نسخه چاپی

درباره كرسنت هر وقت كه صلاح بدانم صحبت می كنم

وزیر نفت گفت: هر كسی كه انتقاد در رابطه با قرار دادهای نفتی دارد باید به صورت مستدل و مكتوب اعلام كند تا ما هم بتوانیم آن را مورد بررسی قرار دهیم.وزارت نفت برای هر كدام از انتقاد ها توضیخات خود را دارد و اگر نیاز به اصلاح هم باشد آن را اعمال خواهیم كرد.

به گزارش نما بیژن زنگنه وزیر نفت در رابطه با انتقادات کرسنت به خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: درباره این موضوع نظری ندارم و هر وقت که صلاح دانستم در رابطه با این موضوع صحبت خواهم کرد و توضیحات لازم را خواهم داد.

وی همچنین دبراه انتقادات شدید به قرار داد های نفتی گفت: ما اعلام کردیم که هرکس درباره قرار داد ها انتقادی دارد ما قبول می کنیم و حاضریم مذاکره هم بکنیم.

وزیر نفت گفت: هر کسی که انتقاد در رابطه با قرار دادهای نفتی دارد باید به صورت مستدل و مکتوب اعلام کند تا ما هم بتوانیم آن را مورد بررسی قرار دهیم. وزارت نفت برای هر کدام از انتقاد ها توضیخات خود را دارد و اگر نیاز به اصلاح هم باشد آن را اعمال خواهیم کرد.

بیژن زنگنه در پایان اظهار کرد: بنده اصراری به نظر خود ندارم،مهم این است که برای دلسوزان نظام رفع نگرانی شود و من با این موضوع مشکلی ندارم.

وی در ادامه در خصوص پیش بینی خود از قیمت نفت در پسا برجام اظهار داشت: نمی توانم قیمت نفت را حدس بزنم.

وزیر نفت در پایان با بیان اینکه باز مخالفت ها و شیطنت های دیگری در منطقه و جهان علیه ما وجود دارد اظهار کرد: امیدواریم کشور وارد یک مرحله توسعه جدی شود تا زندگی مردم و جوانان بهبود پیدا کند.

۱۳۹۴/۱۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...