نسخه چاپی

آخرین وضیعت پرونده اسیدپاشی به مدیر یك بیمارستان

وكیل مدافع مدیر سابق بیمارستان ضیائیان كه پیشتر مورد حمله اسیدپاشی قرار گرفته بود از اظهارنظر پزشكی قانونی در این پرونده خبر داد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم؛ لیلا احسن درباره آخرین وضعیت پرونده اسیدپاشی به مدیر بیمارستان ضیائیان اظهار کرد که پزشکی قانونی نظر خود را در خصوص این پرونده و میزان صدمات وارده به موکل به شعبه بازپرسی ارسال کرده است.

وکیل مدافع مدیر بیمارستان ضیائیان با بیان اینکه هنوز نظریه پزشکی قانونی را مطالعه نکرده است افزود: به احتمال زیاد با توجه به وصول نظریه پزشکی قانونی، بازپرس قرار صادر کرده و پرونده را برای رسیدگی به دادگاه ارسال می‌کند.

به گفته لیلا احسن هم اکنون دو متهم این پرونده با تودیع وثیقه آزاد هستند.

هشتم آذر سال گذشته بود که رسانه‌ها از اسیدپاشی دو مرد موتورسوار به «سیامند انوری» مدیر بیمارستان ضیائیان تهران خبر دادند. به دنبال وقوع این حادثه و انتقال دکتر انوری به بیمارستان، موضوع با دستور بازپرس حسین‌پور قاضی کشیک دادسرای جنایی تهران، در دست بررسی اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

تنها یک روز پس از وقوع این حادثه یعنی نهم آذر ماه، فرمانده انتظامی پایتخت از دستگیری عاملان اسیدپاشی به مدیر بیمارستان ضیائیان خبر داد و گفت: یک پزشک عمومی و یک دانشجو عاملان این اسیدپاشی هستند.
ساجدی‌نیا، انگیزه اسیدپاشی را موضوعات صنفی عنوان کرد.

با توجه به اعتراف دستگیرشیدگان مبنی بر اسیدپاشی به مدیر بیمارستان ضیائیان، بازپرس پنجم دادسرای جنایی تهران، قرار بازداشت موقت عاملان اسیدپاشی را به منظور انجام تحقیقات بیشتر صادر کرد.

متهمان پرونده به قرار بازداشت صادر شده اعتراض کردند تا موضوع مورد بررسی شعبه ۱۱۴۲ دادگاه کیفری دو استان تهران قرار گیرد؛ در نهایت دادگاه، اعتراض متهمان را وارد دانست و پرونده دوباره به شعبه پنجم دادسرای جنایی بازگشت. در نهایت شعبه دادسرا برای عاملان این اسیدپاشی، قرار وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی صادر کرد و متهمان پرونده با تودیع مبلغ وثیقه صادر شده، آزاد شدند.

۱۳۹۴/۱۱/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...