نسخه چاپی

پروین با مانوئل دست 'یاعلی' داد +عكس

علی پروین در كنار مانوئل ایستاد و به گفته خودش با او «یا علی» گفت تا در كنار هم پرسپولیس را به سوی قهرمانی لیگ هدایت كنند.

به گزارش جهان به نقل از خبر، علی پروین که با انتقاداتش بعد از بازی پرسپولیس و فجر در ورزشگاه آزادی با واکنش تند مانوئل پرتغالی و مدیرعامل پرسپولیس روبرو شده بعد از تقریبا یک هفته با مانوئل دیدار کرد و به گفته خودش :« با آقا مانوئل دست یا علی دادیم برای قهرمانی پرسپولیس.»

0.bmp

جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس از ساعت 19:30 شروع شد و تا 21:15 طول کشید. در این جلسه مصوب شد حمید درخشان به عنوان نماینده کمیته فنی، گزارشی از تیم‌های پایه تهیه کند و راهکارهای احیای تیم‌های پایه را پیشنهاد دهد. همچنین ابراهیم آشتیانی به درخواست مدیران باشگاه پرسپولیس مامور شد تا یک برنامه استراتژیک برای توسعه فوتبال پرسپولیس تهیه کند. آشتیانی و درخشان باید گزارش‌های خود را تا دو هفته دیگر تحویل مدیرعامل باشگاه بدهند. ضمن این‌که قرار شد اعضای کمیته فنی هر دو هفته یک بار با مدیرعامل باشگاه جلسه داشته باشند و نظرات خود را بگویند.

بعد از جلسه، اعضای کمیته فنی با رویانیان و شیرینی سرپرست تیم عکس یادگاری گرفتند. آن‌ها به نشانه اتحاد دستشان را روی همدیگر گذاشتند تا نشان دهند هیچ مشکلی بین‌شان وجود ندارد. سپس آن‌ها به رستوران هتل اوین رفتند و با بازیکنان که در حال شام خوردن بودند، خوش و بش کردند.
پس از صرف شام، رویانیان اعضای کمیته فنی را به ژوزه مانوئل سرمربی تیم معرفی کرد. اعضا هم تک تک حمایت خود را از مانوئل اعلام کردند. درپایان تعداد زیادی عکس هم به یادگار گرفته شد که در آن اعضای کمیته فنی و مانوئل حضور داشتند. علی پروین دست در دست مانوئل و اینگونه زندگی تا مدتی برای پرسپولیسی ها احتمالا شیرین می شود.

۱۳۹۱/۵/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...