نسخه چاپی

جدیدترین تصویر واقعی از گلكسی اس 7 اج سامسونگ فاش شد

تنها چند روز به آغاز كنفرانس سامسونگ در مراسمی تحت عنوان Unpacked 2016 باقی مانده و در طی این روزها و هفته های اخیر، دو محصول جدید این شركت یعنی گلكسی اس 7 و اس 7 اج سر و صدای زیادی را در فضای رسانه ای به پا كرده اند.

به گزارش نما تا به امروز، شایعات و تصاویر زیادی از این دو گوشی منتشر شده است که البته هیچ‌کدام از این خبرها با تاییدی از سوی مسئولین این شرکت کره‌ای همراه نبوده است. اما امروز، تصویری بدست آمده که ادعا می شود شکل و شمایل واقعی گلکسی اس 7 اج سامسونگ را نشان می دهد.

همانطور که در تصویر زیر می بینید لبه های خمیده این گوشی به خوبی نشان می دهد که این محصول عضوی از خانواده کهکشانی‌های سامسونگ خواهد بود که به نظر می رسد میزان این انحنا در این گوشی کمی بیشتر شده است که کاربر می تواند آن را راحت‌تر در دست خود بگیرد.

همچنین، دکمه هوم این گوشی نیز در مقایسه با مدل‌های قبلی بزرگ‌تر شده است که این افزایش ابعاد می تواند در تشخیص سریع‌تر اثرانگشت کاربران و همچنین افزایش دقت این سنسور، بسیار موثر باشد.

همانطور که پیش‌تر نیز در خبرهای تک‌شات خواندید، این مراسم تنها به این دو گوشی خلاصه نخواهد شد و سامسونگ قصد دارد تا از دوربین جدید Gear 360 VR خود نیز رونمایی کند.


گلکسی اس 7 اج

گفته می شود آن دسته از کاربرانی که در اولین روزهای آغاز طرح پیش‌فروش، این دو گوشی را خریداری کنند یک دستگاه هدست Gear VR را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

کنفرانس اختصاصی سامسونگ قرار است در 21 فوریه برگزار شود که می توانید وبلاگ نویسی زنده این مراسم را از تک شات دنبال کنید و در جریان لحظه به لحظه این مراسم قرار بگیرید.

۱۳۹۴/۱۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...