نسخه چاپی

نقش سپاه قدس در فراگیری مقاومت

عکس خبري -نقش سپاه قدس در فراگيري مقاومت

معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران گفت: غرب، موج بیداری اسلامی و حتی جنبش‌های تسخیر وال استریت را از ناشی از كاركرد نیروی قدس سپاه می‌داند و تلاش می‌كند تا جوسازی‌های سنگینی را علیه این نیرو و شخص سردار سلیمانی انجام دهد.


به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار محمدعلي آسودي با بيان اينکه استکبار جهاني با تمام وجود عليه انقلاب اسلامي تبليغات منفي مي‌کند، گفت: غرب، موج بيداري اسلامي و حتي جنبش‌هاي تسخير وال استريت را از ناشي از کارکرد نيروي قدس سپاه مي‌داند و تلاش مي‌کند تا جوسازي‌هاي سنگيني را عليه اين نيرو و شخص سردار سليماني انجام دهد.

وي تصريح کرد: نيازي نيست که نيروي قدس سپاه کاري در جايي انجام دهد، چرا که مردم و مسلمانان جهان تشنه الگوي ارايه شده از سوي انقلاب اسلامي هستند و غرب اين الگو را ناشي از کارکرد نيروي قدس مي‌داند.

سردار آسودي الگوي ارايه شده از سوي انقلاب اسلامي به مستضعفين و مسلمانان جهان را "الگوي مقاومتي" در برابر استکبار خواند و اظهار داشت: مردم ايران به همراه افرادي در مجموعه سپاه قدس، تلاش مي‌کنند تا اين مدل را ارايه دهند و اين ربطي به دخالت در امور کشورها ندارد.


معاون فرهنگي و تبليغات نمايندگي ولي فقيه در سپاه، بهانه‌جويي‌هاي غرب را براي فشار بر سپاه و به خصوص سردار سليماني بي‌فايده دانست و افزود: حزب‌الله لبنان يا ارتش سوريه به طور واضح مدل مقاومتي ما را مي‌بينند که چگونه توانسته‌ايم توطئه‌هاي دشمنان را خنثي کنيم لذا به خودي خود به دنبال الگوي ارائه شده توسط انقلاب اسلامي خواهند بود.

وي موج فشار رسانه‌هاي غربي عليه نيروي قدس سپاه و شخص سردار سليماني را نشانگر کارکرد موفقيت‌آميز مجموعه سپاه دانست و تصريح کرد: مجموعه سپاه و نيروي قدس که نماد غيرت در انقلاب اسلامي هستند امروز کارکرد موفقيت‌آميزي در سطح بين المللي در برابر استکبار داشته‌اند.

سردار آسودي ادامه داد: مدل مقاومتي هم اکنون در لبنان، سوريه ، نوار غزه و مصر به نتايج خوبي رسيده است.

معاون فرهنگي سپاه در ادامه، با رد دخالت نيروي قدس در امور داخلي ديگر کشورها تأکيد کرد: نيروهاي مسلح کشورمان با قدرت تمام در برابر استکبار جهاني ايستادگي مي‌کنند و ما به اين نيروها افتخار مي‌کنيم.

سردار آسودي در پايان، عصبانيت غرب را ناشي از توانمندي نيروي قدس در ارائه الگوي موفقيت‌آميز مقاومت در برابر استکبار عنوان و خاطر نشان کرد: شعارها و مدل‌هاي ارائه شده ازسوي انقلاب اسلامي در دنيا طرفدار پيدا کرده و توانمندي جمهوري اسلامي در تمامي زمينه‌ها غرب را زمين‌گير كرده است.

۱۳۹۱/۵/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...