نسخه چاپی

بسیج:شیخان برگردد/دفتر مشایی: نه!

عکس خبري -بسيج:شيخان برگردد/دفتر مشايي: نه!

برخی خبرها از درخواست بسیج برای پایان ماموریت شیخان در دولت و بازگشت وی به این سازمان حكایت دارد اما مسئولان دفتر رئیس جمهور اصرار دارند وی همچنان مسئولیت معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری را بر عهده داشته باشد.


به گزارش نما به نقل از قاصد ، محمد شیخان که قائم مقامی محمدحسن صالحی مرام را در مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رئیس جمهور بر عهده داشت، پس از عزیمت رئیس سابق این مرکز به سازمان میراث فرهنگی بر صندلی وی تکیه زد.

وی که همکاری خود با دولت احمدی‌نژاد را از ریاست مرکز پژوهش و اسناد ریاست جمهوری آغاز کرد، اردیبهشت ماه امسال با حفظ سمت از سوی اسفندیار رحیم مشایی به عنوان سرپرست معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری منصوب شد.

شیخان مسئولیت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ و دبیری شورایعالی فضای مجازی سازمان بسیج مستضعفین را در کارنامه خود دارد و از این رو سازمان بسیج ظرف یک ماه گذشته دو مرتبه رسما خواستار پایان ماموریت وی در دولت و بازگشتش به این سازمان شد اما دولتی ها اصرار دارند ماموریت وی در پاستور تمدید شود.

گفته می شود تماس‌های متعددی با سازمان بسیج مستضعفین گرفته شده اما همه این تماس‌ها ناکام مانده و شیخان مجبور به بازگشت خواهد بود.

علت اصرار به ماندن شیخان در مجموعه همکاران مشایی هنوز مشخص نیست.

۱۳۹۱/۵/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...