نسخه چاپی

واكنش ثمری به اظهارات اخیر خاتمی

عکس خبري -واکنش ثمري به اظهارات اخير خاتمي

رئیس قرارگاه راهبردی عمار با بیان اینكه فتنه‌گران عامل دشمن در داخل كشور بودند، گفت: اسناد و مداركی وجود دارد مبنی بر اینكه خاتمی با لباس شخصی در جمع فتنه‌گران دیده شده است.

به گزارش نما ، حجت‌الاسلام علی ثمری رئیس ستاد قرارگاه راهبردی عمار در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اظهارات اخیر خاتمی درباره موسوی و کروبی گفت: درحال حاضر اسناد و مدارکی مبنی بر اینکه خاتمی با لباس شخصی در برخی نقاط در جمع فتنه‌گران حاضر شده بود.

رئیس ستاد قرارگاه راهبردی عمار با بیان اینکه این افراد به جای اینکه با مغتنم دانستن رأفت، لطف و محبت نظام درصدد جبران گذشته خود باشند پیش شرط می‌گذارند، تصریح کرد: این افراد باید با واقعیت‌ها آنگونه که هست مواجه شوند و بدانند بعد از فتنه 88 جایگاهی در بین مردم ما ندارند چراکه حرف‌های دشمنان را دیکته کردند.

*فتنه‌گران راه و مشی دشمن را پسندیدند

وی با تأکید بر اینکه فتنه‌گران راه و مشی دشمن را پسندیده و در این مسیر قرار گرفتند، یادآور شد: فتنه‌گران خواسته یا ناخواسته در اردوگاه دشمن حضور یافتند اما مهم این است که نظام جمهوری اسلامی در اوج رأفت و جذب حداکثری به دلیل خطاها و زشتی‌هایشان آنها را مؤاخذه نکرد از این رو اکنون نباید از نظام طلبکار باشند.

ثمری با بیان اینکه فتنه‌گران عامل دشمن در داخل کشور بودند، اظهار داشت: حرف‌های خاتمی برای این است که دل خود را خوش کند.

رئیس ستاد قرارگاه راهبردی عمار همچنین درباره سخنان کروبی به خاتمی نیز گفت: این حرف‌ها از توهم این آقایان است؛ کروبی بهتر است نگاهی به اقبال عمومی مردم به خود داشته باشد چراکه رأی‌های باطله در دوران انتخابات بیشتر از رأی اخذ شده وی بود.

وی بر همین اساس به تصور غلط موسوی و کروبی اشاره کرد و گفت: آنها پایگاهی در بین مردم ندارند و تصور می‌کنند با توهم غلط خود می‌توانند انقلاب مخملی در ایران راه بی‌اندازند و بر همین اساس آن مواضع سخیف را اتخاذ کردند؛ از این رو چنین حرف‌هایی برای دلگرمی خودشان است.

ثمری با بیان اینکه افراد اهل فهم و فن متوجه معانی این سخنان می‌شوند، گفت: خود خاتمی می‌داند پایگاهی در بین مردم ندارد و شاید آراء عده‌ای خارج نشین یا افرادی که قرائت‌های مختلف از دین دارند را داشته باشد که آنها هم عددی نیستند.

۱۳۹۱/۵/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...