نسخه چاپی

سرلشكر فيروزآبادي:

وكیل این ملت نباید وابسته به جریان فتنه و انحراف باشد

عکس خبري -وکيل اين ملت نبايد وابسته به جريان فتنه و انحراف باشد

رئیس ستادكل نیروهای مسلح با بیان اینكه هر فرد بر اساس شناسایی خود با ملاك‌های تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری به نامزدهای مورد نظر رأی می‌دهد، گفت: وكیل این ملت نباید افراد وابسته به جریان فتنه و انحراف باشد.

سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستادکل نیروهای مسلح، با اشاره به اقتدار علمی و اقتدار ملی ایران در جمع مسئولان و فرماندهان عالیرتبه نیروهای مسلح، اظهار داشت: انقلاب اسلامی، آغاز حیات دیگر باره بشر و طلوع حیات باطنی‌ انسان در عرص مدرنیته است. قرن بیستم را باید کسره در فتح مکرر رهبران و شوریدگان و عاشقان اسلام ناب دانست.

وی افزود: ایران اسلامی، در کانون ایثار و شهادت و بیداری، بار دیگر، روابط و توازن قوا را در جهان فرهنگ و سیاست به نفع خود تغییر داد و وارث به حق پیامبران و اولیاء فرزند عاشورا و کربلا، حضرت امام خمینی(ره)، در صیروت تحول انفسی خویش، سیر و تحول عدالت‌خواهان و مصلحان را به آفتاب عالمتاب انقلاب اسلامی پیوند زد.

فیروزآبادی ادامه داد: این روزها، تحولات جهان اسلام و شکوفایی بهار بیداری سلامی، نگاه‌ها را بیش از پیش به دکترین تمدن ساز بر آمده از مکتب حیات‌بخش اسلام متوجه و متمرکز ساخته است و تجربه‌های موفق و بالنده جمهوری اسلامی ایران، در سه دهه گذشته، بهترین حجت الهی و برهانی بر راهگشایی و هدای اسلام ناب محمدی(ص) در فرآیند تدبیر امور جامعه و حرکت در مسیر تعالی و توسعه است. این نگاه و تعبیر بلند و نورانی حضرت امام خامنه‌ای عزیز که فرمودند: ما در حال گذر از پیچ بزرگ تاریخ هستیم این انقلاب اسلامی و تمدن منبعث از آن در نقطه عطف خود سرآغاز جهش بزرگ است و افول تمدن مادی و استکبار غرب در حال شکست و فروپاشی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، انتخابات را مظهر رشد، آزادی و اقتدار ملت ایران دانست و گفت: برپایی نظام جمهوری اسلامی ایران و مشارکت مردم در تمام برنامه‌ها و تصمیم‌گیری‌های اساسی آن، بر تمامی تصورات و برداشت‌های نادرست از اسلام و حکومت اسلامی، خط بطلان کشید. تجربه این نظام نشان داد که استفاده حداکثری از مشارکت مردمی، رعایت اصل حاکمیت مرم بر سرنوشت خویش، رعایت حق اساسی انتخاب شدن و انتخاب نمودن در چارچوب نظام جمهوری اسلامی امکان پذیر است.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: انتخابات، نقطه اساسی وصل افکار و آرای مردم به بدنه نظام و مظهر اقتدار و عزت هر حکومتی می‌باشد. با توجه به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران، بر اساس معیارهای الهی و بر پایه آرای مردم شکل یافته است، حضور گسترده مردم در انتخابات، نشانه استحکام نظام و موجب حفظ استقلال و یأس دشمنان و در نتیجه استوار ساختن پایه‌های آن خواهد شد. بنابراین انتخابات به عنوان یکی از مهمترین جلوه‌های حضور سیاسی مردم در جامعه و مظهر اقتدار ملی یک کشور، نمایشگر ثبات و پویایی انقلاب و بیداری مردم می‌باشد.

فیروزآبادی ادامه داد: در این بین، انتخابات مجلس شورای اسلامی، جریانی است عظیم که بر این حضور عینیّت می‌بخشد و نمادی است از اراده ملت در تعیین نمایندگان که از یک سو قانونگذار کشورند و از سوی دیگر ناظرانی کارآمد بر قوه مجریه. مروری بر بیانات و سیره عملی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز، نشان می‌دهد که ایشان از ابتدای رهبری خویش با تمسک به خط امام راحل، تأکید بسیاری بر حضور مردم در همه صحنه‌ها، خصوصاً عرصه انتخابات داشته و به خوبی پیامدهای مثبت و مهم آن را جهت حفظ نظام و کشور تشریح کرده‌اند.

-انتخابات 12 اسفند امتحان بزرگ ملی و اسلامی را در پیش داریم انتخابات مظهر اعلای حضور در صحنه - انتخابات مردم‌سالاری مظهر عقلانیت حضرت امام و پایه‌گذاران - مردم انتخاب کننده همه، ارکان نظام اسلامی هستند.- انتخابات مسابقه بزرگ نخبگان برای خدمت است - مستقل‌ترین و قوی‌ترین مجلس در ایران و پارلمان در ایران است- رأی مردم به نمایندگان مجلس رأی به جمهوری اسلامی است. پشتوانه عظیم آرای ملت مایه سازندگی است- پشتوانه سیاست خارجی کسور است، آبروی نظام است- انتخابات پرشور مظهر آزادی و رشد ملت و ایران نشانه راه استقلال و مظهر اقتدار و عظمت ملی ماست. - مردم سالاری اسلامی حرکت بسوی دولت کریمه است - برنده انتخابات پرشور همه ملت است. انتخابات پرشور سرمایه ملی است. انتخابات ادای دین در برابر خون مطهر شهیدان و ایثارگران است. - انتخابات هم حق و هم وظیفه و نیز تکلیف شرعی است. - انتخابات نماد وحدت شیعه و سنی و تمام اقشار کشور است - انتخابات میدان امتحان ملت بزرگ ایران است- انتخاب افراد اصلح، تکلیف الهی است و عمل به وصیت جاودان امام کبیر است، و ضامن مردمسالاری و ولایت فقیه و روحانیت، و اسلام است- مردم آنچه بکارند درو می‌کنند - انتخاب نامزد اصلح، ملاک و معیارهایی دارد- وکیل این ملت بایستی انقلابی، مؤمن و شجاع باشد- کسی که بفهمد امام عزیز چه می‌گفت و چه می‌خواست و چرا می‌خروشید.

فیروزآبادی در ادامه ضمن دعوت از رزمندگان اسلام و بسیجیان و کارکنان نیروهای مسلح و خانواده‌هایشان در انتخابات پرشور مردم و رأی به نامزدهای مورد نظر خود، اظهار داشت: با نشان خط امام و ارزش‌ها و وصیت‌نامه امام سراغ افراد بروید. صلاحیت‌های اساسی نامزدهای اصلح افرادی کاری - فعال، صادق و به فکر خدمت به مردم باشند نه به فکر خودشان و دنیای خودشان اصلح کسی است که هم به ترقی و پیشرفت کشور بیندیشد. بر اساس چشم‌انداز و سیاست‌های کلی که رهبری می‌دهد. به فکر معیشت مردم، دین مردم، فرهنگ مردم و دنیا و آخرت مردم باشد.

عضو شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اینکه هر فرد بر اساس شناسایی خود با ملاک‌های تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز به نامزدهای مورد نظر رأی خواهد داد، افزود: نامزد اصلح باید نشاط و حوصله و همت و قدرت لازم را داشته باشد، هوشمند نیز باشد. پس وکیل این ملت بایستی در درجه اول با ایمان، کاردان، لایق و با عرضه و امانت‌دار باشد. اگر ایمان نباشد لیاقت و کارآیی هم به کار نخواهد آمد. بیشتر دزدی می‌کند و لطمه می‌زند. افراد وابسته به جریان فتنه و انحراف نباشد. افراد وابسته به جریانات فسا و قدرت نباشد.

فیروزآبادی در پایان تصریح کرد: با این ملاک‌ها می‌توانیم قربه الی‌الله رأی بدهم. ملت ما راه امام و نظر ولایت فقیه را می‌خواهند. از خدای مهربان حکیم می‌خواهیم در فرایند تمدن‌سازی انقلاب اسلامی همگان را در عمل نموده به تکلیف و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و حفظ استقلال، اقتدار و استحکامات ام‌القرای امروز جهان اسلام، نظام جمهوری اسلامی ایران جهت نیل به آرمان بلند انقلاب یعنی زمینه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت، یاری رساند.

۱۳۹۰/۱۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...