نسخه چاپی

ارائه ی نسخه ی آزمایشی اندروید 6.0 برای گلكسی نوت 5

سامسونگ پس از شروع عرضه ی آپدیت رسمی اندروید 6.0 برای گوشی اس 6 در كره ی جنوبی،هم اكنون عرضه ی این آپدیت را برای پرچمدار سری نوت خود یعنی نوت 5 به صورت آزمایشی در كشور امریكا آغاز كرده است.طبق زمان بندی برنامه ی آپدیت گوشی های سامسونگ كه گزارش شده بود نشان میداد كه سامسونگ در حال تست این نسخه برای عرضه برای گوشی نوت 5 و اس 6 است و این آپدیت به صورت رسمی در 3 ماهه ی آغازین سال 2016 عرضه خواهد شد.اس 6 نیز پیش از دریافت آپدیت به صورت رسمی،به مدت یك هفته نسخه ی آزمایشی را تجربه كرده بود.

به گزارش نما غول کره ای از ماه گذشته ارائه ی این آپدیت آزمایشی را برای پرچمداران تحت اپراتور خود آغاز کرده بود. گوشی اس 6 اج با شماره مدل G925A اپراتور AT&T و نوت با شماره مدل N920A از همین اپراتور در حال دریافت کردن این آپدیت است.همچنین اس 6 اج با شماره مدل G925V و گوشی اس 6 اج پلاس با شماره G928V از اپراتور ورایزون نیز این آپدیت را دریافت میکنند.

طی دو هفته ی گذشته تعدادی از کاربران نوت 5 این آپدیت آزمایشی را تائید کرده اند و خوشبختانه تا ارائه ی رسمی و نسخه ی نهایی این آپدیت زمان زیادی باقی نمانده است.همچنین این کاربران اسکرین شات هایی از این نسخه منتشر کرده اند که در ادامه میتوانید آن ها را مشاهده کنید.

در این آپدیت،نوار اعلانات رابط کاربری تاچ ویز که یکی از قسمت های پر کاربرد است تغییر ظاهر داده و این قسمت در این آپدیت همانند آپدیت اس 6 به تم آبی روشن و سفید تغییر رنگ داده است. همچنین کاربرانی که این نسخه را تست کرده اند به سریع تر شدن کیبورد و دریافت سریع دستورات در این نسخه اشاره کرده اند. حجم این نسخه ی آزمایشی حدودا 1.35 گیگابایت است و کسانی که برای این نسخه ی آزمایشی ثبت نام کرده باشند،طی ایمیلی از سوی سامسونگ ،دستور العمل و نحوه ی دریافت این آپدیت به گزارش ایشان رسیده است.

۱۳۹۴/۱۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...