نسخه چاپی

عیادت هاشمی از دختر ملی پوش +عكس

عکس خبري -عيادت هاشمي از دختر ملي پوش +عکس

وزیر بهداشت كشورمان لحظاتی پیش به عیادت دختر ملی پوش راگبی كشورمان رفت كه 29 دی ماه بر اثر واژگون شدن خورو و تصادف شدید از ناحیه ستون فقرات دچار آسیب فراوان شده است.

به گزارش نما ، وزیر بهداشت کشورمان لحظاتی پیش به عیادت دختر ملی پوش راگبی کشورمان رفت که 29 دی ماه بر اثر واژگون شدن خورو و تصادف شدید از ناحیه ستون فقرات دچار آسیب فراوان شده است.

به گزارش سلامت آنلاین، دکتر سید حسن هاشمی ضمن عیادت از سارا عبدالمالکی که دو هفته است در بیمارستان آسیا بستری شده دستورهای لازم را برای ادامه درمان وی صادر کرد.

او در ملاقات با سارا گفت: قهرمان های ملی باعث افتخار ما هستند و بسیار متاسفم از اتفاقی که برای این ورزشکار جوان افتاده است اما با توکل به خدای مهربان و صبوری و امید می توان از این مرحله سخت عبور کرد و البته دولت و وزارتخانه های بهداشت و درمان و بویژه ارشاد و رفاه باید حمایت کنند و در مبحث بیمه نه تنها بیمه درمان که این هنرمندان و ورزشکاران باید بیمه کامل باشند.

وزیر بهداشت از سارا خواست صیوری کند و با تحمل و استقامت این دوران را سبری کند و اصلا نگران هزینه درمان خود نباشد.

دکتر هاشمی با اشاره به حوادث رانندگی که در کشورمان آمار بالایی دارد و جوانان ما را دچار آسیب می کند، اظهار تاسف کرد و افزود: ما قهرمانان و جوانان زیادی را در این حوادث تلخ از دست می دهیم .

سارا عبدالمالکی در حال بازگشت از کرمانشاه دچار حادثه شد و دو هفته است در بیمارستان سینا بستری است و خانواده اش می گویند تاکنون ۳۰ میلیون تومان برای درمانش هزینه کرده اند.

پزشک معالج او می گوید دو مهره ستون فقرات سارا جدا شده و دنده‌اش شکسته و در ریه‌اش فرو رفته و خونریزی کرده است.

۱۳۹۴/۱۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...