نسخه چاپی

گران‌ترین مدیر عامل آمریكایی

گوگل توانست بار دیگر در دنیای تجارت ركوردی ثبت كند: این بار گران‌ترین مدیر عامل در میان شركت های آمریكایی.

به گزارش نما به نقل از پایگاه خبری ریشه به نقل از وبسایت "انگجت": گوگل یکی از گران ترین شرکت های جهان است و در سال های اخیر توانسته وارد زمینه های بسیاری در دنیای فناوری شود. این شرکت اکنون رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرده است: گران ترین مدیرعامل در آمریکا.

بر اساس گزارش مالی جدید، که به وسیله این شرکت منتشر شده، ساندار پیچای، مدیرعامل فعلی، 199 میلیون دلار سهم در "آلفابت" (شرکت مادر گوگل) دریافت کرده است که حقوق او را به 650 میلیون دلار افزایش داده است.

او نمی تواند کل این سهام را تا پایان سال 2019 به پول نقد تبدیل کند؛ اما 650 میلیون دلار برای سه سال فعالیت مبلغ بسیاری محسوب می شود. در مقابل، اپل 376 میلیون دلار به "تیم کوک" برای مدتی مشابه پرداخت کرده است.

پیچای در حال حاضر ثروتمندترین فرد گوگل محسوب نمی شود؛ بنیان گذاران گوگل، "لری پیج" و "سرگئی برین" هردو بیش از 34 میلیارد دلار ثروت دارند و مدیرعامل سابق این شرکت "اریک اشمیت" 3 میلیارد دلار در این شرکت سهم در اختیار دارد. با این حال، پرداخت این میزان سهم به پیچای، خبر از آن دارد که گوگل تصمیم دارد او را برای مدت زمانی طولانی حفظ کند.

۱۳۹۴/۱۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...