نسخه چاپی

جانشین موقت استیلی مشخص شد

مدیرعامل باشگاه ملوان با بیان اینكه استیلی برای خروج تیم از فشار استعفا كرد گفت: مقابل راه آهن غدیربحری روی نیمكت می‌نشیند.

به گزارش نما، مسعود رضاییان در خصوص استعفای حمید استیلی از سرمربیگری تیم فوتبال ملوان و اینکه تکلیف سرمربی جدید این تیم چه خواهد شد، گفت: استیلی به ما اعلام کرد برای آنکه تیم از شرایط، تنش و فشار فعلی خارج شود استعفا کرده و در شرایط فعلی به این جمع بندی رسیده که رفتن بهتر از ماندن است.

وی افزود: بعدازظهر امروز هیئت مدیره باشگاه استعفای استیلی را بررسی خواهد کرد و اعضای حاضر گزینه‌های مدنظر خود را معرفی خواهند کرد. رفتن استیلی قطعی است و پس از اینکه در مورد گزینه های مطرح شده به جمع بندی رسیدیم با آنها وارد مذاکره خواهیم شد. چیزی که مسلم است این;ه در بازی روز جمعه با راه‌آهن غدیر بحری تیم را هدایت خواهد کرد و وی و حبیبی روی نیمکت می‌نشینند.

مدیرعامل باشگاه ملوان در خصوص اینکه آیا امکان حضور سرمربی خارجی بر روی نیمکت تیم وجود دارد، تأکید کرد: اگر نخواهم بگویم صفر، امکان حضور سرمربی خارجی با توجه به محدودیت زمانی که تا پایان رقابت‌های لیگ برتر داریم یک درصد است. سرمربی جدید باید شرایط حاکم بر تیم و هواداران را به خوبی بشناسد و رابطه خوبی هم با بازیکنان داشته باشد. مربی جدید می‌تواند هم یک گزینه بومی و هم یک غیر بومی باشد.
منبع: تسنیم

۱۳۹۴/۱۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...