نسخه چاپی

رونمایی از طرح بیمه نامه ازدواج جوانان

طرح بیمه نامه ازدواج جوانان با حضور وزیر ورزش و جوانان و مدیرعامل بیمه ایران رونمایی شد.

به گزارش نما به نقل از میزان،طرح بیمه نامه ازدواج جوانان با حضور وزیر ورزش و جوانان و مدیرعامل بیمه ایران رونمایی شد.

محمود گودرزی در مراسم رونمایی از بیمه ازدواج جوانان که امروز در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، گفت: موارد بسیار مهمی در بیمه ازدواج جوانان گنجانده شده است که شامل آموزش‌های پیش و پس از ازدواج و حمایت‌های مادی و معنوی پس از ازدواج می‌شود و این امر موجب می‌شود که جوانان با اطمینان خاطر بیشتری نسبت به آینده ازدواج کنند.

وی با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی در زمینه بیمه ازدواج جوانان اظهار کرد: اطلاع مردم از این بیمه می‌تواند در نضج گرفتن و تقویت بیمه ازدواج جوانان موثر باشد و در این زمینه رسانه‌ها نقش مهمی ایفا می‌کنند.


وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه هیچ دولتی به تنهایی نمی‌تواند بار مسئولیت ها را به دوش بکشد، گفت: استفاده از ظرفیت‌های موجود از جمله بیمه، راهگشای حل برخی از مشکلات است.


گودرزی در پایان گفت: بیمه بخشی از مشکلات جوانان را ولو محدود پوشش می‌دهد که در این شرایط باید از این ظرفیت مناسب بیشتر استفاده کنیم چرا که بیمه گستره وسیعی دارد و حتی بیرون از مرزها را نیز شامل می‌شود.

همچنین حسینی، مدیرعامل بیمه ایران نیز با اشاره به فعالیت 9500 شعبه این بیمه در سراسر کشور گفت: متقاضیان طرح بیمه ازدواج جوانان می توانند از هم اکنون برای خرید این نوع بیمه اقدام کنند.

افتخاری، عضو هیئت مدیره بیمه ایران نیز در تشریح جزئیات بیمه ازدواج جوانان گفت: متقاضیان کمتر از 30 سال سن می توانند با پرداخت حداقل ماهی 50 هزار تومان پس از 5 سال از خدمات این بیمه استفاده کنند. پرداخت هزینه های مشاوره های قبل از ازدواج، عقد و عروسی ، تامین جهیزیه ، پرداخت هزینه تولد نخستین فرزند، پرداخت مبلغی پس از فوت و نیز به هم خوردن مراسم ازدواج به هر دلیل از خدماتی است که این نوع بیمه به بیمه گزاران پرداخت می کند.

۱۳۹۴/۱۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...