نسخه چاپی

اختصاصی نما

شعله های فتنه

عکس خبري -شعله هاي فتنه

عدم پایبندی به قانون اساسی و نگاه فوق قانونی در راستای منافع شخصی و گروهی زمینه ساز فتنه ای است كه در سال 88 ماهها كشور را به دامان تنازعات خیابانی سوق داد و انواع بهانه های مطلوب برای فشار بر كشور و مردم و منافع ملی را از سوی دشمنان قسم خورده ایران فراهم آورد.

نرگس قدیری- هرچه که به ایام انتخابات نزدیکتر می شویم اظهار نظرها و تحرکات سیاسی با وضوح بیشتری تمایلات درونی چهره های سیاسی را آشکار می سازد.
اگرچه برخی می کوشند تا با تحرکات عملی در سرنوشت انتخابات تاثیرگذار باشند و با حرکت در سایه و بیان سخنان دو پهلو غیر مستقیم و خزنده در فضای رسانه ها ظاهر شوند اما با هیجانی و سرنوشت ساز شدن ایام انتخابات عنان از کف داده و نیات قلبی خود را علنا آشکار می سازند.
سخنان غیر قابل قبول حجة الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی در اولین روز دهه فجر درباره سید حسن خمینی و اطلاق کلمه اشبه الناس به امام درباره ایشان و حمله به جایگاه قانونی شورای نگهبان آنقدر عجیب بود که حتی به مذاق برخی از مریدان اصلاح طلب ایشان هم خوش نیامد و واکنش هایی را در پی داشت.
اگرچه صدای آمریکا و بی بی سی با ذوق زدگی تمام به این سخنان پرداختند اما به همین نسبت هم بدعت¬گذاری و تقدس گرایی در نسبت های خانوادگی و منسوبین امام راحل(ره) باعث رنجیدگی خاطر کسانی شد که به سیره و منش حضرت امام(ره) در برائت کامل از چنین دیدگاهی واقف بودند.
نامه حضرت امام به سید حسین خمینی و برخورد شدید حضرتش با نوه عصیانگرخود به خوبی مبین دیدگاه حضرت امام در این زمینه است.
گرایشات و عملکرد برخی دیگر از نوه¬های ایشان خصوصا خواهران اشراقی در پوشش باز و نظرات سخیف درباره علاقه به خوانندگان مبتذل طاغوتی و نوع زندگی غربی و....نیز قطعا فرسنگها با سیره و منش حضرت امام عظیم الشأن فاصله دارد. البته شخصیت هایی مثل آقا سید مصطفی و آقا سید احمد خمینی که دو همرزم و همسنگر جان بر کف حضرت امام(ره) در مبارزه علیه طاغوت و همگام و همدم راستین حضرتشان در پیشبرد نهضت اسلامی بودند، نیز نشان از این دارد که نسبت با امام نه تنها بر اساس وراثت نیست، بلکه در پیروی از سیره عملی و نظری امام است که اصالت می یابد.
سخنان هاشمی به گونه ای است که از سویی شعبه جدیدی از تنازعات سیاسی و سهم خواهی را می گشاید و از سوی دیگر این مطالبه هیچ تعریفی در قانون اساسی ندارد. مبنای غلط ویژه خواهی و قاعده استثنا قائل شدن برای برخی از افراد می تواند باعث ایجاد فساد سیاسی و گسترش تبعیض در کشور شود و به اصل برابری همه آحاد ملت در برابر قانون خدشه وارد سازد.
عدم پایبندی به قانون اساسی و نگاه فوق قانونی در راستای منافع شخصی و گروهی زمینه ساز فتنه ای است که در سال 88 ماهها کشور را به دامان تنازعات خیابانی سوق داد و انواع بهانه های مطلوب برای فشار بر کشور و مردم و منافع ملی را از سوی دشمنان قسم خورده ایران فراهم آورد.
امیدواریم سید حسن آقای خمینی همچون پدر متقی و هوشمندشان، سید احمد آقا که بعد از عروج ملکوتی امام راحل مورد طمع فتنه گران داخلی و خارجی برای قرار دادن ایشان در مقابل رهبری بودند، متوجه توطئه های پیرامونی خود شده و راه را برای فتنه گران مسدود نمایند.

۱۳۹۴/۱۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...