نسخه چاپی

شهدا به ملت ایران عزت و معرفت دادند

امام جمعه دامغان با تاكید بر اینكه شهدا به ملت ایران عزت و معرفت دادند، گفت: مردم ایران اسلامی درس خوانده مكتب حضرت سید الشهدا (ع) هستند و به خاندان عصمت و طهارت (ع) اقتدا می كنند.

به گزارش نما به نقل از مهر، حجت الاسلام سید محمد حسینیان صبح جمعه در جمع مردم روستای آستانه از توابع بخش مرکزی دامغان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۶۳۰ شهید شهرستان و چها ر شهید والامقام این روستا اظهار داشت: ملت ایران دارای هویت، فهم و معرفت هستند و این ملت به برکت قرآن، اسلام و توسل به ائمه معصومین (ع) به درجات عالی دست پیدا کرده اند.

وی با بیان اینکه امروز به برکت خون پاک شهدا و ولایت فقیه در ۸۵۰ نقطه کشور نماز عبادی سیاسی جمعه اقامه می شود، خاطرنشان کرد: امام (ره) کلمه اسلام را بر نام ایران قرار دادند و از این راستا امروزه جمهوری اسلامی ایران خاری در چشم دشمنان اسلام شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دامغان بر ضرورت قدردانی از خون پاک شهدا تاکید کرد و افزود: چون به وجود شهدا و انقلاب است که توانسته ایم قله های ترقی را فتح و به افتخارات بزرگی در عرصه های داخلی و بین اللملی دست پیدا کنیم.

حسینیان به حماسه میلیونی ملت رشید و آگاه ایران اسلامی در روز ۲۲ بهمن نیز اشاره داشت و افزود: راهپیمایی این روز اقتدار و عزت ملت ایران را به رخ جهانیان کشید.

وی گفت: باید قدر انقلاب را بدانیم و راه و سیره شهدا و امام (ره) را ادامه دهیم و لحظه ای از خط ایشان عدول نکنیم.

حجت الاسلام سید محمد حسینیان امام جمعه دامغان در بدو ورود به روستای آستانه با حضور در گلزار شهدای این روستا نسبت به مقام شامخ ایشان ادای احترام و یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت.

رو ستای آستانه با یک هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت از توابع بخش مرکزی دامغان در ۲۸ کیلومتری شمال این شهرستان واقع شده و در هشت سال دفاع مقدس چهار شهید و یک آزاده سرافراز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

۱۳۹۴/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...