نسخه چاپی

فرصت ثبت‌نام آزمون كاردانی فنی و حرفه ای تا ساعت 24 امروز

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش كشور گفت : ثبت نام برای شركت در پذیرش دوره كاردانی فنی و حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی و كابردی امروز پایان می یابد.

به گزارش نما حسین توکلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار جامعه میزان در رابطه با شرکت در پذیرش دوره کاردانی فنی و حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی و کابردی اظهار کرد: به افراد واجد شرایط توصیه می شود در مهلت مقرر هر چه سریع تر برای ثبت نام با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور اقدام کنند.

وی با بیان اینکه ثبت نام برای پذیرش در دوره کاردانی فنی و حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی و کاربردی از روز جمعه 14 بهمن آغاز و امروز سه شنبه 20 بهمن پایان می‌پذیرد، افزود: تا ساعت 8 صبح امروز سه شنبه 20بهمن تعداد 60 هزارو 120 داوطلب ثبت نام کرده‌اند.

توکلی ادامه داد: اطلاعیه سازمان سنجش حاوی شرایط عمومی و اختصاصی و نحوه ثبت نام برای پذیرش در دوره مذکور همراه با دفترچه راهنما روی سایت سازمان قرار گرفته است .

به گفته وی ، همچنین ثبت نام برای پذیرش در دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه علمی و کاربردی که از 18 بهمن ماه روی سایت سازمان سنجش کشور قرار گرفته در 24 بهمن پایان می‌یابد.

وی افزود:داوطلبان متقاضی برای دوره های مذکور ضرورت دارد به موقع در مهلت مقرر به سایت سنجش مراجعه و نسبت به دریافت دفترچه و مطالعه دقیق دفترچه در صورت واجد شرایط بودن اقدام به تکمیل تقاضانامه اینترنتی کنند.

توکلی در خاتمه تصریح کرد: تاکنون 13 هزار و هفت داوطلب در این دوره از آزمون ثبت نام کرده اند.

۱۳۹۴/۱۱/۲۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...