نسخه چاپی

انتشار متن استعفای كی‌روش در نشریه پرتغالی

متن استعفانامه سرمربی تیم ملی فوتبال كشورمان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران در یك خبرگزاری پرتغالی منتشر شد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، کارلوس کی‌روش از سمت سرمربیگری تیم ملی ایران استعفا داد، چون معتقد است که شرایط مناسبی برای صعود این تیم به دوره بعدی جام جهانی وجود ندارد.

متن استعفانامه کی‌روش به رئیس فدراسیون فوتبال ایران که توسط خبرگزاری «لوسا» پرتغال منتشر شد، به این شرح است: «با توجه به بدتر شدن شرایط کاری موجود و عمل نشدن به تعهدات، هدف‌مان یعنی صعود به جام جهانی 2018 در معرض خطر است».

بر اساس گزارش «لوسا» کی‌روش درخواست کرده که قراردادش با موافقت طرفین در تاریخ 30 آوریل 2016 (11 اردیبهشت 95) فسخ شود.

در ادامه استعفانامه کی‌روش آمده است: «مسئولیت من به عنوان سرمربی تیم ملی ایران، فراتر از واقعیت تمرین دادن تیم رفته است. ادامه کار البته برای من آسان است، ولی وجدانم مرا وادار به ترک این پست (سرمربیگری تیم ملی ایران) و هشدار به مسئولان (فدراسیون فوتبال ایران) می‌کند».

در ادامه استعفانامه سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان که معتقد است رفتن او کمک به گشایش منابع منجر خواهد شد، می‌خوانید: «می‌بینم که حضور من مانعی برای فدراسیون فوتبال ایران برای رسیدن به منابع مورد نیازش جهت آماده‌سازی بهینه تیم است، منابعی که ما برای ادامه پروژه‌مان به عنوان یکی از شروط توافق کرده بودیم».

بر اساس گزارش خبرگزاری «لوسا»، کی‌روش که از سال 2011 هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده دارد و این تیم را به جام جهانی 2014 برزیل رساند، برای جلوگیری از بروز هرگونه شایعه‌ای، بیانیه‌ای منتشر نکرده است.

۱۳۹۴/۱۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...