نسخه چاپی

بیانیه باشگاه پرسپولیس: تحریك نشوید!

باشگاه پرسپولیس با توجه به اتفاقات رخ داده با صدور بیانیه ای در سایت رسمی اش از هواداران این تیم خواست با حضور در استادیوم آزادی تنها به تشویق پرسپولیس پرداخته و مانند همیشه حامی بزرگ سرخپوشان باشند.

به گزارش نما به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در این بیانیه آمده است: هواداران پرسپولیس همواره در فوتبال ایران مظهر تعصب و پایداری نسبت به تیم مورد علاقه خود بوده‌اند. هوادارانی که در سخت‌ترین روزها دست از حمایت تیم خود بر نداشتند و در فوتبال ایران و آسیا همواره بیش از هواداران هر تیم دیگری پای تیم محبوب خود ایستاده‌اند و از این رو حضورشان چشمگیرتر و باعث رونق و فخر فوتبال ایران و تمام عوامل آن بوده‌ است.

هواداران پرسپولیس در روزهایی که ناکامی‌های تیم، آنها را متأثر می‌کرد نیز حضور پررنگ‌تری در ورزشگاه‌ها داشتند و حتی در زمان‌هایی که این ناکامی‌ها محصول اشتباهات دیگران بوده است، بیش از هر تماشاگر دیگری صبوری و خویشتنداری به خرج داده‌اند. چه رسد به زمان کنونی که پرسپولیس عزم خود را جزم کرده تا خیزی دوباره به سوی موفقیت بردارد.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس به نشانه سپاسگذاری از چنین هوادارانی است که با مساعدت اسپانسر و همکاری سازمان لیگ شرایط حضور رایگان در این بازی را برای دوستداران پرسپولیس فراهم آورد. اقدامی که هدیه‌ای کوچک برابر بزرگواری‌های هواداران است. در این شرایط به طور قطع حضور هواداران در ورزشگاه و تشویق‌های بی‌امان آنها بهترین کمک و ابزار سرخپوشان برای دستیابی به موفقیت خواهد بود.
بر همین اساس، از هواداران پرسپولیس تقاضا می‌کنیم ضمن حضور حداکثری در ورزشگاه، مانند همیشه ضمن احترام به حریف و عوامل برگزاری مسابقه که بیانگر بزرگی و عظمت پرسپولیس برابر اتفاقات کوچک و کم ارزشی است که متاسفانه گهگاه در فوتبال ایران روی می‌دهد تا آخرین لحظه به حمایت تیم محبوب خود بپردازند.

بی‌تردید هواداران فهیم پرسپولیس با آگاهی نسبت به حاشیه‌هایی که وجود دارد مراقب خواهند بود که عواملی خارج از خانواده بزرگ پرسپولیس با تحریکات خود خدشه‌ای به این مساله وارد نکنند تا از این طریق به تیم فوتبال پرسپولیس، هواداران و پیکره باشگاه لطمه وارد شود.

۱۳۹۴/۱۱/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...