نسخه چاپی

تقدیر ظریف از عراقچی، روانچی و صالحی

وزیر امور خارجه كشورمان با اشاره به اهدای نشان شجاعت و لیاقت به ۳۵ نفر از دست‌اندركاران برجام، گفت: یكی از بزرگترین الطاف الهی داشتن همكاران بسیار خوب از جمله دكتر عراقچی، دكتر روانچی و دكتر صالحی به ویژه در طول مذاكرات بود.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، محمدجواد ظریف که برای شرکت در اجلاس امنیتی مونیخ در آلمان حضور دارد در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه «زنده‌رود» شبکه استانی اصفهان که سید عباس عراقچی مهمان حضوری این برنامه بود ، گفت: از محبت همه مردم ایران نسبت به بنده و تیم مذاکره کننده سپاس‌گزارم و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به همه آنان تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: دکتر عراقچی علاوه بر تعهد و تخصص با امید به آینده برای پیشرفت کار ما را در مذاکرات به جد یاری رساند. ایشان نقش بسیار بزرگی در حصول به نتیجه مطلوب داشتند.

وی ادامه داد: ما هرچه داریم از برکت ائمه معصومین و امام رضا (ع) است و امیدوارم سایه عنایت ائمه اطهار (ع)، امام رضا (ع) و امام زمان (عج) بر سر مردم ایران مستدام باشد.

رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان کنفرانس امنیتی مونیخ و مذاکرات جانبی را از دستورات کاری امروزش در آلمان عنوان کرد و افزود: امیدوارم در مذاکرات جانبی کنفرانس امنیتی مونیخ بتوانیم راه‌حلی را برای فهماندن این مسأله به افرادی که دچار توهم هستند و مردم سوریه را سال‌ها آواره‌ نگه داشته‌اند، پیدا کنیم.

وی افزود: امیدوارم در مذاکرات جانبی که در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ درباره سوریه برگزار می‌شود بتوانیم با پیدا شدن راه‌حل منطقی و پذیرش واقعیات از سوی افرادی که دچار توهم هستند ملت سوریه را که سالیان سال است آواره‌اند از آوارگی نجات دهیم.

۱۳۹۴/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...