نسخه چاپی

توضیح درباره خبر بخشودگی جرایم رانندگی

رییس مركز اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در واكنش به شایعه پیامكی بخشودگی جرائم رانندگی به مناسبت ۲۲ بهمن اعلام كرد: بخشودگی جرایم رانندگی به مناسبت ۲۲ بهمن كذب است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم: رییس مرکز اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در واکنش به شایعه پیامکی بخشودگی جرائم رانندگی به مناسبت ۲۲ بهمن اعلام کرد: بخشودگی جرایم رانندگی به مناسبت ۲۲ بهمن کذب است.

سرهنگ کرمی اسد با اشاره به انتشار پیامکی کذب در خصوص بخشودگی جرایم رانندگی به مناسبت 22 بهمن افزود: این پیامک به هیچ عنوان صحت ندارد از سوی دیگر سامانه پیامکی 30005151 که قبلا برای دریافت آخرین وضعیت خلافی خودروها فعال بود با راه‌اندازی سامانه 1101202020 غیرفعال شده است و دیگر هیچ خدمتی ارائه نمی‌کند.

وی ضمن تاکید بر پیگیری پیامک ارسالی اخیر توسط مراجع ذیربط خاطرنشان کرد: اخبار رسمی در خصوص پلیس راهور تنها از طریق پایگاه اینترنتی www.rahvar120.ir منتشر می‌شود و شهروندان برای اطلاع از آخرین خبرها، دستورالعمل‌های صادره و محدودیت‌های ترافیکی می‌توانند به این پایگاه مراجعه کنند.

رییس مرکز اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند جهت دریافت آخرین صورت وضعیت تخلفات رانندگی خود، شماره VIN خودرو خود را به سامانه 1101202020 ارسال کنند

۱۳۹۴/۱۱/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...