نسخه چاپی

توجه ائتلاف اصولگرایان به رفع مشكلات معیشتی و ركود

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به حضور كارشناسان و اقتصادانان در لیست ائتلاف اصولگرایان گفت: برای حل مشكلات معیشتی، ركود و تورم برنامه داریم.

به گزارش نما، لاله افتخاری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و کاندیدای منتخب لیست ائتلاف اصولگرایان در انتخابات دهمین دوره مجلس، با اشاره به لزوم توجه به وضعیت اقتصادی و معیشت مردم اظهار داشت: یکی از مشکلات مردم که باید به آن توجه شود، بحث معیشت آنهاست چراکه به طور مکرر میبینم که یکی از دلایل مرجعات بسیاری از مردم به نمایندگان برای حل مشکلات اقتصادی است.

وی ادامه داد: مشکل مردم در حال حاضر اشتغال پایدار، تامین نیازمندی‌های زندگی، مسکن و ... است که اکثر این مشکلات به اشتغال گره خورده لذا باید به بهبود معیشت مردم توجه کنیم.

این نماینده مجلس برهمین اساس تصریح کرد: امروز باید بهره‌وری مناسبی از ظرفیت‌های داخلی کشور داشته باشیم و در جهت بهبود معیشت مردم گام برداریم لذا با توجه به این مسائل در تهیه لیست ائتلاف اصولگرایان بر حضور اقتصادانان زبده تاکید شد.

افتخاری افزود: حضور این کارشناسان در لیست اصولگرایان در راستای توجه به بحث معیشت مردم است و نشان می‌دهد که برای حل مشکلات معیشتی و رکود برنامه داریم و این موضوع را در دستورکار قرار داده‌ایم.

وی در پایان سخنان خود تاکید کرد: وحدت کنونی اصولگرایان حاصل فرآیندی است که از 2 سال قبل شروع شده و امروز به اینجا رسیده است لذا کاندیداهایی که در لیست ائتلاف قرار نگرفتند همانطور که قبلا تعهد دادند، باید متعهد به این باشند که وحدت و انسجام اصولگرایی را در اولویت قرار دهند لذا امیدواریم این نهضت انصراف کاندیداها در حمایت از لیست ائتلاف ادامه داشته باشد.
منبع: تسنیم

۱۳۹۴/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...