نسخه چاپی

استقلال باخت/ دنیا به كام پرسپولیس شد

تیم فوتبال استقلال تهران با یك گل به نفت تهران باخت.

به گزارش نما ، استقلال امروز یکی از حساس ترین بازی های فصل خود را در ورزشگاه تختی برگزار کرد. بازی با نفت تهران به میزبانی نفتی ها در ورزشگاه تختی برگزار شد و استقلال این مسابقه را با نتیجه یک بر صفر باخت.
حساسیت این دیدار از آن جهت بود که استقلال مقابل تیم علی منصوریان قرار می گرفت و از طرفی در این مدت پرسپولیس هم تا حد ممکن فاصله اش را با آبی پوشان تهرانی کم کرده بود. هواداران پرسپولیس که در هفته های ابتدای فصل به شدت پرسپولیسی ها را دست می انداختند و برای آن ها کری می خواندند، اصلا دوست نداشتند که فاصله تیم شان با پرسپولیس در حد همین دو امتیاز باقی بماند.
اما شکست مقابل نفت تهران اتفاق افتاد تا بدترین حالت ممکن برای آبی پوشان عملی شود. استقلال در دقایق ابتدایی این مسابقه گل خورد. دقیقه 9 بود که حنیف عمران زاده دروازه خودی را باز کرد و نفت جلو افتاد. نیمه اول با همین یک گل به پایان رسید.

در نیمه دوم هم هیچ گلی زده نشد. در عوض به جای گل، بازیکنان دو تیم حسابی کارت زرد گرفتند. از نفت تهران وحید حمدی نژاد، آرش رضاوند، ایمان مبعلی و امیر ارسلان مطهری کارت زرد گرفتند. یعقوب کریمی هم از استقلال کارت زرد گرفت و میلاد فخرالدینی که دو کارت زرد در این دیدار گرفت، در دقیقه 79 از زمین اخراج شد و استقلال 10 نفره به بازی ادامه داد.

استقلالی ها به عملکرد داور اعتراض داشتند اما این موضوع تاثیری در نتیجه بازی نداشت و در نهایت مسابقه با تک گل نیمه اول و به سود نفت تهران تمام شد. این نتیجه بهترین نتیجه ممکن برای پرسپولیس بود چراکه حالا پرسپولیس با صدرنشین که استقلال خوزستان است، فقط سه امتیاز فاصله دارد. استقلال هم در رده دوم جدول است و تنها دو امتیاز بیشتر از پرسپولیس دارد که این موضوع ، رقابت دو تیم پرطرفدار پایتخت در ادامه لیگ را جذاب تر می کند.

۱۳۹۴/۱۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...