نسخه چاپی

رضا عطاران با شیطان درگیر می شود

عکس خبري -رضا عطاران با شيطان درگير مي شود

رضا عطاران پس از لیلا اوتادی به جمع بازیگران «شیطان شلوار لی می پوشد» پیوست.

رضا عطاران پس از لیلا اوتادی به جمع بازیگران «شیطان شلوار لی می پوشد» پیوست. حمید اعتباریان با بیان این خبر گفت: «علی عطشانی به عنوان کارگردان این فیلم سینمایی قطعی شده و در حال انتخاب باقی عوامل فیلم هستیم.»

تهیه کننده فیلم سینمایی «شیطان شلوار لی می پوشد» درباره زمان کلید خوردن فیلم و پیش تولید آن توضیح داد: «پیش تولید فیلم شروع شده و به مرور عوامل فنی فیلم را انتخاب می کنیم تا پروانه ساخت فیلم صادر شود. این فیلم در صورت صدور پروانه، شهریور ماه کلید می خورد. اقدامات لازم برای دریافت پروانه ساخت انجام شده و به نظر می رسد مشکلی برای صدور پروانه این فیلم وجود نداشته باشد.»

اعتباریان درباره تغییر نام فیلم اظهار کرد: «اگر برای پروانه ساخت فیلم مشکلی با نام وجود داشته باشد آن را تغییر می دهیم در غیر این صورت نام «شیطان شلوار لی می پوشد» باقی می ماند زیرا از نظر ما این نام برای فیلم با توجه به فیلمنامه مناسب است.»

به گفته این تهیه کننده، علیرضا شمس شریفی به عنوان دستیار کارگردان فیلم انتخاب شده و حضور فیلمبردار فیلم تا دو روز دیگر قطعی می شود: «آنچه مهم است مورد تایید قرار گرفتن فیلم از سوی مخاطبان و ساخت خوب فیلم است.»

«شیطان شلوار لی می پوشد» داستان مردی است که می خواهد خودکشی کند و شیطان در نقش یک زن از او درخواست می کند تا شش آرزو کند تا در پایان روحش را به او هدیه کند. در واقع این فیلم اشاره ای کوچک به شیطنت های شیطان دارد. پیمان عباسی فیلمنامه «شیطان شلوار لی می پوشد» را بر اساس طرحی از حمید اعتباریان نگاشته و این فیلم شش بازیگر اصلی خواهد داشت.

۱۳۹۱/۵/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...