نسخه چاپی

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خبر داد

تغییر شغل ۴۵ درصد قلیان‌سراهای غیرمجاز

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از پلمب ۷۱۲ قلیان‌سرای غیرمجاز خبر داد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، سردار محسن خانچرلی در نشست خبری صبح امروز خود که به منظور تشریح عملکرد پلیس غرب استان تهران برگزار شد، با اشاره به متمرکز شدن سامانه 110 در مرکز فرماندهی غرب پایتخت اظهار داشت: در 10 ماهه گذشته بیش 297 گزارش مردمی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 ارسال شد که از این میان ماموران پلیس اقدام به انجام 224 هزار ماموریت عملیاتی کردند.

وی با بیان اینکه در 10 ماهه سال 94 بیش از 1300 پرونده تکمیل شده منجر به صلح و سازش شده است، افزود: در طول این مدت 128 هزار پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت و از این میان 2 هزار پرونده به دوایر مددکاری ارجاع داده شد که خوشبختانه بیش از 1300 پرونده به صلح و سازش منجر شد و به مراکز قضایی ارسال نشد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران همچنین با اعلام اجرای 228 طرح امنیت محله‌ور در تمامی شهرستان‌های غرب استان تهران از دستگیری 130 اراذل و اوباش سطح یک و دو خبر داد.

خانچرلی در ادامه نشست با بیان اینکه در طول 10 ماهه امسال بیش از 7 هزار سارق در محدوده استحفاظی غرب پایتخت دستگیر شدند، اظهار داشت: در طول این مدت با تمرکز پلیس در برخورد با سارقان اتومبیل موفق به کشف بیش از 4 هزار و 900 اتومبیل مسروقه و 1200 موتورسیکلت مسروقه شدیم و این در حالی است که تعداد خودروهای به سرقت رفته در شهرستان‌های غرب استان تهران 4300 مورد بود.

وی گفت: بیشتر بودن آمار خودروهای مکشوفه نسبت به خودروهای به سرقت رفته در غرب پایتخت نشان می‌دهد که سارقان اتومبیل پس از سرقت خودروهای تهران بزرگ مبادرت به انتقال بخشی از این خودروها به شهرستان‌های غرب پایتخت می‌کنند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران همچنین از کشف بیش از 8 تن انواع مواد مخدر و انهدام بیش از 80 باند قاچاق مواد افیونی در غرب استان تهران خبر داد.

وی همچنین با انتقاد از عدم وجود کمپ‌های ترک اعتیاد در غرب استان تهران گفت: با توجه به عدم وجود کمپ‌های ترک اعتیاد موردنیاز در این منطقه به دنبال رایزنی با مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر هستیم تا با همکاری آنها و راه‌اندازی کمپ‌های موردنیاز مبادرت به جمع‌آوری تمامی معتادان متجاهر از سطح شهرستان‌های غرب پایتخت هستیم.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: در طول این مدت نیز بیش از 8 هزار و 600 خرده‌فروش و قاچاقچی موادمخدر نیز دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

خانچرلی در ادامه این نشست با اشاره به افزایش تمرکز پلیس در نظارت بر واحدهای صنفی غرب پایتخت گفت: در طول 10 ماه گذشته بیش از 15 هزار واحد صنفی مورد بازدید ماموران پلیس اماکن قرار گرفت که از این میان 7 هزار واحد صنفی پلمب شد.

وی افزود: همچنین در طول مدت مذکور 2350 واحد قلیان‌سرا نیز مورد کنترل پلیس قرار گرفت که با توجه به تخلفات رخ داده در برخی از این واحدها اخطارهای لازم به این مراکز داده شده و 712 واحد صنفی نیز پلمب شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تاکید کرد: خوشبختانه به دنبال نظارت مستمر پلیس در این اماکن بیش از 45 درصد این واحدهای غیرمجاز اقدام به تغییر شغل خود کردند.

خانچرلی در پایان با اشاره به انهدام بیش از 67 هزار سی‌دی غیراخلاقی و غیرمجاز از راه‌اندازی سیستم پیامکی پلیس برای ارائه اخبار و آموزش‌های لازم به مردم خبر داد.

۱۳۹۴/۱۱/۱۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...