نسخه چاپی

حصر موسوی و كروبی با سونا و جكوزی!

عکس خبري -حصر موسوي و کروبي با سونا و جکوزي!

عضو شورای مركزی حزب مؤتلفه با تاكید بر اینكه بازداشت نكردن كروبی و موسوی نشانه بزرگواری نظام و مقام معظم رهبری است، خاطرنشان كرد: البته درباره حصر آنها نیز باید گفت این چه حصری است كه از امكاناتی مثل سونا، جكوزی، شنا و مسافرت برخوردار هستند و تنها اجازه داده نمی‌شود كه دشمن از آنها استفاده كنند.


به گزارش نما به نقل از فارس، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه با تأکید بر اینکه خاتمی باید از جریان فتنه 88 اعلام برائت کند، گفت: خاتمی حتی یک قدم مثبت بعد از فتنه 88 که نشان دهد از اقداماتش نادم است، بر نداشت.

حجت‌الاسلام محمد خرسند عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به شرط شروط خاتمی برای نظام، اظهار داشت: این آقایان در شرایطی نیستند که برای نظام شرط بگذارند بلکه این نظام است که برای آنها شرط می‌گذارد که اولین شرط اعلام برائت از فتنه 88 است.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه با تأکید بر اینکه خاتمی باید از جریان فتنه 88 اعلام برائت کند و مرزبندی خود را با جریان برانداز نظام مشخص کند، تصریح کرد: خاتمی در آشوب‌های سال 88 نقش داشته اما حتی یک قدم مثبت بعد از جریان فتنه مبنی بر اینکه نشان دهد از اقداماتش نادم است، برنداشته و اکنون می‌خواهد از رأفت و حوصله نظام و رهبری سوء‌استفاده کند.

وی به تحریم انتخابات مجلس از سوی اصلاح‌طلبان اشاره و اضافه کرد: نتیجه تحریم انتخابات مجلس نهم این شد که خاتمی وقتی حضور پرشور مردم را در پای صندوق‌های رای دید بی سرو صدا به پای صندوق رای رفته و رای خود را به صندوق انداخت.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه با تاکید بر اینکه بازداشت نکردن کروبی و موسوی نشانه بزرگواری نظام و مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: البته درباره حصر آنها نیز باید گفت این چه حصری است که از امکاناتی مثل سونا، جکوزی، شنا و مسافرت برخوردار هستند و تنها اجازه داده نمی‌شود که دشمن از آنها استفاده کنند.

وی درپایان خاطرنشان کرد:بهتر است خاتمی و همفکرانش به مسیر اصلی انقلاب بازگردند و از اقدامات غیرصحیح و غیرمردمی دست بردارند.

۱۳۹۱/۵/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...