نسخه چاپی

سوابق اعضای لیست جبهه ایستادگی در تهران

عکس خبري -سوابق اعضاي ليست جبهه ايستادگي در تهران

پایگاه اطلاع رسانی جبهه ایستادگی ایران اسلامی زندگی نامه و سوابق اجرایی اعضای لیست جبهه ایستادگی در حوزه انتخابیه تهران را منتشر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی (کد انتخاباتی: 1274)

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرزند آیت الله حاج سید عباس ابو ترابی در سال 1332 در خانواده‌ای اهل علم در قم متولد شد و از دوران کودکی، تحت سر پرستی برادر بزرگوارش قرار گرفت و از سال سوم دبستان، همزمان با حضور حاج سید علی اکبر ابوترابی در مدرسه نواب، به مشهد مقدس عزیمت کرد. وی در سال 1344 به همراه برادر به نجف اشرف رفت و ضمن ادامه تحصیل در مدرسه ایرانی آن دیار، تحصیلات حوزوی را آغاز کرده و به همراه برادر، ضمن آشنایی با چهره های سیاسی حوزه علمیه نجف، به ویژه آشنایی و ارتباط نزدیک با فرزند بزرگوار امام خمینی(ره) شهید حاج آقا مصطفی خمینی، در جریان فعالیت های سیاسی قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی که پس از پیروزی انقلاب توانسته بود به همراه پرسنل لشکر 16 زرهی قزوین، آرامش را به کردستان بازگرداند، با فرمان حضرت امام(ره) به عنوان مسئول عقیدتی- سیاسی وزارت دفاع به فعالیت پرداخت و به قدری حضور وی در خط نبرد با دشمن بعثی مشهود بود که چندین بار تا مرز شهادت پیش رفت.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی با اعتماد مردم شریف قزوین برای سه دوره ششم، هفتم و هشتم برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی انتخاب شد . وی در دوره ششم مجلس شورای اسلامی توانست ضمن عضویت در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تشکیل هسته های مشورتی از زبده ترین اساتید دانشگاه های کشور در نطق ها و مذاکرات صحن علنی مجلس، منطقی ترین و مستدل ترین تحلیل ها را ارایه دهد.


ابوترابی در دوره های هفتم و هشتم مجلس به سمت نائب رئیسی مجلس و در دوره هشتم به معاونت قوانین برگزیده شد.

سید محمد ابوترابی در سال 1390 با حکم مقام معطم رهبری به عضویت هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه منصوب شد.


دکتر امیدوار رضایی میرقائد (کد انتخاباتی:8547 )

امیدوار رضایی در دی ماه 1335 در یکی از ایلات قدیمی و اصیل ایرانی ایل بختیاری در مسجدسلیمان متولد شد. وی علیرغم شرایط سخت اقتصادی توانست به دانشگاه شهید بهشتی راه یابد و در نهایت دکترای خود را در رشته جراحی مغز و اعصاب اخذ کند. ایشان ضمن فعالیت سیاسی در دانشکده و سپس دانشگاه تهران همراه شهید دقایقی و دیگر دوستان به شهرهای مختلف سفر می‌کرد و با پخش اعلامیه های امام و کتب سیاسی و دینی مردم را به فعالیت های مبارزاتی دعوت می‌کرد.

دکتر امیدوار رضایی همچنین دوره های فوق تخصصی کوتاه مدت مرکز جراحی مغز و اعصاب برلین آلمان و مرکز جراحی مغز و اعصاب هانور آلمان را زیر نظر پرفسور سمیعی گذرانده است.

فعالیت های سیاسی – فرهنگی - اجتماعی:
- عضو انجمن اسلامی دانشجویان شهید بهشتی (ملی سابق از 1355تا 1363)
- عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور
- نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در دوره پنجم مجلس شورای اسلامی (عضو هیأت رئیسه مجلس - نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان - عضو کمیسیون تلفیق بودجه سالانه از طرف کمیسیون بهداشت و درمان – عضو کمیسیون تلفیق برنامه پنج ساله سوم )
- نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در دوره ششم مجلس شورای اسلامی (عضو هیأت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات- عضو کمیسیون تلفیق برنامه 5 ساله چهارم )
- نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی ( رئیس کمیسیون بهداشت و درمان - عضو کمیسیون تلفیق - رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و رومانی، ایران و مقدونیه - دبیر کمیته مبارزه با مواد مخدر مجلس شورای اسلامی)
- نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی ( عضو هیئت رئیسه مجلس - عضو کمیسیون بهداشت و درمان - رئیس فراکسیون ورزش - رئیس فراکسیون صنایع غذایی - عضو هیئت تطبیق مصوبات دولت با قوانین - رئیس گروه های دوستی پارلمانی ایران و بحرین، ایران و عمان، ایران و هند)
- نایب رئیس شورای عالی نظام پزشکی ایران
- عضو شوای مرکزی بسیج جامعه پزشکی ایران
- عضو انجمن جراحان مغز و اعصاب ایران
- عضو شورای اصلاحات در سلامت کشور
- عضو شورای پزشکی قانونی کشور
فعالیت های علمی-آموزشی و اجرائی:
- استاد تمام جراحی مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
- ریاست بیمارستان لقمان حکیم تهران
- مشاور معاونت اجرائی رئیس جمهور
- معاون آموزشی، پژوهشی و دانشجوئی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
- قائم مقام ریاست دانشگاه زاهدان
- عضو هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
- عضو هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
- رئیس و عضو هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال
- فعالیت های علمی پژوهشی و تألیف دهها عنوان کتاب و مقالات در زمینه های مختلف پزشکی از دانشیاری تا استادی


دکترعلی مطهری (کد انتخاباتی: 7824)

دکتر مطهری از ابتدای شهادت استاد مطهری مسئولیت خود را در تدوین و تنظیم آثار چاپ نشده پدر و به طور کلی نظارت بر نشر آثار آن اسلام شناس گرانقدر و مورد تایید امام خمینی(ره) به خوبی احساس کرد و این کار را از هر کار دیگری واجب تر شمرد. لذا پس از انقلاب فرهنگی و بازگشایی دانشگاه ها رشته تحصیلی خود را علی رغم موفقیت در رشته مکانیک و گذراندن 81 واحد درسی، تغییر داد و خود را به دانشکده الهیات دانشگاه تهران یعنی یکی از پایگاه های استاد مطهری منتقل نمود و تحصیلات خود را تا اخذ درجه دکترا در رشته فلسفه و کلام اسلامی ادامه داد و از سال 1375 در همین دانشکده به تدریس پرداخت و عضو هیئت علمی گروه فلسفه این دانشکده شد.

مهمترین محصول تلاش علمی دکتر مطهری از سال 1358 تا کنون تدوین و تنظیم دقیق و انتشار بیش از 63 کتاب جدید از استاد شهید مطهری است که به موجب این تلاش بارها مورد تمجید بزرگان قرار گرفته است. وی دارای چند مقاله علمی و کتابی به نام اصلاح طلبی نیز هست.

هم اکنون دکتر مطهری علاوه بر تدریس در دانشگاه تهران و مدیریت علمی انتشارات صدرا( مرکز نشر آثار استاد مطهری) عضو هیئت مدیره «بنیاد علمی فرهنگی استاد شهید مطهری» نیز هست و این بنیاد مسئولیت جهانی کردن اندیشه آن اسلام شناس بزرگ را بر عهده دارد.

دکتر مطهری در مقالات و سخنرانیها و مصاحبه های خود همواره بر تحقق اهداف اولیه انقلاب اسلامی مانند عدالت اجتماعی، آزادی تفکر و آزادی بیان، استقلال سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، نظام حقوق زن در اسلام، عمران و آبادانی و گسترش معنویت و اخلاق اسلامی تاکید داشته است و بدیهی است که در صورت ورود دوباره به مجلس شورای اسلامی برای تحقق این اهداف تلاش خواهد کرد.

دکتر مطهری همچنین 2سال به عنوان نماینده قوه مقننه در شورای نظارت بر صدا و سیما فعالیت داشته و پس از آن تا کنون نماینده قوه مقننه در هیئت نظارت بر مطبوعات بوده است.

اهم برنامه های دکتر مطهری برای مجلس نهم ارائه طرح هایی برای بهبود وضعیت اقتصادی و فرهنگی کشور و نیز تلاش برای قرار دادن بیشتر دولت در ریل قانون است.


حجت الاسلام و المسلمین کازرونی (کد انتخاباتی: 7127)

حجت الاسلام و المسلمین محسن کازرونی متولد 1339 در تهران است. دوران طفولیت و نوجوانی وی همراه با مصاحبت عالم ربانی شیخ محمد باقر اصفهانی امام جماعت مسجد محل که از نیکان و صاحبان نفس بود، سپری شد. در سال 1353 پس از اتمام دوره راهنمایی به سفارش آن عالم بزرگوار، به مدرسه آیت الله مجتهدی در تهران وارد شد و در این مدرسه به تحصیل علوم دینی از قبیل صرف و نحو و فقه و اصول ابتدایی مشغول شد.

در سال 1358 به قصد تکمیل علوم حوزوی به شهر مقدس قم مهاجرت کرد و از محضر اساتیدی چون آیات عظام ستوده، اعتمادی، انصاری شیرازی، وحید خراسانی وشیخ جواد تبریزی بهره برد. تلمذ وی در محضر آیت الله تبریزی به مدت هفده سال به طول انجامید که حاصل این حضور، تقریر یک دوره کامل اصول و خارج فقه مکاتب شیخ انصاری می باشد.

در خلال همین سال ها ، آشنایی با افراد انقلابی مثل شهید محمد کچوئی و عده ای از اعضاء هیئت موتلفه، فضای ذهن وی رابه سمت مسائل سیاسی سوق داد و با سیل خروشان مردم انقلابی همراه شد. علاوه بر مبارزات سیاسی، تدریس و تحقیق و پژوهش، سر لوحه کارهای وی بود که نتیجه آن، پرورش شاگردانی در حوزه و تالیف کتبی است که برخی از آنها عبارتند از:

کوثر قرآن، امامت و ولایت، سیمای پر فروغ سید الشهدا(ع) ،شرح چهل حدیث از امام هشتم همراه با شرح قصیده دعبل بن علی خزایی، خلوتگه راز، تفسیر حکیم ، نگاهی گذرا به حیات فقهی شیخ صدوق و ..
وی از سال 1384 تا کنون بنا به دستور مقام معظم رهبری، امامت جمعه کرج و نمایندگی معظم له را در کارنامه خود دارد و از بدو ورود به کرج، علاوه برکارهایی که لازمه امامت جمعه می باشد، به تدریس در حوزه علمیه امام صادق(ع) مشغول است و تا کنون 700 ساعت نوارهای تدریس خارج اصول و فقه و رجال، آماده برای طلاب و روحانیون می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین کازرونی از سال 1385 از طرف جامعتین- جامعه روحانیت مبارز وجامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با رای بالغ بر هفتصد هزار از استان تهران به عضویت مجلس خبرگان در آمد و همزمان نیز عضویت جامعه روحانیت مبارز تهران را که به دبیر کلی آیت الله مهدوی کنی می باشد پذیرفت.

دکتر حسین مظفر (کد انتخاباتی: 7827)

حسین مظفر در سال 1331 در پاکدشت به دنیا آمد و به لحاظ سوابق مذهبی خانوادگی، همزمان با تدریس دروس آموزشی در قبل از انقلاب، به تعلیم مفاهیم انقلابی اهتمام ورزید.
مظفر در سال 1354 در زمانی که دانشجوی رشته راه و ساختمان در دانشگاه فنی و مهندسی کرمان بود، به علت فعالیت انقلابی، تحت تعقیب ساواک کرمان قرار گرفت و با کمک عناصر انقلابی دانشگاه از دانشگاه متواری و مجبور به ترک تحصیل شد.
با شروع جنگ تحمیلی، با وجود مسئولیت های مهم و علی رغم محدودیت های ناشی از مسئولیت های ناشی از مسئولیت های کلیدی در آموزش و پرورش که داشت، بارها به جبهه های حق علیه باطل شتافت و به عنوان نیروی بسیجی و رزمی، رزمندگان اسلام را یاری می داد و پس از چندین بار جراحت و شرکت در عملیات های مختلف، در یک حمله شبانه بر اثر انفجار مین دشمن به افتخار جانبازی 35 در صد نائل گردید.

مظفر در عملیلت مرصاد به همراه پدر و برادران خود در مقابله با منافقین کوردل شرکت نمود و در حالیکه پدر بزرگوارش 8 سال سابقه حضور در جبهه ها و توفیق شرکت در 14 عملیات رزمی را داشت و مادر گرامیش نیز 18 ماه در پادگان علم الهدی اهواز رزمندگان اسلام را یاری می بخشید،3 تن از برادرانش به نام های حسن،علی و رضا در یک زمان و در کنار هم به شهادت می رسند و یکی از برادرانش هم در عملیات دیگر مجروح شیمیایی می گردد.
وی که دارای مدرک دکتری تخصصی در رشته برنامه ریزی و خط مشی گذاری است، با داشتن 91 مقاله در زمینه های علمی، آموزشی، فرهنگی، سیاسی و مدیریتی و شرکت در دهها کنفرانس علمی داخل و خارج کشور، در حال حاضر عضو هیات علمی و استادیار دانشگاه است.

گزیده ای از مسولیت ها و سوابق مدیریتی
- وزیر آموزش و پرورش در دولت هفتم
- عضو منتخب رهبری در مجمع تشخیص مصلحت نظام از سال 1380 تا کنون
- نماینده مردم تهران در مجلس هفتم
- رئیس شورای نظارت بر صدا و سیما
- عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی
- عضو منتخب مردم تهران در شورای عالی هلال احمر ایران


مهندس محمدرضا باهنر (کد انتخاباتی: 1814)

متولد سال 1331 در کرمان است. فعالیت سیاسی ضد نظام شاهنشاهی را از دوره دانشجویی آغاز کرد که منجر به دستگیری و حبس وی توسط ساواک شد. او که دارای مدرک مهندسی معماری از دانشگاه علم و صنعت و فوق لیسانس برنامه ریزی اقتصادی از دانشگاه علامه طباطبایی است، در حال حاضر نماینده مجلس دوره هشتم مجلس شورای اسلامی است.

باهنر در دوره دوم ریاست جمهوری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) در روز تحلیف، سخنرانی مهمی درباره دولت و قوه قضاییه وقت انجام داد و حرف های صریحی عنوان کرد که تا سال ها بعد مورد بحث محافل بود.

سوابق مدیریتی:
- معاون استاندار کرمان
- نماینده مجلس 6 دوره(دور دوم نماینده بافت کرمان،دور 3،4،5،6،8نماینده تهران دور هفتم نماینده کرمان)
- عضو هیات رئیسه و نایب رییس مجلس شورای اسلامی
- معاون نظارت مجلس شورای اسلامی
- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس
- رییس کمیسیون تلفیق برنامه پنجم
- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام 2 دوره
فعالیت سیاسی:
- عضو شورای مرکزی حزب جمهوری اسلامی
- عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین
- نایب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری
- دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین
- رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس هفتم
- نایب رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم
- عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان
- مسئول تشکیلات استان تهران حزب جمهوری اسلامی با حکم حضرت آیت الله خامنه ای
- عضو موسس شورای هماهنگی نیروهای انقلاب
- طی ادوار مختلف نمایندگی، عضویت در کمیسیون های عمران، اقتصاد، اجتماعی
- در کمیسیون بودجه های سالیانه، نایب رییس یا عضو کمیسیون بودجه
- دوره 4 و5 عضو هیات رییسه مجلس
- دوره هفتم و هشتم نایب رییس مجلس
- عضویت همزمان در 2 کمیسیون زیربنایی و سیاسی- امنیتی مجمع تشخیص مصلحت نظام
- عضو کمیسیون تدوین سند چشم انداز بیست ساله در مجمع تشخیص
- از مجلس چهارم به بعد عضو ارشد فراکسیون اصولگرایان مجلس
- فعالیت مستمر سیاسی طی سال های متمادی از حزب جمهوری، تشکل های همسو با روحانیت و…
- شرکت در اجلاس های مختلف بین المللی به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران بویژه اجلاس بین المجالس

مهندس مهرداد بذرپاش (کد انتخاباتی: 1825)

مهرداد بذر پاش، فرزند شهید منصور بذر پاش و متولد تهران است. او در سال 1377 در رشته مهندسی صنایع وارد دانشگاه صنعتی شریف شد و پس از اخذ مدرک کارشناسی در سال 1383 در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی با گرایش برنامه ریزی استراتژیک، به دانشگاه علامه طباطبایی وارد و در سال 1385 فارغ ا لتحصیل شد.علاوه بر این، وی دوره های آموزشی علمی و کاربردی مختلفی گذرانده و سمینارهای موفقی در زمینه مدیریت اجرایی و برنامه ریزی استراتژِک برگزار کرده است.

معاونت رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی جوانان، مشاور اجتماعی رئیس جمهور، نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا،ریاست هیات مدیره ومدیر عامل شرکت پارس خودرو، مشاور شهردار تهران، مشاور مدیر عامل صندوق مهر امام رضا(ع) در امور کار آفرینی، عضو یت در هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران ،ریاست فرهنگسرای خاوران از سوابق مدیریتی بذر پاش است.

سوابق مدیریتی :
- معاون رئیس جمهور ورئیس سازمان ملی جوانان
- مشاور اجتماعی رئیس جمهور
- دبیرشورای عالی جوانان
- نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا
- رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت پارس خودرو
- رئیس هیات مدیره انجمن خودروسازان ایران
-رئیس فرهنگسرای خاوران (جوان)
-عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران
-عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران
-مشاور شهردار تهران
-صاحب امتیاز و مدیر مسئول روزنامه وطن امروز
-عضو هسته مرکزی گزینش نهاد ریاست جمهوری
-مشاورمدیرعامل صندوق مهرامام رضا (ع)در امور کارآفرینی
سوابق فرهنگی اجتماعی:
-مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف
-عضو شورای فرهنگی دانشگاه صنعتی شریف
- عضو شورای مرکزی مجمع صنعتی نشریات دانشجویی کشور
- عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور
- مدیر مسئول نشریه دانشجویی بهاران (دارنده عنوان نخست نشریات دانشجویی)
- عضو هیئت رئیسه فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران
- عضو هیئت رئیسه فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری جمهوری اسلامی ایران

فرشته محمدعلی (کد انتخاباتی: 7481)

فرشته محمد علی متولد سال 1345 در تهران می باشد. وی دارای مدرک لیسانس از مدرسه عالی قضایی قم و فوق لیسانس حقوق اسلامی از مدرسه عالی شهید مطهری و دانشگاه آزاد (دانشجوی ممتاز)، می باشد. ایشان همچنین حقوقدان و پژوهشگر در زمینه مسائل فرهنگی- اجتماعی بوده و از سال 1361 از محضر علامه جعفری بهره برده اند. خانم محمد علی اولین بانوی محقق در زمینه نهج البلاغه بوده اند که در سیزدهمین کنگره نهج البلاغه در حسینیه ارشاد نیز سخنرانی داشته اند. ایشان فعالیت های زیادی نیز در حوزه بانوان داشته اند که از آن جمله می توان به طرح ملی پارک بانوان و ارائه راهکارهای حمایتی از بانوان شاغل و آسیب های اجتماعی آن ها اشاره کرد.

مشاغل و مسئولیتها:
- مدرس مراکز آموزش عالی فرهنگیان، تربیت معلم و آموزش و پرورش، آموزش خانواده (جمعاً 25 سال)
- مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران (5 سال)
- مسئول رسیدگی به امور فرزندان محترم شاهد و ایثارگر در آموزش و پرورش (20سال)
- مشاور حقوقی و اجتماعی شورای شهر تهران
- دبیر تشکلهای غیر دولتی شورای شهر تهران
- کارشناس مجمع بانوان عضو شورای اسلامی شهر سراسر کشور
- عضو کمیته تحقیق و پژوهش فرهنگی معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی
- از مسئولین جمعیت پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و اعتیاد
- همکاری با امور بانوان وزارت کشور
تألیفات و طرحها:
- تألیف دانشنامه در زمینه آئین داوری در نهج البلاغه امام علی (ع) به مشاوره
- استاد فقید علامه محمد تقی جعفری و توفیق شاگردی ایشان از دوران نوجوانی
- تدوین طرح ملی (پارک بانوان) و ارائه به مجلس شورای اسلامی (در اکثر شهرها اجرا شده)
- تدوین طرح ملی (سازمان نظام تشکلهای غیر دولتی (NGO) و ارائه به مجلس و دولت

حجت الاسلام علی عسگری(کد انتخاباتی: 5412)

در سال ١٣٣٩ در خانواده‌ای خوش‌نام و سنتی دیده به جهان گشود. تحصیلات ابتدایی مربوط به علوم جدید و قدیم را در شهرستان سپری نمود و با عشق وافری که به فراگیری علوم اسلامی داشت، راهی حوزه علمیه مشهد شد.

در مسیر تلاش روشن‌گرانه و انقلابی که داشت قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در شمال خراسان همراه دوست و هم‌رزم خود حجت الاسلام اسماعیل رجبی دستگیر و مورد شکنجه و اذیت مأمورین حکومت قرار گرفت. پس از فراز و نشیب‌های پیش‌آمده در فضای سیاسی و اجتماعی کشور در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی، چون کانون تفکر اسلام ناب و مبارزات در قم بود، به آن‌جا عزیمت نمود و ضمن انجام فعالیت‌های سیاسی از محضر اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم از جمله آیت‌ الله العظمی فاضل‌لنکرانی در فقه و اصول کسب فیض نمود و در جهت فراگیری علوم عقلی در زمره شاگردان درس آیات عظام امینی و جوادی‌آملی قرار گرفت.

ارتباط فکری و سیاسی با مجاهد نستوه شهید محمد منتظری و متفکر نامی آیت الله شهید بهشتی سبب شد تا ابتدا در تأسیس سازمان دفاع از مستضعفین ایران و سپس با حضور فعال در تشکیلات حزب جمهوری اسلامی، نقش‌آفرین باشد.

عضویت در سپاه و حضور فعال در جبهه و دفاع مقدس - برگزاری کنگره های جهانی حضرت رضا علیه السلام - نظارت بر ذبح شرعی و انجام ماموریت های فرهنگی در فرانسه از سوی دفترمقام معظم رهبری – قائم مقامی دفتر رهبری معظم انقلاب و عضویت در شورای مدیریت حوزه علمیه تنها بخشی از مسئولیت های او در خراسان بزرگ بود .

مقبولیت مردمی و کارآمدی وی باعث شد تا در دور هفتم مجلس شورای اسلامی با رای مردم مشهد و کلات به خانه ملت راه یابد.

عضویت در کمیسیون ویژه اقتصادی اصل ٤٤ قانون اساسی و تصویب لایحه جامع اجرای اصل ٤٤ که نویدبخش اقتصاد تولیدی و انقلاب اقتصادی مورد نظر مقام معظم رهبری است، بخش دیگری از کارنامه ایشان در مجلس هفتم است. همچنان که یکی دیگر از اقدامات ایشان در مجلس هفتم عضویت در هیئت تحقیق و تفحص از دیوان داوری لاهه بود که گزارش آن در صحن علنی مجلس برای اولین بار قرائت گردید.

پس از اتمام دوره چهار ساله مجلس هفتم، به عضویت شورای مشورتی امور قوای سه‌گانه مجمع تشخیص مصلحت نظام درآمد و به عنوان مشاور و رابط پارلمانی مرکز تحقیقات استراتژیک آن مجمع انجام وظیفه می‌نماید.

در مقطع زمانی اشتغال در مرکز یاد شده ضمن حضور فعال در مجلس شورای اسلامی در تبیین سیاست‌های کلی نظام و آثار تحقیقاتی تولید شده در مجمع و مصوبات آن ، در ده‌ها جلسه و کنفرانس علمی ـ پژوهشی، حضوری چشمگیر داشت.
به‌ طوری که مناظره‌های او در صدا و سیما و مراکز علمی با صاحبان صلاحیت‌های فکری و سیاسی و نگارش مقالات متنوع و تحلیلی در نشریه‌های علمی و روزنامه‌های کشور از او چهره‌ای ملی ارائه نمود. در این رابطه چاپ بیش از یکصد عنوان کتاب، جزوه درسی، مقاله و یادداشت روزآمد و مفید به قلم ایشان، بهترین گواه این مدعاست.
با این حال استاد عسگری در خدمت خادمی بارگاه ملکوتی حضرت رضا (علیه آلاف التحیه و الثناء) حضور فعال داشته و آن را مهم‌ترین افتخار زندگی خویش می‌داند و از هیچ خدمتی در این رابطه فروگذار نبوده و نیست و بارها گفته‌اند.

حجت الاسلام دکتر مرتضی چیت سازیان (کد انتخاباتی: 2521)

مرتضی چیت سازیان متولد سال ۱۳۴۱ در شهر کاشان در خانواده ای مذهبی دیده به جهان گشود . تحصیلات ابتدایی و راهنمایی را در همان شهر گذرانید و در سال ۱۳۵۹ با مراجعت به شهر تهران، دیپلم ریاضی – فیزیک را در دبیرستان البرز اخذ نمود. دوران دبیرستان وی مصادف شد با سال های پایان حکومت ستمشاهی که حضور فعالی در تظاهرات برای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی داشت.در همان سال با وجود بورسیه شدن در رشته مهندسی نفت دانشگاه لندن به علت علاقمندی به علوم اسلامی وارد حوزه شد و همزمان علوم دانشگاهی را در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه شهید مطهری با موفقیت تحصیل نمود. در سال ۱۳۷۰ در آزمون دکتری شرکت نمود و موفق به پذیرش در رشته فقه و مبانی حقوق از دانشگاه تهران شد و پایان نامه خود را تحت عنوان حقوق مالکیت های فکری دفاع نمود. در طی این مدت افتخار حضور در درس خارج نزد بسیاری از علماء و فضلا را کسب نمود که حضور مستمر ۱۹ ساله در درس خارج فقه مقام معظم رهبری (دام ظله العالی) مهم ترین آنها می باشد. در دورانی که در جبهه ی علمی کشور مشغول به خدمت بود ، از حضور در جبهه های حق علیه باطل نیز غافل نشد و در دوران هشت سال جنگ تحمیلی رزمندگان اسلام را یاری نمود.
ولی هم اکنون استاد و عضو هیئت علمی دانشگاه شهید مطهری و مذیر گروه فقه و حقوق دانشگاه علوم حدیث می باشد.

سوابق علمی
- استاد و عضو هیئت علمی دانشگاه شهید مطهری
- سابقه ی تدریس در دانشگاه های علم و صنعت، امیر کبیر، مذاهب اسلامی، تربیت معلم، مطهری، علوم قضایی، علوم حدیث، آزاد اسلامی
- راهنمایی و مشاوره پایان نامه های مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد
- دارای مقالات مختلف در موضوعات گوناگون
سوابق اجرایی
- مدیریت سابق امور روحانیون دفتر مقام معظم رهبری با حکم ریاست دفتر معظم له
- امام جمعه موقت شهر قدس استان تهران به مدت 3 سال
- مسوول گزینش دانشگاه شهید مطهری
- سابقه اعزام به کشورهای آلمان، دانمارک، اتریش، انگلیس، لبنان، هند، ترکیه، مالزی، سنگاپور و عربستان برای تبلیغ دین مبین اسلام
- عضو ستاد شاهد حوزه ای بنیاد شهید و ایثارگران انقلاب اسلامی
- همکاری با عقیدتی، سیاسی وزارت جهاد کشاورزی
- همکاری با ستاد امر به معروف و نهی از منکر
- همکاری با دبیرخانه ی جشنواره مطبوعات

بهنام ملکی (کد انتخاباتی: 8127)

بهنام ملکی به سـال 1344 در خانـواده‌ای متدین و علم‌پرور متولد شد. با پایان تحصیلات متوسطه به دانشگاه تهـــران راه یافت و پس از کسب موفقیت در آزمون کارشناسی ارشد به اخـــذ درجه فوق لیسانس علوم اقتصادی نایل گردید. پس از طی پنج دوره تخصصــی و علوم حوزوی در مقطع دکتری اقتصاد فارغ‌التحصیل شد.
دکتر ملکی از جمله فعالین حرکتهای علمی اجرایی بوده و به منظور تلفیق تئوری با عمل تاکنون عهده‌دار وظایفی چون عضویت در هئیت علمی دانشگاه آزاد اسلامی ـ واحد تهران جنوب ، عضو هئیت مؤسس و نایب رئیس کانون فارغ التحصیلان ـ دانش آموختگان ـ اقتصاد دانشگاه‌های کشور ، عضو هئیت علمی و دبیر تحقیقات اقتصادی اجتماعی وزارت جهاد ، نماینده وزارت جهاد در وزارت بازرگانی ، کشور و کار ، مدیر کل بررسیهای اقتصادی ، مسئولیت‌های مختلف در مناطق جنگی جنوب کشور ، معاونت اداری مالی پشتیبانی رادیو ، رئیس هئیت بازرسی امور مالیاتی بازرسی کل کشور ، مشاور رادیو و مسئول هماهنگی برنامه‌های اقتصادی شبکه‌ها ، مدیر پژوهش‌های اقتصادی ـ مدیر اخبار و برنامه‌های اقتصادی شبکه خبر ، عضو شورای اقتصاد سازمان صدا و سیما ، مدیریت گروه اقتصاد شبکه چهار سیما ، تولید 2000 ساعت برنامه تلویزیونی،معاون بنیاد ملی نخبگان هدایت و راهنمایی بیش از 100 پایان نامه دانشجویی و مسئولیتهای دیگر در دستگاههای اجرایی ، تفنینی و پژوهشی را عهده‌دار بوده است. از این رو وی نقش مؤثری در تصمیم سازی برخی سیاستگذاری‌های اقتصادی نظیر نقد نظام آموزشی (تولید علم) ، اصلاح قانون مالیاتهای مستقیم ، لایحه مبارزه با پول‌شویی، تشکیل حساب ذخیره ارزی و فضا سازی فرهنگی دفاع از تولیدات ملی بویژه در حوزه فن‌آوریهای برتر (نانو، بیو، فن‌آوری اطلاعات، هسته‌ای ،اختراعات سلولهای بنیادین و ... ) را در سابقه فعالیت‌های خود به ثبت رسانده است.

دکتر الهام امین زاده (کد انتخاباتی: 1721)

دکتر الهام امین زاده دانش آموخته رشته حقوق بین الملل و عضو هیئت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران است. وی در دور هفتم مجلس شورای اسلامی، نماینده مجلس ایران در اجلاس کامبوج برای تدوین منشور حقوق بشر آسیایی بود و در حال حاضر استاد دانشگاه امام صادق(ع) و علا مه طباطبایی است.
از فعالیت های پارلمانی وی در دور هفتم مجلس شورای اسلامی به مواردی می توان اشاره کرد:
نائب رئیسی کمیته سیاست خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، طراح و مدافع قوانینی در خصوص بیمه دندانپزشکی، حقوق زنان، مجروحین شیمیایی مصوب در مجلس، رئیس منتخب کشورهای آسیایی در کمیته زن و جوان در کشور های پاکستان و فنلاند، ریاست هیئت پارلمانی شرکت کننده در سمینار حقوق زنان نروژ، عضو کمیته حقوقی شورای عالی ایرانیان خارج از کشور، ریاست گروه دوستی ایران و فنلاند، عضو گروه دوستی ایران فلسطین- ایران فنلاند، نایب رئیسی کمیته سیاست خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی.
از فعالیت های اجرایی امین زاده می توان به معاونت دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران، ریاست کمیته پژوهشی انجمن حمایت از مصدومین شیمیایی، عضویت در کمیته علمی اجلاس ائتلاف جهانی علیه تروریسم برای صلح عادلانه و عضویت در کمیته حقوقی و سیاسی جمعیت دفاع از ملت فلسطین اشاره داشت.

دکتر لاله افتخاری (کد انتخاباتی: 1527)زندگی نامه، سوابق علمی،سیاسی،اجتماعی و فرهنگی لیست تهران جبهه ایستادگی
در سال 1338 در شهرستان شاهرود در خانوده ای مذهبی و اهل علم متولد شد. وی علیرغم اشتیاق به تحصیل و اخذ رتبه اول تحصیلی، بدلیل اعمال محدودیت های دینی و نامناسب بودن فضای آموزشی، نزد مادر به فراگیری علوم حوزوی پرداخت. در سن 16 سالگی به راهنمایی پدر و مادر با عزیمت به سمنان ، در حوزه علمیه آن شهر به تدریس و اداره آنجا مشغول گردید ولی پس از چند ماه بر اثر مزاحمتها واشکال تراشی های ساواک مجبور به بازگشت به شهر خود شد.
در زمان جنگ تحمیلی پدر و همسر او به فرمان امام (ره) به جبهه های جنگ عزیمت و هر دو درسال 1365 در عملیات کربلای 4 به درج رفیع شهادت نائل گردیدند. پس از شهادت دو عزیز ، وی از پایه سوم دبیرستان به ادامه تحصیل پرداخت و پس از عزیمت به شهرهای مشهد و تهران ، جهت تحصیل در مقاطع عالیه ضمن انتخاب به عنوان دانشجوی نمونه کشور، در سال 80 مدرک دکترای علوم قرآن و حدیث خود را با درجه عالی از دانشگاه تهران اخذ نمود و پس از پایان تحصیل به تدریس و تحقیق در حوزه و دانشگاه مشغول گردید.
دکتر افتخاری در سالهای 82 و 86 از سوی مردم شریف تهران، ری، اسلامشهر و لواسانات به نمایندگی مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.
فعالیت های علمی ، آموزشی و نخبگان:
- مدیریت گروه الهیات دانشگاه شاهد و احیا و بازسازی آن
- راه اندازی گروه علوم قرآنی و فقه در دانشگاه شاهد
- عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش وتحقیقات در مجلس هشتم
- عضو هیت جذب اساتید دانشگاه شاهد
- استادیار دانشگاه شاهد
- سابقه تدریس در حوزه از سال 1352
- تدریس در دانشگاه های شاهد، علوم حدیث، اصول الدین و علامه طباطبایی(ره)
- مؤسس و رئیس فراکسیون حمایت از مخترعان، نخبگان و نوآوران مجلس شورای اسلامی (دوره هفتم و هشتم )
- عضو کمیسیون پژوهشهای قرآنی شورای عالی انقلاب فرهنگی
- رئیس کمیته پیگیری امور دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در خارج از کشور
- عضو کمیته آموزش عالی مجلس شورای اسلامی
- عضو شورای مرکزی رشد مرکز فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس

حبیب ا... حبیبی (کد انتخاباتی: 2542)
حبیب ا... حبیبی متولد سال 1343 می باشد. وی مدرک دکترای خود را در رشته حقوق تجارت بین الملل اخذ کرده است.
از جمله سوابق ایشان می توان به:
- سابقه ماموریت فرهنگی در خارج از کشور
- کارشناس ارشد حقوقی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران
- مشاور بازرگانی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران
- دبیر کل اتحادیه کشتیرانی های کشور و رئیس دفتر حقوقی کشتیرانی اکو
- مدرس دانشگاه
- نویسنده کتب و مقالات متعدد حقوقی ( مسلط به زبان انگلیسی)
- حضور در جبهه های حق علیه باطل ( نیمی از دوران دفاع مقدس)
اشاره کرد.

ناصر داوودی راد (کد انتخاباتی: 2857)
وی دارای مدرک کارشناسی در رشته حسابداری و کارشناسی ارشد و دکتری در رشته مدیریت آموزشی می باشد. و اولین دوره تربیت مربی کارآفرینی را در دانشگاه تهران گذرانده است.
از جمله فعالیتهای اجتماعی ایشان در حوزه کارآفرینی را می توان در موارد ذیل خلاصه کرد:
- عضو مجمع خیرین مدرسه ساز کشور
- طراح و موسس کمیته کارآفرینی مجمع تشخیص مصلحت نظام
- عضو شورای تخصصی کارآفرینی شهرداری تهران
- نماینده ایران و مشاوره اتحادیه کشوری مسکن مهر در نمایشگاه بین المللی بنگلور هند (جهت معرفی پروژه ملی مسکن مهر ایران)
- دبیر کانون کارآفرینان استان تهران ( وابسته به نظام کارآفرینی جمهوری اسلامی ایران)
- بازرس انجمن صنفی مجریان آموزش کارآفرینی کشور
- عضو کمسیون توانمند سازی و مشارکتهای مردمی ( حوزه کارآفرینی)شهرداری تهران
افتخارات وعناوین ملی و استانی
- پ‍ژوهشگر نمونه و برتر دانشگاهی سال 80
- مدیر برتر ملی وکشوری در بخش تعاون سال 90
مسئولیتهای اجرایی
- مدرس دانشگاه
- مدیر عامل ورئیس هیئت مدیره تعاونی مسکن مهر شماره 6 منطقه 22 تهران ( وزارت تعاون)
- مدیرموسسه خوارزم ( دانش بنیان)
- دبیر کانون کارآفرینان استان تهران ( وابسته به نظام کارآفرینی جمهوری اسلامی ایران)
- بازرس انجمن صنفی مجریان آموزش کارآفرینی کشور
- عضو کمسیون توانمند سازی و مشارکتهای مردمی ( حوزه کارآفرینی)شهرداری تهران

محمد نبی رودکی (کد انتخاباتی: 4258)زندگی نامه، سوابق علمی،سیاسی،اجتماعی و فرهنگی لیست تهران جبهه ایستادگی
در سال ۱۳۳۷ در شهر شیراز متولد شد. وی در خانواده ای مذهبی رشد کرد. رودکی پس از اخذ مدرک دیپلم، عازم خدمت سربازی شد. در همان دوران نیز مبادرت به پخش اعلامیه های انقلابی در محیط پادگان می نمود. وی بعد از صدور فرمان امام(ره) مبنی بر فرار سربازان از خدمت ، در سال ۱۳۵۶ از پادگان فرار نمود و در کنار نیروهای انقلابی و برای سازماندهی تظاهرات مردمی در مسجد جامع شیراز به فعالیت مشغول شد .
با شروع جنگ تحمیلی در شهریور ۱۳۵۹ عازم مناطق جنگی شد . در همان روزهای اول جنگ در جریان مقاومت غرور آفرین خرمشهر، برادرش صمد رودکی به فیض عظمای شهادت نائل گردید. خبر شهادت برادر، زمانی به وی رسید که در جبهه ایلام مشغول نبرد بود .
ی در ابتدای جنگ به عنوان فرمانده تیپ امام سجاد (ع) استان فارس و در سال ۱۳۶۱ به عنوان فرمانده لشکر ۱۹ فجر منصوب گردید و در کنار فرماندهان شهیدی چون حاج ابراهیم همت (فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول الله) ، حاج مهدی باکری ( فرمانده لشکر ۳۱ عاشورا) ، حاج حسین خرازی (فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) )، مهدی زین الدین ( فرمانده لشکر ۱۷ علی ابن علی طالب (ع))، و بسیاری از فرماندهان و رزمندگان شهید، در ۸ سال دفاع مقدس انجام وظیفه نمود .
پس از پایان دوران دفاع مقدس مفتخر به کسب مدال های فتح با عناوین شجاعت و مدیریت از دست مقام معظم رهبری گردید.
وی با شرکت در انتخابات مجلس هفتم و کسب ۱۱۴ هزار رای مردم شریف شیراز و با بالاترین رای ممکن در تاریخ انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شیراز، به مجلس راه یافت و با سمت نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مشغول به فعالیت گردید .
محمد نبی رودکی پس از پایان دوره هفتم مجلس به عنوان مشاور عالی شهردار تهران منصوب گردید.

پرویز سروری (کد انتخاباتی: 4587)زندگی نامه، سوابق علمی،سیاسی،اجتماعی و فرهنگی لیست تهران جبهه ایستادگی
پرویز سروری 5 اسفند 1338 در همدان دیده به جهان گشود و همان سال همراه والدین خود به تهران عزیمت و در یکی از محلات جنوب تهران ساکن شد.
فعالیت های فرهنگی و مذهبی سروری از سال 1354 تا 1355 سبقه سیاسی گرفت و حضور در سخنرانی ها و آشنایی با کتب استاد مطهری، شهید مفتح و دکتر شریعتی فصل جدیدی در زندگی سیاسی او باز کرد.
سروری با پیروزی انقلاب اسلامی، در کمیته های جهاد سازندگی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خدمت پرداخت و توسط سپاه پاسداران مامور تشکیل جلسات فرهنگی و مذهبی در مدارس و مساجد شهر کرمان شد. سپس مسئول فرهنگی منطقه 7 کشوری سپاه پاسداران در استان های ایلام، کردستان،همدان و کرمانشاه شد و در اعزام به کردستان، همراه گروه دانشجویی مفتخر به اشنایی با شهید بروجردی گرید .
وی از سال 1356به همراه شهید پیچک و دکتر شیر دل و سایر دوستان، اقدام به تشکیل جلسات و تیم مطالعاتی نمود که بسیاری از جوانان شرکت کننده در آن جلسات از موثر ترین نیروهای انقلاب بوده و هستند.
سروری دارای مدرک کارشنا سی مدیریت دولتی از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد علوم دفاعی است. از سوابق ایثار گری وی می توان به 31 ماه حضور در جبهه جنگ تحمیلی ونیز مسئولیت تبلیغات و انتشارات سپاه سوریه و لبنان اشاره کرد.
وی علاوه برنمایندگی مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در دوره هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و دبیر مجمع نمایندگان شهر تهران در مجلس شورای اسلامی است.
سوابق مدیریتی:
- معاون اداری ،کارگری و اصناف نیروی مقاومت بسیج
- معاون فرهنگی نیروی هوایی سپاه
- فرمانده سپاه غرب تهران مقارن با اعزام سپاه محمدرسول الله(ص) به جبهه
- فرمانده بسیج وزارتخانه ها و ادارات کل کشور
- عضو هیئت رئیسه نیروی مقاومت بسیج
پرویز سروری ریاست کمیته ویژه مجلس در بررسی حوادث پس از انتخابات سال 1388 ،ریاست کمیته بررسی موضوع کهریزک و سخنگویی هیئت دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در بررسی حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 را بر عهده داشت.

محمد سلیمانی (کد انتخاباتی: 4741)زندگی نامه، سوابق علمی،سیاسی،اجتماعی و فرهنگی لیست تهران جبهه ایستادگی
محمد سلیمانی متولد1333 و دارای دکترای مخابرات است. ایشان در کابینه اول احمدی نژاد وزیر ارتباطات و فناوری بود.
سوابق تحصیلی
- کارشناسی از دانشگاه شیراز
- کارشناسی ارشد از دانشگاه پیر و ماری‌کوری، پاریس
- دکترای مخابرات ( الکترونیک فرکانس بالا) از دانشگاه پیر و ماری‌کوری مدرسه عالی برق SUPELEC فرانسه
سوابق اشتغال
-معاون‎دانشجویی وزارت‎فرهنگ‎و آموزش‎عالی‎.
- ریاست‎سازمـان‎پـژوهـشهـای‎علـمـی‎و صنعتی‎.
- معاون پژوهشی‎‎دانشگاه‎علم‎و صنعت.
- ریاست‎‎مرکز تحقیقات عالی‎الکترونیـک‎در صنایع‎الکترونیک‎ایران‎.
- مدیر صنعت‎سامانه‎های‎فضایی‎صنـایـع‎مخابرات‎ایران‎.
فعالیت‌های علمی، سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی
- تدریس و رهبری فعالیتهای علمی پژوهشی در زمینه مخابرات در دانشگاه علم و صنعت
-ارائه بالغ بر 102 مقاله علمی و 72 طرح کارشناسی ، ارشد و دکترا
- مشارکت فعال در طرحهای مهم همچون طراحی و ساخت ماهواره کوچک و ماهواره زهره و طرحهای پوشش راداری
- تألیف و ترجمه 14 عنوان کتاب و 8 متن پایه درسی چاپ شده
- انتخاب به عنوان پژوهشگر نمونه دانشگاه علم و صنعت در سال 1383 و پژوهشگر نمونه جشنواره سلمان فارسی

فرزاد سلیمانی (کد انتخاباتی: 4728)
سوابق اجرایی:
- عضو هئیت علمی دانشگاه پیام نور در گروه فنی مهندسی
- رئیس فراگیر دانشگاه پیام نور کل کشور
- رئیس دانشگاه پیام نور گلستان
- مخترع برتر در بین اساتید دانشگاه پیام نور با بیش از 40 عنوان اختراع
- مدرس دانشگاه های سراسر کشور بیش از ده سال
- مدیر مسئول و صاحب امتیاز ماهنامه دانستنیهای مواد
- رئیس بازرسی بسیج دانشگاه پیام نور کل کشور
- مشاور فرهنگی امام جمعه گلستان
- معاونت گردان 123 عاشورا
- رئیس هیات بازرسی از سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص صیانت ازحریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان
- رئیس هیات بازرسی از سازمان آمار ایران در خصوص صیانت ازحریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان
- مدیر عامل کارخانه تولیدی آلومتال
- مدیر تولید کارخانه پروفیل خاوران
- مدیر تولید کارخانه سیم و کابل
- بازرس فنی مخازن نفت ، خطوط لوله و اسکله در جزیره خارک
- عضو شورای حل اختلاف حوزه 4009

طاهره صاحب الزمانی (کد انتخاباتی: 5154)
طاهره صاحب الزمانی متولد همدان ودارای مدرک کارشناسی ارشد فلسفه و کلام اسلامی بوده و دارای سابقه تدریس و مدیریت به مدت 18 سال است.
ایشان دارای مسئولیت و نقش های ذیل بوده است:
- عضو حوزه مدرسین آموزش وپرورش
- عضویت و همکاری با سازمان تبلیغات اسلامی
- عضویت و همکاری با حوزه علمیه کوثر
- عضو مدرسین موسسه علمی وآموزشی رزمندگان اسلام (معراج اندیشه)
- عضو بسیج فعال فرهنگیان تهران
مقالات:
1-شیعه در اسلام2-تعلیم وتربیت اسلامی3-نقش پدر ومادر در تربیت اسلامی 4-حجاب وعفاف اسلامی 5- نقد وبررسی نظریه وحدت شخصی وجود 6-مهدی موعود (عج)7-امتحان واسترسهای ناشی از آن8-شیعه واقعی کیست؟9-نقش جرات مندی در پیشرفت تحصیلی و اجتماعی دانش آموزان 10-روح وحقیقت نماز11-فلسفه ارکان نماز12- فرهنگ عاشورا و فرهنگ انتظار13- راهکارهای عملی به جهت تبیین ،جذب وتعمیق فریضه انسان ساز نماز (قابل استفاده در کلیه مدارس کشور 13- نقد وبررسی نظریه وحدت شخصی وجود با رویکرد کلامی و فلسفی.

علیرضا طاهر نژاد (کد انتخاباتی: 5215)
علیرضا طاهر نژاد در سال 1346 در تهران دیده به جهان گشود. وی پس از اخذ مدرک کارشناسی علوم تربیتی و کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی، از پایان نامه دکترای مدیریت خود در دانشگاه مالزی دفاع کرد. ایشان هم اکنون استاد دانشگاه می باشند.
فعالیت های اجرایی
- مسئول روابط عمومی نهضت سوادآموزی تاکستان به مدت 1 سال(1363)
- مسئول فرهنگی اداره ارشاد اسلامی تاکستان به مدت 1سال (1368)
- مسئول روابط عمومی فرمانداری تاکستان به مدت 1سال (1368)
- مدیر مجتمع آموزشی علامه امینی وابسته به حوزه علمیه تاکستان
- عضویت رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زنجان از سال 1365 الی 1367 به مدت 2 سال
- مسئول و محقق، مصاحبه گر و ارزشیابی گزینش سپاه
- معاون واحد و ارزشیابی تیپ 82 صاحب الامر
- مسئول پرسنلی و گزینشی صنایع ش.م-ه در وازرت سپاه
- مدیر مجتمع آموزش جمهوری اسلامی ایران در هندوستان دهلی نو از سال 1383 لغایت 1385
-حضور داوطلبانه در جنگ حدود16 ماه
- مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان به مدت 1 سال
- معاونت آموزشی وفرهنگی دانشگاه تربیت معلم حکی فردوسی کرج
- سرپرست دانشگاه تربیت معلم حکیم فردوسی
- کارشناس و کارشناس مجری شبکه 4 صدا وسیما برنامه اردیبهشت
- همکاری ومشاوره در خصوص سرمایه گذاری های صنعتی وخدمات صنعتی شرکت راهنما صنعت ایرانیان

علی عباس‌پورطهرانی فرد (کد انتخاباتی: 5271)

علی عباسپور تهرانی فرد متولد 1329، استاد دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف در گروه قدرت، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات دوره های هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی است.
تحصیلات او تحصیلات ابتدایی را در دبستان روزبه ومتوسطه رادر دبیرستان علوی به پایان رساند. تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته مهندسی برق در دانشگاه امیرکبیر با کسب رتبه اول به پایان رساند وهمزمان با استخدام در این دانشگاه، موفق به اخذ مدرک فوق لیسانس دررشته مهندسی هسته ای از دانشگاه تهران بارتبه عالی شد. او توانست بااستفاده از بورس تحصیلی وارد ام آی تی شود و درجه تخصصی مهندسی و فوق لیسانس مدیریت سوخت نیروگاههای هسته ای را دریافت کند.
دکترعباسپورتهرانی فرد، سپس به دانشگاه برکلی در کالیفرنیا درآمریکا رفت و دررشته مهندسی انرژی هسته ای دکترای خود راگرفت. همزمان با تحصیل در آمریکا بافعالیت انجمن اسلامی دانشجویان درآمریکا و کانادا آشنا گردید و با عضویت دراین انجمن سعی در رسیدن به اهداف نظام اسلامی و سازماندهی دانشجویان مسلمان ایرانی درآمریکا نمود. پس ازاخذ درجه دکترای مهندسی به ایران بازگشت و در دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف استخدام گردید که چندی بعد به عنوان ریاست دانشکده برگزیده شد. ایشان همچنین سابقه تدریس در دانشگاه تورنتو کانادا و فعالیتهای تحقیقی وپژوهشی درزمینه‌های تخصصی در این دانشگاه را دارد.
وی با همکاری دانشگاه صنعتی شریف ودانشگاه آزاد اسلامی اقدام به راه اندازی رشته‌های دکترای مهندسی برق، فوق لیسانس ودکترای مهندسی بیوالکتریک، بیو مکانیک وپرتو پزشکی نمود.اخیراً نیز لیسانس مهندسی پرتو پزشکی را در دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی کرده است.

حجت السلام و المسلمین مصباحی مقدم (کد انتخاباتی: 7815)
در سال 1330 درمشهد مقدس ودر خانوده ای مذهبی متولد شد. وی همزمان با اوج گرفتن انقلاب اسلامی به طور گسترده درراهپیمایی های مردمی علیه رژیم منحوس پهلوی حضور یافت. در خصوص دیگر مبارزات وی در آن دوران می توان به حضور در درگیری های طلاب با ساواک و نیروهای گارد شاهنشاهی در 19 دیماه سال 56 در مدرسه فیضیه قم اشاره کرد. همین فعالیت های انقلابی موجب شد تا دو بار به دستگاه اطلاعاتی رژیم پهلوی (ساواک) احضار شود که یکبار آن در شهر قم بوده و بار دوم در گچساران احضار شده است.
حجت الاسلام والمسلمین مصباحی مقدم با شروع جنگ تحمیلی به جبهه های جنگ حق علیه باطل شتافت و به مدت 6 ماه در کنار سایر رزمندگان کشورمان به مقابله با دشمن متجاوز بعثی پرداخت. با این حال، فعالیت های انقلابی، وی را از تحصیل در مدارج بالای علمی بازنداشت. این روحانی انقلابی در سال 1362 در رشته اقتصاد کارشناسی ارشد گرفته و سه سال بعد به عضویت شورای عالی آموزش و پرورش درآمد که این عضویت تاکنون ادامه دارد. ریاست مرکز تحقیقات اسلامی سپاه پاسداران و همچنین ریاست گروه اقتصاد پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در قم را می توان از دیگر فعالیت های علمی حجت الاسلام مصباحی مقدم در دهه60 ذکر کرد.
از جمله فعالیت های علمی - تحقیقاتی حجت الاسلام مصباحی مقدم دردهه 70 می توان به مواردی چون ریاست دانشکده الهیات دانشگاه تهران در سال های 75 تا 77، معاونت پژوهشی دانشگاه امام صادق(ع)، عضویت در هیات امنای پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی طی دو دوره چهارساله و ریاست بر گروه اقتصاد شورای بررسی متون و کتب علوم انسانی دانشگاه ها از سال 75 اشاره کرد که تاکنون ادامه دارد.
علاوه بر این ها حجت الاسلام مصباحی مقدم فعالیت های تحقیقاتی پژوهشی بسیاری را پیگیری کرده است که برخی از آنها برای اولین بار توسط ایشان کلید خورده است. در این زمینه مواردی چون تالیف 9 کتاب تحقیقی تخصصی در خصوص اقتصاد اسلامی، ارائه بیش از سی مقاله آموزشی تحقیقاتی در مجلات معتبر کشور و یا در کنفرانس های خارجی، راه اندازی دو دوره فقه الاقتصاد در دانشگاه امام صادق (ع) و راهنمایی حدود سی رساله دکتری، بیش از پنجاه پایان نامه کارشناسی ارشد و تدریس در دانشگاه امام صادق(ع) با رتبه دانشیاری را می توان نام برد.
گفتنی است وی در سال 1378 به عضویت در شورای مرکزی تشکل انقلابی و باسابقه جامعه روحانیت مبارز درآمد .

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب (کد انتخاباتی: 8417)
سید ابوالحسن نواب در زمستان سال ۱۳۳۷ در خانواده‌ای روحانی و شناخته شده در شهرضا به دنیا آمد؛ خاندانی که به مرحوم سلطان العلما، صاحب معالم، نسب می‌برد. دوازده ساله بود که درس طلبگی را شروع کرد و تا دو سال در شهرضا ماند. دیدارش با شهید بهشتی در شهرضا را سکوی پرتاب خود می‌داند؛ دیداری که باعث شد از پدرش بخواهد به او اجازه دهد به قم و مدرسة حقانی برود. تا پیروزی انقلاب اسلامی در این مدرسه طلبگی کرد و پس از آن به بخش آموزش مؤسسة «در راه حق» رفت و در گرایش‌های تخصصی چون فلسفه، تفسیر و جامعه‌شناسی آموزش دید. هم‌زمان شرکت در دروس خارج فقه و اصول آیات عظام شیخ مرتضی حائری یزدی، شبیری زنجانی، مظاهری اصفهانی و شیخ جواد تبریزی را نیز از دست نداد.
ایشان از سال ۱۳۸۳ به تهران منتقل شده است و تاکنون مشاغل اجرایی، مشورتی، علمی، فرهنگی و سفرهای خارجی متعددی به شرح زیر تجربه کرده است:
الف) مشاغل اجرایی
- نمایندگی ولی فقیه در تدارکات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مدت سه سال از سال ۱۳۶۱ تا ۱۳۶۴
- رئیس دانشکدة عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قم به مدت چهار سال از ۱۳۶۴ تا ۱۳۶۸
- مسئول امور روحانیان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حکم مقام معظم رهبری به مدت چهار سال از ۱۳۶۸ تا پایان ۱۳۷۱
- معاون امور بین‌الملل سازمان تبلیغات اسلامی به مدت دو سال از ۱۳۷۲ تا۱۳۷۳
- معاون ارتباطات سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به مدت سه سال از ۱۳۷۴ تا پایان ۱۳۷۶
- قائم مقام مجمع جهانی اهل بیت(ع) از ۱۳۷۷ تا پایان ۱۳۸۲
- قائم مقامی مؤسسة امام خمینی به پیشنهاد حضرت آیت‌الله مصباح و تأیید مقام معظم رهبری (از سال ۱۳۷۴ تا ۱۳۸۰)
- رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با تأیید مقام معظم رهبری به مدت چهارده سال(۱۳۷۶ تا پایان ۱۳۸۹)
- رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات ادیان و مذاهب (۱۳۷۳ تا ۱۳۸۲)
-مدیر مسئول مجله هفت آسمان (از سال ۱۳۷۸ تاکنون)
- معاونت سیاسی جامعة روحانیت مبارز از سال ۸۴ تاکنون
- مشاور فرهنگی دبیر شورای عالی امنیت ملی در سال ۱۳۸۴
- رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب
- عضو شورای سیاست‌گذاری بین‌الملل دفتر رهبری
- عضو شورای سیاست‌گذاری ادیان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی
- عضو هیئت امنای جامعة المصطفی العالمیه به دستور مقام معظم رهبری از اسفند۱۳۸۹ تاکنون

حسن غفوری فرد (کد انتخاباتی: 5457)زندگی نامه، سوابق علمی،سیاسی،اجتماعی و فرهنگی لیست تهران جبهه ایستادگی

حسن غفوری فرد متولد تهران 1322 و دارای دکترای فیزیک هسته ای از آمریکا است.
مشاغل اجرایی
- نماینده دوره های اول - پنجم و هفتم
- رییس دانشگاه بین الملی امام خمینی ره قزوین از سال 85
- رییس هیات نظارت و بازرسی شورای عالی انقلاب فرهنگی
- استاندار خراسان
- وزیر نیرو در کابینه های شهید باهنر - مهدوی کنی و مهندس موسوی
- رییس کمیته بین المللی المپیک
- موسس، بینانگذار و رئیس دکتری علوم و تکنولوژی هسته ای و برق در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
- از موسسین و دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی
- مشاور تحقیقاتی رییس جمهور 1372 تا 1384
- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی دوره پنجم و عضو هیات رییسه از 75 تا 79
- رییس دوره دوم خانه احزاب و عضو هیات رییسه خانه احزاب در 4 دوره متوالی.

حسین فدایی آشتیانی (کد انتخاباتی: 5712)زندگی نامه، سوابق علمی،سیاسی،اجتماعی و فرهنگی لیست تهران جبهه ایستادگی
حسین فدایی در سال 1334 در شهرستان ری در خانواده ای مذهبی متولد شد. وی قبل از پیروزی انقلاب به همراه تعدادی از جوانان معتقد در راه اندازی گروه توحیدی بدر شرکت داشت و در اثنای مبارزه، به دلیل تکیه بر نقش محوری روحانیت در فعالیت سیاسی، با حجت الاسلام شاه آبادی همراه شد و درجهت مبارزه با رژیم شاه، چندین بار به زندان افتاد ودر نهایت در روز 22 بهمن 1357 توسط مردم، از زندان آزاد شد.
حسین فدایی از موسسین و اعضای شورای اصلی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی تا سال 65 بود که در این سازمان به همراه آیت الله راستی کاشانی نماینده امام(ره) در جهت تثبیت خط ولایت و فقاهت گام برداشت و در مقابل طیف انحرافی این سازمان مقاومت کرد و در این سازمان نقش جدی در انهدام گروهک فرقان و برخی گروهک های التقاطی داشت.
ضرورت ارتباط گسترده فرماندهی سپاه و وزیر سپاه با مجلس شورای اسلامی و تعیین نماینده ای مشترک که مورد اعتماد در امور ذی ربط باشد ،منجر به نمایندگی وی از سوی مسولان سپاه در امور مجلس شورای اسلامی گردید.
حسین فدایی پس از پایان جنگ، به مدیر کلی بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی استان تهران منصوب گردید. سازماندهی ماموریت ها، رسیدگی به نیازهای عاجل جانبازان، راه اندازی بخش مشاوره و مددکاری جانبازان و برنامه ریزی جهت ایجاد اشتغال جانبازان و توسعه کمی و کیفی فعالیت های بنیاد استان از جمله اقدامات مدیریت وی در این دوران است.
در جهت ساماندهی نیروهای انقلاب، فدایی به همراه مرحوم حجت الاسلام علی اکبر ابوترابی، محمود احمدی نژاد، داود دانش جعفری،علی دارابی و مجتبی شاکری "جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی "را تاسیس کرد که این جمعیت نقش محوری در توجه جریان اصولگرا به مفاهیم اساسی مهمی چون "تحول خواهی "،"گردش نخبگان"،"احترام به خرد جمعی"و.. داشت.
وی که دانش آموخته اقتصاد بازرگانی و صاحب مقالات و تحقیقات گوناگون در امور اعتقادی و سیاسی، اخلاقی و ولایت فقیه است ، در دور هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی نماینده مردم تهران ،ری،شمیرانات و اسلامشهر بود.
سوابق سیاسی و مدیریتی:
- رئیس هیئت نظارت بر انتخابات سومین دوره شوراهای شهر و روستا
- مدیر کل بنیاد مستضعفان و جانبازان تهران
- معاون مرکز جهانی علوم اسلامی
- دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی
- موسس جمعیت ایثارگران
- نائب رئیس کمیسیون اصل 90
- عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصاد

ایراندخت فیاض (کد انتخاباتی: 5784)
دکتر ایراندخت فیاض در سال 1346 در یک خانواده متدین و فرهنگی دیده به جهان گشود. از آنجایی که پدر ایشان فردی فرهنگی و علاقمند به ادب و هویت اسلامی _ ایرانی بودند از همان سالهای اولیه ایشان را در مسیر پژوهش و تحصیل مداوم قرار داد . به گونه ای که در سال 1364 ایشان وارد دانشگاه شیراز دررشته روانشناسی بالینی شدند و در سال 1368 مدرک کارشناسی خود را اخذ کردند . پس از کسب مدرک کارشناسی ارشد در رشته روان شناسی تربیتی از دانشگاه الزهرا ،در سال 1385 مدرک دکترای تخصصی خود را در رشته تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت از دانشگاه تربیت معلم تهران(خوارزمی ) اخذ نمودند.
ایشان از سال 1370 تا کنون با مراکز آموزش عالی همکاری داشته اند و در سال 1377 رسماً به عضویت هیئت علمی دانشگاه شیراز در آمدند و همزمان سمت معاونت اداری _مالی و معاونت دانشجویی _ فرهنگی دانشکده روان شناسی را به عهده گرفت و با توجه به سوابق درخشان ایشان در دانشگاه شیراز در سال 1386 به درخواست دانشگاه علامه طباطبایی تهران به این دانشگاه منتقل شدند. هم اکنون نیز ریاست دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی را بر عهده دارند.
وی علاوه بر سوابق درخشان آموزشی و پژوهشی ، سمت های اجرایی را نیز در سطح ملی عهده دار بوده اند . از سال 1379 به عضویت کمیسیون تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی در آمدند و از سال 1388 تاکنون رسماً ریاست این کمیسیون را برعهده دارند. همچنین ایشان به عنوان دبیر شورای تخصصی تحول ونوسازی نظام آموزشی کشور، مسئولیت هماهنگی و هم سویی دستگاه های آموزشی فرهنگی کشور (وزارت علوم ، بهداشت ، آموزش و پرورش) را برعهده داشته اند.
افزون بر این دکتر فیاض عضو شوراها و کمیسیون های متعدد فرهنگی کشور از جمله : شورای عالی راهبردی نخبگان کشور، شورای راهبردی تحول نظام آموزش کشور ، شورای سیاست گذاری طرح شهاب ، گروه هماهنگی و برنامه ریزی تربیت معلم ، کار گروه بازنگری سر فصل های علوم انسانی بوده و درحال حاضر عضو هیئت امنای دانشگاه شهید رجایی و دانشگاه پیامبر اعظم (ص) و دبیر انجمن علمی خانواده ، حقوق بشر و سبک زندگی اسلامی می باشند.
ایشان در سال 1386 به عنوان چهره ماندگار فرهنگی استان فارس انتخاب گردیدند و به عنوان استاد بسیجی دانشگاه شیراز ، مفتخر به دریافت مدال طلا شده و در سال 1388 استاد نمونه آموزشی در دانشگاه علامه طباطبایی شناخته شدند. در سال 1390 به عنوان مدیر پروژه اعتبار سنجی سند تحول نظام آموزشی کشور توسط رئیس جمهور محترم مورد تقدیر ویژه قرار گرفتند. تجربه عملی و اجرایی ایشان و تعامل و آشنایی نزدیک با دستگاه های فرهنگی و آموزشی کشور و کمیسیون های مربوطه در مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی می تواند بستر مناسبی را برای نقش آفرینی ایشان به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی در تحقق حقوق شهروندان فراهم آورد و مجلس شورای اسلامی را در جهت تصویب قوانین دقیق علمی و کارآمد یاری رساند.

حمید رضا کاتوزیان (کد انتخاباتی: 7125)
حمیدرضا کاتوزیان عضو جامعه اسلامی مهندسین است. کاتوزیان نماینده تهران در دوره‌های هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی بوده‌است. او در مجلس هفتم نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن و در مجلس هشتم رئیس کمیسیون انرژی می‌باشد.

محمداسماعیل کوثری (کد انتخاباتی: 7218)زندگی نامه، سوابق علمی،سیاسی،اجتماعی و فرهنگی لیست تهران جبهه ایستادگی
محمد اسماعیل کوثری که در حال حاضر نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی است، عضو گروه توحیدی صف قبل از انقلاب بود و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و شروع جنگ تحمیلی با حضور در جبهه های حق علیه باطل و فرماندهی لشگر 27 محمد رسول الله به افتخار جانبازی 70 درصد نائل آمد.
وی مسئول عملیات سپاه 11 قدر در دفاع مقدس بود. از دیگر سوابق کوثری می توان به جانشینی تیپ 20 زرهی رمضان، جانشینی فرمانده قرارگاه ثارالله تهران، جانشینی سپاه یکم ثارالله، فرماندهی بسیج استان تهران وریاست اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح اشاره نمود.
اسماعیل کوثری دارای مدرک کارشناسی جغرافی سیاسی و کارشناسی ارشد مدیریت امور دفاعی است. وی در حال حاضر دانشجوی دکتری علوم دفاعی و امنیت ملی و استاد دانشگاه امام صادق(ع) در امور دفاعی است.
کوثری که در راه پاسداری از دستاورد های انقلاب اسلامی در مقابله جدی با جریان انحراف و مفاسد مالی در تلاش است، مفتخر به دریافت مدال درجه یک فتح از فرمانده معظم کل قوا است.

مصطفی رضا حسینی قطب آبادی (کد انتخاباتی: 4241)زندگی نامه، سوابق علمی،سیاسی،اجتماعی و فرهنگی لیست تهران جبهه ایستادگی
مصطفی رضا حسینی قطب آبادی داری مدرک کارشناسی ارشد شهر سازی از دانشگاه علم وصنعت ایران می باشد و دارای تجارب اجرایی و ستادی در وزارتخانه های کشور٬ ارشاد اسلامی٬ علوم٬ تحقیقات و فن آوری و شهرداری می باشد .
وی تا کنون مسئولیتهای ذیل را به عهده داشته است .
- سرپرست اداره ارشاد اسلامی شهربابک
- رئیس انجمن کتابخانه های شهربابک
- رئیس شورای آموزش و پرورش شهربابک
- فرماندار شهرستان شهربابک
- کارشناس وزارت کشور
- معاون مدیر کل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم تحقیقات و فناوری
- کارشناس قسمت های مختلف شهرداری کرج
- بازرس ویژه شهرداری کرج
- معاون معماری و شهر سازی شهرداری کرج

جواد محمدی (کد انتخاباتی: 7512)
دکتر جواد محمدی در سال 1348 در شهر ری متولد شد. ایشان دکترای پزشکی عمومی خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران و PHD خود را در رشته ایمونولوژی و ژنتیک از دانشگاه کارولینسای سوئد اخذ کرد.
از سوابق اجرایی ایشان می توان به موارد ذیل اشاره کرد:
- مدیر کل دفتر مطالعات و ارتباطات بین الملل و سرپرست اداره کل ارتباطات و رسانه دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی
- رئیس گروه نظارت و ارزیابی و گروه دانش افزایی و توانمند سازی هیئت عالی جذب اعضای هیئت علمی مراکز آموزش عالی کشور
- عضو شورای تحول نظام آموزشی کشور و شورای تخصصی مهندسی فرهنگی کشور
- عضو کمیسیون آینده نگاری تحولات علمی و فرهنگی در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی
- سرپرست رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سوئد
- مسئول طرح و برنامه ستاد کشوری سال امام علی (ع)
- مسئول امور بین الملل ستاد نماز جمعه تهران

۱۳۹۰/۱۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...