نسخه چاپی

آدم‌هایی با پول‌های هنگفت وارد انتخابات شدند

دبیر كل حزب مردمی اصلاحات گفت: متاسفانه مبالغ زیادی در انتخابات در حال رد و بدل شدن است. پول های كثیفی در انتخابات تزریق شده و آدم هایی با پول های هنگفت وارد انتخابات شدند.

به گزارش نما به نقل از دانشجو، حجت الاسلام فومنی رئیس ائتلاف بزرگ مردمی جریان سوم و دبیر کل حزب مردمی اصلاحات پیش از ظهر امروز در نشست خبری که با اصحاب رسانه در محل این حزب برگزار شد اظهار داشت: جریان سوم امروز با رمز یا علی رسما لیست انتخاباتی خود را به همه رسانه ها؛ خبرگزاری ها، نشریات و روزنامه ها اعلام می کند.



وی ادامه داد: ساعت ها وقت برد که تا ما به یک جمع بندی خوب دست یابیم و لیست جامعی را ارائه دهیم که جریان ها و تفکرات مختلفی در آن لیست باشند؛ علی رغم تمامی مشکلات و کارها و موانعی که انجام شد تا ما لیست ندهیم توانستیم یک لیست توانمند و قدرتمند را با برنامه ارائه کنیم.



فومنی با بیان اینکه جریان سوم در انتخابات شعار نمی دهد تصریح کرد: چرا که اصل کلام ما این است که شعار نداریم ما برنامه داریم و برنامه محور هستیم؛ 37 سال است که جناح های مختلف همواره برای مردم شعار دادند و مردم از شعار خسته شده اند ما معتقدیم باید نمایندگانی وارد مجلس شوند که نهضت راستگویان را تشکیل دهند و با مردم صادقانه صحبت کنند.



رئیس ائتلاف بزرگ مردمی جریان سوم تاکید کرد: باید افرادی به مجلس راه پیدا کنند که سخنان و رفتارشان با مردم صادقانه باشد و اجماعی از نخبگان کشور را تشکیل دهند.



دبیر کل حزب مردمی اصلاحات با اشاره بر لزوم شایسته سالاری در میان نمایندگان مجلس بیان داشت: باید از افراد شایسته ای که تاکنون از آن ها استفاده نشده برمبنای اصل شایسته سالاری بهره گرفت.

وی در ادامه بیان داشت: لیست جریان سوم متشکل از 40 حزب، گروه،NGO و شخصیت های سیاسی است که در شورای پارلمان جریان سوم درباره آن تصمیم گیری شده است و از مجموع 187 نفر کسانی که در تهران درخواست کرده بودند در ابتدا نزدیک به لیست دومی از 80 نفر دست پیدا کردیم پس از آن به تعداد 40 تا 45 نفر و در نهایت پس از غربالگیری انجام شده به لیست نهایی دست پیدا کردیم.



فومنی تاکید کرد: ما آمده ایم تا ساختارشکنی سیاسی را در بین احزاب و گروه های دو جناح بشکنیم ما آمده ایم نهضتی را در ایران به راه بیندازیم که برای اولین بار در انتخابات نظام و این انقلاب پوست اندازی کند همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند مجلس ما به هوا و خون تازه ای نیاز دارد تا رگ های انقلاب را آبیاری کند فضای تازه ای نیاز داریم تا بتواند نمایندگان خدومی را برای ملت ایران انتخاب کند.



رئیس ائتلاف بزرگ مردمی جریان سوم تصریح کرد: همه احزابی که در این جریان حضور دارند پای بند به منشور آیین نامه و مرام نامه ای که تهیه شده است هستند و کاندیداهایی که اعلام می کنیم عموما از ما درخواست و هماهنگ کردند و ما با بررسی های متعدد به این لیست رسیدیم.



دبیر کل حزب مردمی اصلاحات در صحبت های پایانیش با اشاره به بستن لیست انتخاباتی برخی از گروه های سیاسی بیان داشت: متاسفانه مبالغ زیادی در انتخابات در حال رد و بدل شدن است پول های کثیفی در انتخابات تزریق شده و آدم هایی با پول های هنگفت وارد انتخابات شدند



وی گفت:از مردم می خواهم به کسانی که می خواهند با استفاده از پول بیت المال از حق مردم برای به قدرت رسیدن هزینه کنند نه بگویند



فومنی تصریح کرد: ائتلاف مردمی جریان سوم یک جنبش سومی و یک موج سوم از نسل سوم است که ترکیبی از با تجربه ها جوانان، متخصصین را در خود دارد.





رئیس ائتلاف بزرگ مردمی جریان سوم تاکید کرد: مردم باید حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند و اگر این حضور حداکثری باشد دشمن هیچ سواستفاده ای نمی تواند انجام دهد همان طور که ما در انتخابات سال 92 توانستیم حماسه بیافرینیم می توانیم این حماسه را تکرار کنیم و حتی حماسه ای بزرگتر از حماسه سال 92 را بیافرینیم و آن پیروزی مردم ایران است.



دبیر کل حزب مردمی اصلاحات افزود: این انتخابات انتخاباتی خواهد بود که مردم در آن باید تصمیم نهایی خود را بگیرند که آیا به دو جناح کشور نه بگویند و یا به آنها رای دهند هدف ما این است که جامعه ما از افراط و تفریط به دور باشد لیست ما یک لیست متعادل میانه رو است که از همه فکرها در آن استفاده شده است.



وی با اشاره به شانتاژ برخی رسانه ها در آستانه انتخابات پیرامون فعالیت برخی احزاب و شخصیت های سیاسی بیان داشت: متاسفانه فضای انتخابات را یک فضای آلوده رسانه ای کرده اند و برخی از خبرگزاری ها تنها به دو جناح خاص می پردازند که این دو جریان پشت صحنه پشتوانه های مالی بسیار سنگینی دارند اما جریان سوم یک جریان مردمی است که مردم در کنار احزاب NGO ها و گروه ها جمع شده اند تا بتوانند نمایندگان راست گو را به مجلس بفرستند.



فومنی در پایان خاطر نشان کرد: ما از نهضت راستگویان دفاع خواهیم کرد و تا آخر به عهدمان پای بندیم رمز این دوره از انتخابات ما یا علی مدد است.

۱۳۹۴/۱۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...