نسخه چاپی

مقیمی در برنامه بدون خط خوردگی:

انتخابات نباید مسئولان را از مسائل اقتصادی كشور غافل كند

معاون سیاسی وزیر كشور با بیان اینكه انتخابات نباید مسئولان را ازدیگرمسائل اجرایی و اقتصادی كشور غافل كند، گفت: كارمندان دولت در زمان اداری حق ورود به مسائل انتخاباتی را ندارند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور در مصاحبه‌ای با برنامه بدون خط خوردگی رادیو گفت‌وگو، با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات بزرگ خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند ماه تاکید کرد: طبق قانون انتخابات مجریان و ناظران انتخابات نمی‌توانند در جناح بندی‌های انتخاباتی و سیاسی حضور پیدا کنند و از کاندیدای خاصی حمایت کنند.

وی ، با بیان این که انتخابات برای مردم و مسئولان بسیار مهم است و مردم با علاقمندی انتخابات را دنبال می‌کنند، ادامه داد: در کنار این که باید همه، به گونه‌ای تلاش کنیم که شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم از دیگر سو مسئله­ی انتخابات نباید مسئولان را از وظیفه‌ی جاری خود دور کند.

مقیمی با اشاره به تذکر مقام معظم رهبری در این ارتباط گفت: کشور ما دچار برخی از مسائل اقتصادی است و امر انتخابات نباید مسئولان را از دیگر مسائل اجرایی و اقتصادی کشور غافل کند.

معاون سیاسی وزیر کشور ادامه داد: معاون اول رئیس جمهور، چندی پیش در گردهمایی استانداران خط کلی فعالیت‌ها را ترسیم کردند و بر این موضوع تاکید کردند که استانداران باید به مسائل اقتصادی استان‌ها و اقتصاد مقاومتی توجه کنند همچنین برای اجرای سیاست‌های دولت در این راستا، اقدام کنند. چرا که یکی از شاخص‌های مهم ارزیابی استانداران تلاش و موفقیت آنها در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

مقیمی با بیان این که در وزارت کشور نیز معاونتی به نام معاونت اقتصادی وجود دارد، ادامه داد: ‌این معاونت از طریق استانداران سراسر کشور مسائل اقتصادی را پیگیری می‌کند که از جمله مهمترین دستور کار آن، اجرای اقتصاد مقاومتی است.

این مقام مسئول در وزارت کشور با بیان این که کارمندان دولت در زمان اداری حق ورود به مسائل انتخاباتی را ندارند، تصریح کرد: امیدواریم در هفتم اسفند ماه، شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

۱۳۹۴/۱۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...