نسخه چاپی

ملی‌پوش ایران با مدیربرنامه‌هایش راهی روسیه شد

مدافع چپ پا و ملی‌پوش تیم فوتبال راه‌آهن همراه با مدیربرنامه‌های خود راهی روسیه شد تا پس از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشكی قراردادی به مدت سه سال و نیم با باشگاه ترك گروزنی امضا كند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، میلاد محمدی، مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال راه‌آهن برای پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی و انعقاد قرارداد با باشگاه ترک‌گروزنی روسیه همراه با مدیر برنامه‌های خود راهی روسیه شد.

مراحل نهایی انتقال محمدی قرار است که در چند روز آینده و پس از سپری کردن تست‌های پزشکی باشگاه انجام پذیرد. در این رابطه حق‌تعالی، مدیر برنامه‌های میلاد محمدی به تسنیم گفت: پس از دو ماه مذاکرات جدی بین باشگاه ترک گروزنی با باشگاه راه‌آهن یزدان، سرانجام توافقات نهایی با باشگاه راه‌آهن صورت گرفت که جا دارد از رویکرد آقای کیانیان، مالک باشگاه و همچنین سرمربی محترم تیم راه‌آهن به دلیل همکاری‌شان تشکر کنم. آنها نهایت همکاری را در خصوص انتقال و پیشرفت میلاد انجام دادند.

وی افزود: میلاد هم به شدت علاقه‌مند به حضور در لیگ روسیه بود، چراکه معتقد است لیگ روسیه بهترین محل به عنوان سکوی پرتاپ او سطح اول فوتبال اروپا و باشگاهای مطرح است. به همین دلیل به روسیه رفتیم تا به امید خدا پس از سپری کردن مراحل پزشکی قراردادی به مدت سه سال و نیم با باشگاه ترک گروزنی انعقاد کنیم. مطمئناً میلاد با بازی‌های خوبی که در این لیگ انجام خواهد داد، می‌تواند خودش را به فوتبال اروپا معرفی کرده و جواب اعتماد مسئولان و سرمربی باشگاه را به نحو احسن بدهد. امیدواریم با حضور فوتبالیست‌های ایرانی در اروپا و عملکرد درخشان‌شان فصل جدیدی در رابطه با حضور بیشتر بازیکنان با استعداد آغاز شود.

۱۳۹۴/۱۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...