نسخه چاپی

پناهیان: مشكل ما در كشور مرعوب غرب شدن انقلابیون است

یك استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینكه مشكل ما در كشور مرعوب غرب شدن انقلابیون است، گفت: مأموریت بسیج دانشجویی این است كه با روشنگری و بیداری مردم نسبت به ماهیت و جنایات غرب جلوی رشد مرعوبین غرب زده را بگیرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه در جمع حافظان انقلاب با اشاره به پیام امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج دانشجویی، اظهار داشت: امام بنا به اضطراری که آن را در دوران پایانی عمر خویش بارها مطرح کرده بودند به تشکیل بسیج دانشجویی دستور دادند و آن اضطرار نفوذ جریانات لیبرال در بدنه نظام و انقلابیون بود.

پناهیان گفت: جریان لیبرال همانی است که امام(ره) در عزل مرحوم منتظری نسبت به سپردن انقلاب به دست آنها و منافقان حساسیت از خود نشان داد.

پناهیان با اشاره به ماموریت جهانی بسیج دانشجویی مبنی بر تشکیل بسیج دانشجویی و طلبه‌ای طبق پیام امام خمینی(ه)، تاکید کرد: دانشجویان بسیجی باید جهانی فکر کنند، آیا رسالت باعظمت بسیج دانشجویی که گل سرسبد جامعه را سازماندهی می‌کنند، به درستی انجام شده است؟ بنده می‌گویم هنوز با مطلوب فاصله‌ای بسیاری دارد.

وی اضافه کرد: بسیج دانشجویی باید مبدأ بیداری ملت‌ها باشد، باید منشأ بیداری مسئولین منطقه باشید، باید جنایات آمریکا و غرب را برای مردم جهان به گونه‌ای تبیین کرد که عده‌ای نتوانند در داخل مرعوب غرب شوند.

پناهیان ادامه داد:مشکل ما در کشور مرعوب غرب شدن انقلابیون است، مأموریت بسیج دانشجویی این است که با روشنگری و بیداری مردم نسبت به ماهیت و جنایات غرب جلوی رشد مرعوبین غرب زده را بگیرد.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه تمدن غرب در حال فروپاشی است، گفت: اولین نشانه افول غرب در همان اوایل انقلاب به جهانیان مخابره شد و آن هم پیوستن همافران ارتش به انقلاب بود، اولین بخش از ارتش ایران که به امام و انقلاب پیوستند آن بخشی از ارتش بودند که در آمریکا آموزش دیده بودند.

پناهیان افزود: 35 سال است که غرب زدگی در کشور ما ریشه دوانیده است، اگر توان موشکی، علمی، ماهواره‌ای و اقتصادی ما گسترش پیدا نمی‌کند به علت غرب زدگی است که برخی مسئولان به آن دچار شده اند.

وی تصریح کرد: در کشور دو دسته غرب زده و مرعوب غرب داریم. غرب زدگان افراطی و غرب زدگان اعتدالی و میانه رو ،البته این دو نوع جریان در تفکر و باور به غرب در یک سطح هستند اما در شیوه عمل متفاوت.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: افراطی‌ها علناً گفته‌اند و می‌گویند باید از دین عبور کرد، اما غرب زدگان میانه و اعتدال‌گرا در تفسیر شرایط امروز ابایی از تحریف تاریخ و دین ندارند حتی معتقدند امام حسین(ع) نیز با دشمن به مذاکره و تعامل پرداخت.

پناهیان در پایان گفت: باید عقبه فکری و جنایات غرب را به گونه‌ای تبیین کرد که دیگر لیبرالیزم و غرب‌گراها نتوانند در کشور اسلامی سر بلند کنند.

۱۳۹۴/۱۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...