نسخه چاپی

در نشست بسیج دانشجویی

آیت‌الله موحدی كرمانی:هاشمی در لیست جامعه مدرسین نیست

دبیركل جامعه روحانیت مبارز گفت: آقای هاشمی در لیست جامعه مدرسین نیست اما جامعه روحانیت ملاحظاتی را دارد و در این خصوص تصمیم نهایی گرفته نشده است.

به گزارش نما آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در همایش سراسری دانشجویان که امشب در مصلای تهران برگزار شد با اشاره به عدم حضور علی لاریجانی در شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان اظهار داشت: آقای لاریجانی چون رئیس قوه مقننه هستند در جلسه شورای مرکزی ائتلاف شرکت نکردند اما به شخص بنده در مجمع تشخیص مصلحت گفتند بنده با شما هستم و هر نظری شما داشته باشید، همان نظر بنده است.
وی همچنین در خصوص حضور هاشمی رفسنجانی در لیست جامعتین نیز گفت: آقای هاشمی در لیست جامعه مدرسین نیستند اما جامعه روحانیت ملاحظاتی را دارد و در این خصوص هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است.
موحدی کرمانی تصریح کرد: بنده به آقای هاشمی نقاط ضعف‌شان را گفته‌ام و ایشان نیز پذیرفتند.

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنان خود به قدرت جمهوری اسلامی در دنیا اشاره کرد و گفت: امروز آمریکا به دنبال این است که با ما و رئیس جمهور کشورمان ملاقات کند اما رئیس جمهور ما این ملاقات را نمی‌پذیرد، امروز است که ما می‌توانیم شجاعانه آمریکایی‌ها را دستگیر کنیم و سپس رئیس جمهور و وزیر خارجه آمریکا به ما التماس کنند که این افراد را آزاد کنید و این نشان از قدرت جمهوری اسلامی است.

وی به نفوذ دشمن در کشور اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند مواظف باشید که آمریکا برنگردد و سیاست، فرهنگ و اقتصاد خودش را به مردم و کشور ما تزریق کند.

موحدی کرمانی تصریح کرد: برخی‌ها قصد دارند منویات آمریکا را در کشور عملی کنند آنها فقط در ادعا با خط امام، انقلاب و رهبری هستند، اما در پشت پرده دروغ می‌گویند.

عضو مجلس خبرگان افزود: آمریکا به دست این افراد قصد دارد به کشور نفوذ کند و مقام معظم رهبری نیز با این توجه فرمودند که به لیستی رای دهید که افرادی مومن، متدین، انقلابی و شناخته شده تهیه کرده باشند.

وی به لیست ائتلاف اصولگرایان برای مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان به لیستی رسیده است و آن را منتشر کرده و وظیفه همه ما است که مردم را توجه دهیم که این لیست مورد حمایت جامعه روحانیت مبارز حزب موتلفه اسلامی، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، جبهه پایداری انقلاب اسلامی و... است.

موحدی‌ کرمانی در بخش دیگری از سخنان خود به مجلس خبرگان اشاره کرد و گفت: ما در انتخاب نمایندگان مجلس خبرگان باید ببینیم طرز فکر این کاندیداها چیست و کدام فرد را برای رهبری می‌پسندند، شاید در این خصوص چند لیست داده شود، اما باید بدانیم، لیست را چه کسی تهیه کرده است. جامعتین از ابتدای انقلاب و در مبارزات بودند و در هر انتخاباتی لیست ارائه می‌دادند و امسال نیز لیست ارائه خواهند کرد.

موحدی کرمانی در ادامه تاکید کرد: باید به لیست جامعتین رای داد که اگر به این لیست رای بدهند و به وظیفه خود عمل کرده‌اند و نزد خدا ماجور خواهند شد.

وی به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: همه امتحان سختی را در پیش دارند و هر رای مردم مجلس شورای اسلامی را تشکیل می‌دهد، اگر رای خوبی به صندوق‌ها ریخته شود قیمت بالایی دارد.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: امام فرمودند حفظ انقلاب از نماز مهمتر است و امروز حفظ انقلاب بر همین یک رای استوار است. اگر رای ما به درستی انتخاب داده شود انقلاب را حفظ کرده‌ایم.

موحدی کرمانی تصریح کرد: افرادی که به مجلس می‌روند تکلیف سختی را بر دوش دارند، ۴ سال کشور در دست آنهاست، مبادا شیرینی نمایندگی به کام‌شان شیرین بیاید.
منبع: تسنیم

۱۳۹۴/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...