نسخه چاپی

بیست و ششمین جلسه رسیدگی به پرونده فساد نفتی آغاز شد

بیست و ششمین جلسه رسیدگی به پرونده فساد نفتی دقایقی پیش در حالی انجام شد كه در روز گذشته آخرین دفاعیات متهم ردیف اول اخذ شد.

به گزارش نما، بیست و ششمین جلسه رسیدگی به پرونده فساد نفتی و متهم اصلی آن یعنی بابک زنجانی دقایقی پیش در حالی آغاز شد که قاضی صلواتی، رئیس شعبه 15 دادگاه انقلاب در جلسه گذشته آخرین دفاعیات بابک زنجانی را اخذ کرد.

بابک زنجانی در جلسه گذشته نام فرد جدیدی به نام هندی را مطرح کرد و گفت: فردی به نام هندی بسیاری از اموال من را در امارات به نام خودش کرده است.

متهم پرونده فساد نفتی اقدامات خود را در راستای کاهش تورم کشور توصیف و تصریح کرد: نرخ تورم از سال 91 تا 92 از 30.5 درصد به 34.7 درصد رسید.

دلیل تلاطم بازار ارزی آثار محدودکننده اقدامات خارجی‌ها بود و قطعاً اگر پرداخت‌های من نبود تورم بسیار بالایی در کشور ایجاد می‌شد.

نماینده دادستان نیز در جلسه دیروز خواستار اشد مجازات برای 3 متهم شد و گفت: شبکه‌ای بودن جرم الزاماً نیاز به عریض و طویل بودن ندارد، سه نفر با هم هنگام انجام اقدام مجرمانه می‌تواند جرم را شبکه‌ای کند و به این موضوع در قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز اشاره شده است.

متأسفانه متهم فرصت کافی برای پرداخت بدهی داشت اما اقدامی انجام نداده است به همین خاطر بنده برای هر سه متهم تقاضای اشد مجازات را دارم.

رسول کوهپایه‌زاده وکیل‌مدافع متهم ردیف اول پرونده فساد نفتی نیز در جلسه گذشته گفت: اتهامات موکلم فاقد وصف کیفری است ضمن اینکه ایرادات ما به کیفرخواست بی‌پاسخ مانده است.
منبع: تسنیم

۱۳۹۴/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...