نسخه چاپی

اسلحه‌كشی نافرجام تبهكار 20 ساله در اكباتان

تبهكاری 20 ساله برای فرار از محاصره پلیس دست به اسلحه شد كه ماموران طی درگیری با وی از وقوع حادثه دلخراشی جلوگیری كردند.

به گزارش نما به نقل از جنوب نیوز چندی پیش ماموران گشت انتظامی کلانتری 135آزادی در حین گشت زنی در خیابان صارمی فاز 2 اکباتان به یکدستگاه خودرو 405 سفید با دو نفر سرنشین مشکوک شده که پس از استعلام شماره پلاک خودرو مشخص می شود که خودرو سرقتی است.

به دنبال این موضوع ماموران با هماهنگی مرکز پیام کلانتری به تعقیب وگریز و مراقبت خودرو اقدام می کنند و مشاهده می کنند که سرنشین خودرو پیاده شده و در حال سرقت از یکدستگاه خودرو پژو سفید رنگ پارک شده است.

بلافاصله ماموران جهت دستگیری آنها اقدام و راننده به محض مشاهده پلیس در محل اقدام به کشیدن اسلحه کمری جنگی و مسلح نمودن اسلحه می‌کند که در همین حین ماموران با متهم در گیر او را مغلوب می‌کنند.

در ادمه دیگر متهم نیز که قصد فرار داشت دستگیر شد و ماموران کلانتری در بازرسی از داخل خودرو 2 دستگاه کامپیوتر مسروقه متعلق به خودرو سمند و پژو ویک قبضه اسلحه کمری با 8 تیر کشف کردند.

متهمان پس از انتقال به کلانتری طی تحقیقات انجام شده اظهار داشتند با همدستی 2 نفر دیگر اقدام به سرقت خودرو های مدل بالا می کنند و آن را به یک قاچاقچی در شهرستان های غربی کشور تحویل می‌دهند.

سرگرد علیرضا شعبانپور رئیس کلانتری 135آزادی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و به همراه متهمان که حدودا 20 سال سن داشتند و اموال مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل اداره یکم پلیس آگاهی فاتب شد.
منبع/باشگاه خبرنگاران

۱۳۹۴/۱۱/۲۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...