نسخه چاپی

از فردا منتظر برف و باران باشید

به گزارش نما - میزان نوشت: مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی جو آرام و پایدار برای اکثر نقاط کشور همراه با افزایش دما را پیش‌بینی کرد.

احد وظیفه گفت: بر اساس تحلیل آخرین داده‌ها و الگوهای پیش‌یابی هواشناسی، طی امروز و فردا، جوی آرام و پایدار همراه با روند افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور پیش‌بینی می‌شود که پیامد آن افزایش آلاینده‌های جوی در شهرهای بزرگ و صنعتی است.

وی اظهار کرد: طی امروز باد نسبتا شدید جنوبی و افزایش نسبی دما بر روی استان‌های اردبیل و گیلان پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی افزود: از بعدازظهر فردا با ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور، در شمال غرب، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز ابرناکی و بارش برف و باران پیش‌بینی می شود که همزمان به سبب نفوذ جریانات سرد شمالی در سطح زمین، وزش باد شمالی و کاهش دما در سواحل دریای خزر رخ خواهد داد ودریای خزر از بعدازظهر فردا تا ظهر چهارشنبه مواج خواهد بود.

وظیفه در مورد وضعیت هوای استان تهران گفت: آسمان تهران امروز،صاف تا کمی ابری، در پاره‌ای نقاط غبار محلی وفردا، کمی ابری، در پاره‌ای نقاط غبار صبحگاهی، بتدریج افزایش ابر، در ارتفاعات بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

فردا؛برف و باران در 12 استان

همچنین احمدی، کارشناس سازمان هواشناسی گفت: با ورود سامانه بارشی از غرب و شمال غرب به کشوراز فردا، در استانهای آذربایجان غربی،آذربایجان شرقی،اردبیل،زنجان،کردستان و قزوین و به تدریج استانهای گیلان ،مازندران و گلستان شاهد بارش برف و باران خواهند بود.

احمدی اضافه کرد: فردا احتمال بارش در ارتفاعات استانهای البرز،تهران و سمنان نیز وجود دارد.

وی گفت: این سامانه بارشی در روز چهارشنبه به مناطق شمال شرقی شامل استانهای خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی می‌رسد. پیش بینی می شود در روز های پایانی هفته بخش هایی از جنوب و جنوب شرق کشورشاهد بارش باشند.

۱۳۹۴/۱۱/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...