نسخه چاپی

امیری: از خواب بیدار می‌شوم می‌بینم مصاحبه كرده‌ام

بال تیم فوتبال نفت تهران می‌گوید شب كه می‌خوابم و صبح كه بلند می‌شوم می‌بینم كه وحید امیری مصاحبه كرده و گفته است كه از باشگاه نفت می‌رود در حالی كه هیچ یك از این مسائل صحت ندارد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، وحید امیدی پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل استقلال تهران در پاسخ به اینکه عنوان شده دیدار مقابل استقلال آخرین حضور وحید امیری در تیم نفت است اظهار کرد: فعلا که تا می‌خوابم و بلند می‌شوم می‌بینم که وحید امیری مصاحبه کرده. به جان خودم خبری نیست. من همه چیز را به باشگاه واگذار کردم و آن‌ها نیز به صورت مستقیم با من صحبتی نکرده‌اند.

وی ادامه داد:‌از مسئولان نیز که پرسیدم عنوان کردند که چیزی از من در رسانه‌ها مطرح نکرده‌اند. آن‌ها عنوان کردند که در چند هفته آتی کار من را درست خواهند کرد اما به صورت مستقیم با من حرفی نزدند.

بال ملی‌پوش تیم فوتبال نفت تهران همچنین در پاسخ به اینکه چرا علی‌رغم حضور ثابت در تیم ملی و باشگاه نفت قرارداد پایینی دارد اظهار کرد: من بابت دریافتی‌ام ناشکر نیستم. از جایی آمدم که برای یک میلیون تومان نیز ارزش قائلم ولی انسان نیز تا جایی درک و تحمل دارد. نمی‌خواهم به اطرافیانم توهین کنم اما وقتی آن‌ها را می‌بینم به خودم می‌گویم که حداقل باید نزدیک به بازیکنانی که هم‌درجه من هستند دریافتی داشته باشم. حتی اگر نخواهم به اندازه آن‌ها پول بگیرم. در نهایت هم باید بگویم به هیچ وجه ناراحتی‌ام را به فوتبال وارد نمی‌کنم.

امیری افزود: هر کسی به جای من بود با توجه به اینکه سال آخر حضورش در باشگاه را می‌گذراند با توجه به دریافتی پایینی که داشت سعی می‌کرد ساقش آسیب نبیند اما من با تمام وجود برای استقلال تلاش کردم.

۱۳۹۴/۱۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...