نسخه چاپی

شمخانی: مشكلات معیشتی مردم را آن طور كه باید حل نكردیم

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در سخنانی در مركز تحقیقات راهبردی دفاعی گفت در بحث اقتصاد كاستی‌هایی داریم و مشكلات معیشتی مردم را آن طور كه باید حل نكردیم.

به گزارش نما، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان گفت: برخی کشورهای منطقه هنوز خاندانی است، در قرن بیست و یک اصلا معنا ندارد که کشوری ولیعهد داشته و خاندانی باشد. پیش از انقلاب نیز ایران چنین وضعیتی داشت.

وی افزود: قبل از انقلاب مجلسی بود که جز برخی نقش های تقنینی هیچ نقشی در سیاست داخلی و خارجی نداشت. قبل از انقلاب دین هیچ نقشی در حکومت و دولت نداشت در حالی که خمیر مایه مردم اسلام بود.

شمخانی تاکید کرد: سیاست داخلی ایران قبل از انقلاب یک مدیریت امنیتی و مبتنی بر ساواک بود. ایران قبل از انقلاب هیچ جایگاه جهانی نداشت.

نماینده مقام معظم رهبری درباره انتخابات هفتم اسفند نیز گفت: میزان مشارکت حدس زده می شود در انتخابات پیش رو بیش از ٦٥ درصد است که بیشتر از کشورهای منطقه است.
حضور گسترده مردم از ارکان سیاست داخلی ایران است و جمهوری اسلامی هیچگاه نسبت به حضور مردم استغنایی عمل نکرده است.

شمخانی ادامه داد: ایران امروز لنگر ثبات منطقه است و منطقه، فرامنطقه و مردم دیگر کشورها این را می گویند. اما در بحث اقتصاد کاستی هایی داریم و مشکلات معیشتی مردم را آن طور که باید حل نکردیم.

۱۳۹۴/۱۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...