نسخه چاپی

استیماچ: نویدكیا دست راست من است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: با مسائلی كه این چند روز بین ما پیش آمد باید بگویم تا زمانی كه من هستم عقیلی دیگر در سپاهان جایی ندارد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، ایگور استیماچ عصر امروز در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی اظهار داشت: خوشحالم که در تهران با آن ماشین‌های میلیونی و ترافیک سنگین نیستم اما در اصفهان هم هر روز برای حضور بر سر تمرینات بسیار تحت فشار هستم نه به خاطر فوتبال بلکه به خاطر ترافیک در مسیر راه.

وی افزود: اما از حضور در اصفهان لذت می‌برم ولی متأسفانه به دلیل فشار کار هنوز فرصت نکرده‌ام از مکانهای تاریخی و دیدنی شهر دیدن کنم.

سرمربی سپاهان در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره نتایج ضعیف سپاهان در هفته‌های اخیر گفت: در کسب نتایج ضعیف همه ما مقصر هستیم. اولین مقصر سرمربی تیم و بعد هم بازیکنان و سایر عوامل هستند. چون ما خیلی خوب فوتبال بازی می‌کنیم اما در نتیجه‌گیری مشکل داریم.

عدم تمرکز بازیکنان و اشتباهات داوری مهمترین عوامل ناکامی تیم ما است

وی بیان کرد: براساس آمار ما از نظر فنی و کیفیت کار عملکرد خوبی داریم اما با از دست دادن شانسهای خود در هر بازی که همین شانسها هم براساس تمرینات مستمر و کارهای گروهی به دست می‌آید، در نتیجه‌گیری ناموفق هستیم و من هر روز برای بازیکنانم تکرار می‌کنم که نباید توقف کنیم و با سعی و تلاش رو به جلو حرکت کنیم.

استیماچ درباره دلایل این ناکامی‌ها گفت: نخستین عامل عدم تمرکز بازیکنان ما مقابل دروازه حریفان است اما مشکلات داوری هم دامن ما را گرفته و در تمام بازیهای اخیر مشکلات داوری به ما ضربه زده است.

وی درباره عملکرد بازیکنان تیمش تصریح کرد: بازیکنان ما مانند زمان تمرینات در میدان مسابقه هم بسیار خوب و هماهنگ عمل می‌کنند و من هیچ اشکالی به آنها وارد نمی‌دانم و به نظر من با وجود مشکلات بسیاری که داریم آنها قهرمانانه عمل می‌کنند و از خود مایه می‌گذارند.

بازیکنان ما با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سؤال که آیا منظور از مشکلات، مسائل مالی است، گفت: دوست ندارم درباره این مسائل صحبت کنم به هرحال مشکلاتی است که تمام فوتبال ایران با آن درگیر هستند و تیم ما هم با این مسائل روبرو است و بازیکنان ما دارند با وجود این شرایط به خوبی مبارزه می‌کنند.

وی درباره ادعای هادی عقیلی مبنی بر اینکه هزینه اردوی ترکیه را پرداخته است، خاطرنشان کرد: در زمان اردو هادی عقیلی این پیشنهاد را برای کمک به باشگاه داد اما جزئیات را نمی‌دانم که آیا این اتفاق افتاد یا نه.

استیماچ درباره تصمیمش برای ادامه کار با هادی عقیلی بیان کرد: عقیلی از بازیکنان قدیمی و خوب سپاهان است و به همین دلیل من نمی‌توانم حرفی درباره وی بزنم اما وظیفه من به عنوان سرمربی این است که برای موفقیت تیمم بهترین بازیکنان را به کار بگیرم. اما با مسائلی که این چند روز بین ما پیش آمد باید بگویم تا زمانی که من هستم عقیلی دیگر در سپاهان جایی ندارد.

وی درباره شرایط سپاهان تصریح کرد: ما ماه ژانویه را به طور کامل به تمرین و آماده‌سازی تیم اختصاص دادیم و توانایی فیزیکی بازیکنان را بالا بردیم و امیدوار بودیم که نتایج مثبتی به دست آید اما نشد. اما مطمئن هستم یک پیروزی که کسب شود موفقیتهای بعدی هم از راه می‌رسند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: هیچ موفقیتی یک شبه به دست نمی‌آید مانند برانکو که در فصل گذشته به تیم پرسپولیس آمد و نتیجه نگرفت و حتی باشگاه به وی اولتیماتوم داد اما در نهایت با صبر و تحمل این نتایج امروز می‌بینیم که تیم برانکو هم خوب بازی می‌کند و هم خوب نتیجه می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست، درباره آینده سپاهان در این فصل اظهار داشت: معتقد هستم اگر اتفاقات مختلف در تیم رخ نداده بود اکنون ما به نتیجه رسیده بودیم با این حال برنامه مدون و باکیفیت همیشه نتیجه می‌دهد و امیدوارم به زودی سپاهان هم به نتیجه برسد.

پنالتی‌زن اول تیم ما شیمبا است

استیماچ درباره ضربه پنالتی این تیم مقابل سایپا که قرار بود علی کریمی بزند اما خلعتبری برعهده گرفت و خراب شد، بیان کرد: پنالتی‌زن اول تیم ما شیمبا است اما در آن بازی به دلیل ضربه‌ای که خورده بود نمی‌توانست کار کند و پنالتی‌زن دوم ما هم عقیلی بود که در آن بازی حضور نداشت( با خنده).

وی تصریح کرد: اما در ایران رسم این است که بازیکنان قدیمی دوست دارند خودشان پنالتی بزنند مخصوصا اگر توپ را در دست بگیرند. البته پس از بازی خیلی درباره این صحنه صحبت کردیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره محرم نویدکیا گفت: محرم دست راست من است و من هر روز از او تشکر می‌کنم چون آدمی بسیار مثبت‌اندیش است و در حد یک کاپیتان رفتار و به بهترین شیوه کار می‌کند.

۱۳۹۴/۱۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...