نسخه چاپی

اسماعیل كوثری در گفتگو با نما:

حضور گسترده ی مردم در راهپیمایی فردا، پاسخی به جوسازی های پس از مذاكرات

عکس خبري -حضور گسترده ي مردم در راهپيمايي فردا، پاسخي به جوسازي هاي پس از مذاکرات

دشمن در پی مذاكرات هسته ای جنگ روانی شدیدی را علیه كشور ما راه انداخت و خیال می كند كه ما بر اثر ناتوانی و ضعف به پای میز مذاكره رفته ایم و متأسفانه رفتاری كه تیم مذاكره كننده ما از خود نشان داد، باعث شد كه آنها این ادعای خود را تقویت كنند و وانمود كنند كه از سر ترس با آنها مذاكره كرده ایم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مردم با حضور وسیع خود نشان خواهند داد که تا آخر پشتیبان ولایت فقیه و رهبرشان هستند و این مسیر را ادامه خواهند داد تا سرنگونی آمریکا و کشورهای جنایتکاری که از آمریکا حمایت می کنند.

اسماعیل کوثری در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی نما ، با اشاره به ضرورت حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن و اعلام رساتر شعار مرگ بر آمریکا گفت: دشمن در پی مذاکرات هسته ای جنگ روانی شدیدی را علیه کشور ما راه انداخت و خیال می کند که ما بر اثر ناتوانی و ضعف به پای میز مذاکره رفته ایم و متأسفانه رفتاری که تیم مذاکره کننده ما از خود نشان داد، باعث شد که آنها این ادعای خود را تقویت کنند و وانمود کنند که از سر ترس با آنها مذاکره کرده ایم.
وی ادامه داد: به همین خاطر ضرورت دارد که مردم ما که همیشه در صحنه ها حاضر بوده اند و حلال مشکلات بوده اند، روز 22 بهمن با قدرت و صلابت، هم شعار مرگ بر آمریکا را فریاد بزنند و هم اینکه با حضور گسترده خود به آنها اعلام کنند که این خبرها نیست و تحلیل شما غلط است و خیالی بیش نیست که گمان می کنید ایران کوتاه آمده است، بلکه ما به هیچ وجه در مقابل استکبار و صهیونیست بین الملل که جز زیاده خواهی و زورگویی چیزی در ذهن ندارد کوتاه نخواهیم آمد. مردم با حضور وسیع خود نشان خواهند داد که تا آخر پشتیبان ولایت فقیه و رهبرشان هستند و این مسیر را ادامه خواهند داد تا سرنگونی آمریکا و کشورهای جنایتکاری که از آمریکا حمایت می کنند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درخصوص پیام حضور مردم برای دولتمردان، اظهار داشت: مردم ما همواره مسیر را به خوبی به ما نشان می دهند و دولتمردان نیز چنانچه برداشت درستی از مسائل داشته باشند و صرفاً به مشاوران و اطرافیان خودشان نگاه نکنند، این مسیر را تشخیص خواهند داد. اکنون و در این راهپیمایی نیز نشان خواهند داد که مطابق همان چیزی که حضرت امام فرمودند؛ ما می توانیم در اقتصاد و سایر حوزه ها روی پای خودمان بایستیم، نه اینکه به جای تولید در داخل، با واردات بیشتر مثلاً به شکلی به آنها بفهمانیم که نیازمندشان هستیم.
کوثری ادامه داد: ما مردم ایران در صحنه های سخت تری نشان داده ایم که توان مدیریت مسائل و حل مشکلات خود را داریم؛ بنابراین پیام آنها به مسئولان این خواهد بود که به بیراهه نروید؛ راه مشخص است و همان را عمل کنید و پیش ببرید. به دولت های خارجی و استکبار جهانی هم این پیام را خواهند داد که ما تا آخر ایستاده ایم و کوتاه نخواهیم آمد.
نماینده تهران در پاسخ به این سوال خبرنگار نما ، که علت پررنگ شدن توصیه های رهبر انقلاب به دولتمردان مبنی بر ضرورت دشمن شناسی چیست، گفت: علت آن، خوشبینی ای است که دولت ما به آمریکا و اروپا دارد. چنانچه خود رئیس جمهور هم همان ابتدا اعلام کرد که ما باید مشکلاتمان را در تعامل با کدخدا حل کنیم. این در حالی است که آنها اگر حلال مشکلات بودند، که مشکلات کشورهای تحت سلطه خودشان را حل می کردند. این، به معنای به بیراهه رفتن است و ان شاءالله که دولتمردان ما در مسیر قرار بگیرند و دقیق تر عمل کنند.

۱۳۹۴/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...