نسخه چاپی

تشكیل مجلس غرب گرا خواست اصلی آمریكا است

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی لرستان گفت: تشكیل مجلس غرب گرا خواست اصلی آمریكا است.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، فریدون کریمی والا امروز در نشست بصیرتی که به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر توسط بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور خرم آباد برگزار شد، گفت: آمریکا به دنبال روی کارآوردن مجلسی با افرادی غرب گرا است؛ از این رو تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا جریان های میانه روی تقویت شده و متمایل به غرب به مجلس راه یابند.

وی با بیان اینکه با توجه به استاد کشف شده از سفارت سابق آمریکا این کشور بیشترین نفوذ را در ایران داشته است افزود: آمریکا امروز نیز به دنبال نفوذ در ارکان نظام است و با این حال باید هوشیار باشیم.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی لرستان با تاکید بر اینکه نباید نسبت به خطر نفوذ دشمن غافل شویم گفت: دانشگاهها نقش به سزایی در مقابله با نفوذ دارند.

کریمی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه انتخابات عرصه حضور افراد واجد صلاحیت از همه جناح ها است بیان کرد: نقشه راه درانتخابات، بیانات رهبر معظم انقلاب است؛ از این رو کسانی باید به مجلس راه یابند که دارای آراستگی اخلاقی و حسن خلق، دارای تقوا و معنویت، متعهد به قوانین اسلام، دارای حسن سابقه و فعال باشند.

۱۳۹۴/۱۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...