۹۱/۵/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...